Dostawa infokiosków naściennych wewnętrznych.

Publication date 2020-11-25
End date 2020-12-02 00:00:00
Instytucja Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Miejscowość Inowrocław
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Ekrany i konsole komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615718-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja obejmująca montaż w wyznaczonym miejscu włącznie z podłączeniem do sieci energetycznej i logicznej oraz wdrożenie i uruchomieniem infokiosków naściennych wewnętrznych z uchwytem ściennym, ekranem dotykowym o przekątnej w zakresie 40”-43”, drukarkami termicznymi, komputerami sterującymi z oprogramowaniem multimedialnym wraz z modułem aplikacji do automatycznego wyświetlania i drukowania ofert pracy z portalu https://www.praca.gov.pl dedykowanego dla Powiatowego Urzędu Pracy
w Inowrocławiu.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 5093fc1a-15c6-4f43-9450-84a0e5103585
Biuletyn 615718-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu
Regon 90122138000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mątewska
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Inowrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 88-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 3592400, 3592416
Zamawiajacy fax 52 3592400
Zamawiajacy email toin@praca.gov.pl
Adres strony url www.bip.pupinowroclaw.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.pupinowroclaw.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.pupinowroclaw.pl
Oferty wnioski dostepne ul. Mątewska 17, 88-100 Inowrocław pok. 204 IIp (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa infokiosków naściennych wewnętrznych.
Numer referencyjny ZP-10/20
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa, instalacja obejmująca montaż w wyznaczonym miejscu włącznie z podłączeniem do sieci energetycznej i logicznej oraz wdrożenie i uruchomieniem infokiosków naściennych wewnętrznych z uchwytem ściennym, ekranem dotykowym o przekątnej w zakresie 40”-43”, drukarkami termicznymi, komputerami sterującymi z oprogramowaniem multimedialnym wraz z modułem aplikacji do automatycznego wyświetlania i drukowania ofert pracy z portalu https://www.praca.gov.pl dedykowanego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu.
Cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow brak określonego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow brak określonego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena będzie dokonana na podstawie załączonego do oferty: wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw tożsamych z przedmiotem zamówienia (załącznik 3), których należyte wykonanie jest potwierdzone załączonymi do wykazu odpowiednimi dokumentami. Wykonawca, który wykaże i udokumentuje należyte przeprowadzenie co najmniej jednej dostawy infokiosków wraz z ich rozlokowaniem i podłączeniem o wartości umowy co najmniej 80 000 zł, będzie spełniał ten warunek.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczanie Wykonawcy
Zakresie warunkow udzialu b) wykaz wykonanych dostaw w zakresie nie zbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane (lub są wykonywane) należycie (załącznik 3),
Wykaz potwierdzenie okolicznosci brak
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie ze wzorem umowy
IV 4 4 data 2020-12-02T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria dodatkowy okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)