| GuidZP400 |
5093fc1a-15c6-4f43-9450-84a0e5103585
|
| Biuletyn |
615718-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
|
| Regon |
90122138000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mątewska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Inowrocław
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
88-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
52 3592400, 3592416
|
| Zamawiajacy fax |
52 3592400
|
| Zamawiajacy email |
toin@praca.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.bip.pupinowroclaw.pl
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.pupinowroclaw.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pupinowroclaw.pl
|
| Oferty wnioski dostepne |
ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław pok. 204 IIp (kancelaria)
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa infokiosków naściennych wewnętrznych.
|
| Numer referencyjny |
ZP-10/20
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja obejmująca montaż w wyznaczonym miejscu włącznie z podłączeniem do sieci energetycznej i logicznej oraz wdrożenie i uruchomieniem infokiosków naściennych wewnętrznych z uchwytem ściennym, ekranem dotykowym o przekątnej w zakresie 40”-43”, drukarkami termicznymi, komputerami sterującymi z oprogramowaniem multimedialnym wraz z modułem aplikacji do automatycznego wyświetlania i drukowania ofert pracy z portalu https://www.praca.gov.pl dedykowanego dla Powiatowego Urzędu Pracy
w Inowrocławiu.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
brak określonego warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
brak określonego warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia (załącznik 3), których należyte wykonanie jest potwierdzone załączonymi do wykazu odpowiednimi dokumentami. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje należyte przeprowadzenie co najmniej jednej dostawy infokiosków wraz z ich rozlokowaniem i podłączeniem o wartości umowy co najmniej 80 000 zł, będzie spełniał ten warunek.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczanie Wykonawcy
|
| Zakresie warunkow udzialu |
b) wykaz wykonanych dostaw w zakresie nie zbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie (załącznik 3),
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
brak
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
zgodnie ze wzorem umowy
|
| IV 4 4 data |
2020-12-02T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|