Zakup licencji Retention Lock dla DELL EMC Data Domain

Publication date 2020-11-25
End date 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Główny Inspektorat Farmaceutyczny
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615703-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 487100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

zakup jednej licencji na aktywację funkcji Data Domain „Retention Lock” wraz ze wsparciem technicznym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8b099292-d234-467b-9904-5492a4cbbdd8
Biuletyn 615703-N-2020
Zamawiajacy nazwa Główny Inspektorat Farmaceutyczny
Regon 16182425000000
Zamawiajacy adres ulica Senatorska
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 44 10 733, -
Zamawiajacy fax 22 44 10 737
Zamawiajacy email franciszek.kosinski@gif.gov.pl, agnieszka.piotrowska@gif.gov.pl
Adres strony url www.gif.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.gif.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.gif.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup licencji Retention Lock dla DELL EMC Data Domain
Numer referencyjny BAG.261.24.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu zakup jednej licencji na aktywację funkcji Data Domain „Retention Lock” wraz ze wsparciem technicznym
Cpv glowny przedmiot 48710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-07-03T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali lub wykonują co najmniej jedną dostawę systemu/oprogramowania do tworzenia lub weryfikacji kopii zapasowej o wartości co najmniej 5 000 tysięcy złotych brutto każda. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunek musi być spełniony przynajmniej przez jednego z Wykonawców. (Załącznik nr 7 do SIWZ);
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne; b) oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; c) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 3. Zamawiający dokona zmiany treści zawartej umowy w przypadkach określonych w § 144 ustawy Pzp. 4. Dodatkowo Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy: a) Zaistnienia omyłki pisarskiej; b) Zmiany danych teleadresowych Zamawiającego; c) Zmiany Zamawiającego w przypadku zmian organizacyjnych; d) Zaistnienia siły wyższej (np. powódź, pożar, zamieszki, strajki, ataki terrorystyczne, przerwy w dostawie energii elektrycznej) mające wpływ na realizacje umowy; e) Zmiany oświadczeń Wykonawcy i sposobu płatności za realizację usługi związaną z zastosowaniem systemu podzielonej płatności (split payment); f) Zmiany wynikającej z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, których wprowadzenie będzie istotne w celu zapewnienia właściwej dostawy przedmiotu zamówienia; g) W przypadku wprowadzenia przez Ustawodawcę przepisów o charakterze bezwzględnie obowiązującym, z którymi postanowienia umowy pozostałyby w sprzeczności; h) Nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 5. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 3 i 4, jest złożenie pisemnego wniosku przez stronę inicjującą zmianę oraz uzasadnienie celowości tych zmian. Zmiany obowiązują z dniem podpisania aneksu lub ich akceptacji przez drugą stronę.
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:30
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)