| GuidZP400 |
22fe4316-25d6-4db6-adc8-4f1122709046
|
| Biuletyn |
615736-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Areszt Śledczy
|
| Regon |
35114186900000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Montelupich
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
31-155
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
12 63 01 100,
|
| Zamawiajacy fax |
126 335 354
|
| Zamawiajacy email |
as_krakow@sw.gov.pl,
|
| Adres strony url |
https://zp.sw.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://zp.sw.gov.pl lub www.platformazakupowa.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://zp.sw.gov.pl lub www.platformazakupowa.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
www.platformazakupowa.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
zamówienie na dostawy maseczek jednosrazowych
|
| Numer referencyjny |
12/D/Kw/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Zamówienie obejmuje dostawy do Aresztu Śledczego w Krakowie maseczek jednorazowych 500 000 - 1 100 000 szt. (prawo opcji)
|
| Cpv glowny przedmiot |
35113400-3
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2020-12-17T00:00:00+01:00
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w ciągu ostatnich 3 lat wykonali minimum 1 dostawę maseczek jednorazowych ochronnych na kwotę 150 000 zł.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|