| GuidZP400 |
1b5e140d-d6b3-4634-bc62-ed5ebc7cb0d8
|
| Biuletyn |
613862-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Stołówki Gminne w Grodzisku Wielkopolskim
|
| Regon |
36494433100000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Powstańców Chocieszyńskich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
23D
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Grodzisk Wielkopolski
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
62-065
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
538441295, 612271299
|
| Zamawiajacy email |
sekretariat@stolowkigminne.pl, m.krysztofiak@grodzisk.wlkp.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.grodzisk.wlkp.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, osobiście posłaniec
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Powstańców Wielkopolskich 23 d, 62-065 Grodzisk Wlkp.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich do Stołówek Gminnych w Grodzisku Wielkopolskim w roku 2021
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa produktów mleczarskich do: - Stołówki przedszkolnej usytuowanej w Przedszkolu Gminnym im. Krasnala Hałabały, ul. Chopina 24 w Grodzisku Wlkp.,
- Stołówki szkolnej usytuowanej w Szkole Podstawowej Nr 1 im. Polskich Olimpijczyków, ul. Chopina 26 w Grodzisku Wlkp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa formularz asortymentowo-cenowy stanowiący załącznik do SIWZ będący jej integralną częścią.
Wypełniony Załącznik 1a, CPV 155 00000 - 3 - produkty mleczarskie należy dołączyć do oferty.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę żywności będąc zobowiązany do jej dostarczania przez okres min. 6 miesięcy, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
b) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
|
| Zakresie warunkow udzialu |
a) wykaz wykonanych/realizowanych dostaw w ciągu 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie – załącznik Nr 4.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy (zał. nr 1) i formularz asortymentowo-cenowy (zał. nr 1a).
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 2a i 2b).
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
4) Zobowiązanie do udostępnienia zasobów w przypadku korzystania z zasobów podmiotów trzecich (oryginał).
|
| Zmiana umowy |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-12-01T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|