Dostawa sprzętu komputerowego

Publication date 2020-11-25
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Nośniki do przechowywania L 74/48 PL Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej 15.3.2008,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615798-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302340008, 302372001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na części:
Część I: Dostawa sprzętu komputerowego i osprzętu sieciowego, Część II: Dostawa dysków, Część III: Dostawa akcesoriów komputerowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć na jedną, dwie lub wszystkie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga min. 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie mniej niż gwarancja producenta Po rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie przy zakupie 0% stawki VAT (na sprzęt komputerowy objęty niniejszą stawką) zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2020 poz. 106 ze zm.).


Dodatkowe informacje

GuidZP400 7e350d08-778d-460f-9d5e-302a23c7ee4f
Biuletyn 615798-N-2020
Zamawiajacy nazwa Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi
Regon 27585000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targowa
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-323
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 345 800
Zamawiajacy fax 042 674 81 39
Zamawiajacy email jkopera@filmschool.lodz.pl
Adres strony url bip.filmschool.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.filmschool.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, pocztą lub kurierem (za pośrednictwem posłańca)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. L. Schillera w Łodzi, ul. Targowa 61/63, 90-323 Łódź, bud. B pok. 108 - Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego
Numer referencyjny PN/07/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. L. Schillera w Łodzi. Zamówienie podzielone jest na części: Część I: Dostawa sprzętu komputerowego i osprzętu sieciowego, Część II: Dostawa dysków, Część III: Dostawa akcesoriów komputerowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Ofertę można złożyć na jedną, dwie lub wszystkie części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. Szczegółowe zasady dotyczące odbioru przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie ofert w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż wymagane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający wymaga min. 12-miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, jednak nie mniej niż gwarancja producenta Po rozstrzygnięciu postępowania Zamawiający będzie się ubiegał o zastosowanie przy zakupie 0% stawki VAT (na sprzęt komputerowy objęty niniejszą stawką) zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U. 2020 poz. 106 ze zm.).
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału u postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 dostawę podobnego rodzaju sprzętu, co potwierdzi przedstawiając dowody określające, czy dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Przez dostawę podobnego rodzaju sprzętu Zamawiający rozumie dostawę szeroko rozumianego sprzętu komputerowego.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innego podmiotu, składa powyższy dokument w odniesieniu do tego podmiotu. UWAGA 2: Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania w Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1) Ofertę należy złożyć wg wzoru: - wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego zał. nr 2 do SIWZ. Do oferty należy dołączyć oświadczenia, o których mowa w pkt. III.3) – zał. nr 3a i 3b do SIWZ oraz wypełniony formularz cenowy – zał. nr 5 do SIWZ. 2) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3), składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. 4) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz (w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby) spełnienia warunków udziału w postępowaniu, składa także: a) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, dotyczący tych podmiotów, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; b) oświadczenie, o którym mowa w pkt. III.3), dotyczące tych podmiotów; c) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Treść zobowiązania musi określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wzór umowy stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień umowy w następujących sytuacjach: 1) zmiana terminu dostawy z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w przypadku wprowadzenia zmian w dostawie; 2) nastąpiła ustawowa zmiana stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT cena brutto nie ulegnie zmianie. W zależności od wysokości nowych (zmienionych stawek podatku VAT), podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota netto wynagrodzenia Wykonawcy; 3) zmiana nazw, siedziby stron umowy, numerów kont bankowych, innych danych identyfikacyjnych; 4) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; 5) zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa sprzętu komputerowego i osprzętu sieciowego
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1) Tablet iOS - 2 sztuki; 2) Laptop 15,6” typ A - 1 sztuka; 3) Laptop 15,6” typ B - 3 sztuki; 4) Karta sieciowa USB 3.0 port rj-45 - 6 sztuk; 5) Urządzenie wielofunkcyjne kolorowe - 1 sztuka; 6) Płyta główna - 5 sztuk; 7) Procesor z chłodzeniem - 5 sztuk; 8) Pamięć do komputera - 5 sztuk; 9) Monitor 27” typ A - 4 sztuki; 10) Monitor 27” typ B - 1 sztuka; 11) Monitor 31,5” typ C - 2 sztuki; 12) Ubiquiti UniFi AP, AC LR - 2 sztuki; 13) Karta sieciowa Thunderbolt 3 10 GbE - 1 sztuka.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa dysków
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30234000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1) Dysk twardy SSD 480 GB, 2.5” - 1 sztuka; 2) Dysk zewnętrzny 4 TB 2,5” - 1 sztuka; 3) Dysk zewnętrzny 4 TB 3,5” - 19 sztuk; 4) Dysk zewnętrzny 3 TB 3,5” - 16 sztuk; 5) Dysk zewnętrzny 2 TB 2,5” - 17 sztuk; 6) Dysk zewnętrzny 1 TB 2.5” - 2 sztuki; 7) Dysk SSD 250 GB SATA - 15 sztuk.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa akcesoriów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237200-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis 1) Kamera internetowa - 29 sztuk; 2) Słuchawki z mikrofonem - 27 sztuk; 3) Myszki przewodowe laserowe - 4 sztuki; 4) Kabel/przedłużacz mini jack - 1 sztuka; 5) Czytnik kart XQD - 1 sztuka; 6) Czytnik kart USB SD SDHC SDXC micro MS CF XD - 1 sztuka; 7) Kabel USB Apple Lightning - USB-C, 1m - 2 sztuki; 8) Thunderbolt 2 - 5 sztuk; 9) Thunderbolt 3 - 2 sztuki; 10) Słuchawki nauszne przewodowe - 3 sztuki; 11) Mysz bezprzewodowa laserowa - 2 sztuki; 12) Bezprzewodowa optyczna mysz wertykalna - 2 sztuki; 13) Przewód HDMI 10 m - 2 sztuki; 14) Przewód HDMI 3 m - 3 sztuki; 15) Pendrive 64 GB - 16 sztuk; 16) Przejściówka z portu Thunderbolt 3 (USB-C) na Thunderbolt 2 - 4 sztuki; 17) HTC VIVE Pro Full Kit - 1 sztuka.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)