Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do Stołówek Gminnych w Grodzisku Wielkopolskim w roku 2021

Publication date 2020-11-23
End date 2020-12-01 00:00:00
Instytucja Stołówki Gminne w Grodzisku Wielkopolskim
Miejscowość Grodzisk Wielkopolski
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 613862-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa produktów mleczarskich do: - Stołówki przedszkolnej usytuowanej w Przedszkolu Gminnym im. Krasnala Hałabały, ul. Chopina 24 w Grodzisku Wlkp.,
- Stołówki szkolnej usytuowanej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Polskich Olimpijczyków, ul. Chopina 26 w Grodzisku Wlkp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik do SIWZ będący jej integralną częścią.
Wypełniony Załącznik 1a, CPV 155 00000 - 3 - produkty mleczarskie należy dołączyć do oferty.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1b5e140d-d6b3-4634-bc62-ed5ebc7cb0d8
Biuletyn 613862-N-2020
Zamawiajacy nazwa Stołówki Gminne w Grodzisku Wielkopolskim
Regon 36494433100000
Zamawiajacy adres ulica Powstańców Chocieszyńskich
Zamawiajacy adres numer domu 23D
Zamawiajacy miejscowosc Grodzisk Wielkopolski
Zamawiajacy kod pocztowy 62-065
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 538441295, 612271299
Zamawiajacy email sekretariat@stolowkigminne.pl, m.krysztofiak@grodzisk.wlkp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.grodzisk.wlkp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny operator pocztowy, osobiście posłaniec
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Powstańców Wielkopolskich 23 d, 62-065 Grodzisk Wlkp.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do Stołówek Gminnych w Grodzisku Wielkopolskim w roku 2021
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa produktów mleczarskich do: - Stołówki przedszkolnej usytuowanej w Przedszkolu Gminnym im. Krasnala Hałabały, ul. Chopina 24 w Grodzisku Wlkp., - Stołówki szkolnej usytuowanej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Polskich Olimpijczyków, ul. Chopina 26 w Grodzisku Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik do SIWZ będący jej integralną częścią. Wypełniony Załącznik 1a, CPV 155 00000 - 3 - produkty mleczarskie należy dołączyć do oferty.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę żywności będąc zobowiązany do jej dostarczania przez okres min. 6 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz wykonanych/realizowanych dostaw w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie – załącznik Nr 4.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy (zał. nr 1) i formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 1a). 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 2a i 2b). 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 4) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich (oryginał).
Zmiana umowy 1
IV 4 4 data 2020-12-01T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)