Modernizacja infrastruktury IT systemu Finansowo-Księgowego – dostawa licencji oprogramowania bazodanowego

Publication date 2020-11-25
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Miejscowość Gdynia
Województwo pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania dla baz danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615033-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 486110004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury systemu Finansowo Księgowego, na którą składa się dostawa licencji na oprogramowanie serwera bazodanowego wraz z usługą asysty technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 48611000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych
4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fe705b0e-14c7-40fb-9a14-68feba76a638
Biuletyn 615033-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni
Regon 14500001111000
Zamawiajacy adres ulica ul. Chrzanowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Gdynia
Zamawiajacy kod pocztowy 81-338
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon (58) 355 33 33
Zamawiajacy fax (58) 620 67 43
Zamawiajacy email zam_pub@umgdy.gov.pl
Adres strony url www.umgdy.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.umgdy.gov.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.umgdy.gov.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty/kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, p. nr 8
Nazwa nadana zamowieniu Modernizacja infrastruktury IT systemu Finansowo-Księgowego – dostawa licencji oprogramowania bazodanowego
Numer referencyjny ZP.371.43.2020.ASc
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja infrastruktury systemu Finansowo Księgowego, na którą składa się dostawa licencji na oprogramowanie serwera bazodanowego wraz z usługą asysty technicznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 48611000-4 Pakiety oprogramowania dla baz danych 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
Cpv glowny przedmiot 48611000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 15
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej (Załącznik nr 3 do SIWZ)
Inne dokumenty niewymienione 1) wypełniony Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), 2) Oświadczenie, o którym mowa w rozdziale VI SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ) 3) szczegółowy projekt techniczny rozwiązania równoważnego wraz z instrukcją instalacji, konfiguracji i eksploatacji dotyczącą zaoferowanego rozwiązania (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego) 4) dokumentację potwierdzającą, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, w szczególności wymagania funkcjonalne i poza funkcjonalne tożsame jak w oprogramowaniu wskazanym przez Zamawiającego, w tym również postanowienia licencji rozwiązania równoważnego jak postanowienia właściwe dla oprogramowania wskazanego przez Zamawiającego oraz warunki świadczonej przez producenta asysty technicznej i konserwacji (w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę rozwiązania równoważnego) 5) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie z § 7 Projektu umowy - Zmiany umowy: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 2. Strony przewidują możliwość zmiany umowy w zakresie terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy, w wyniku trwających lub przedłużających się procedur związanych z prowadzonymi w związku z wykonaniem niniejszej Umowy postępowaniami administracyjnymi i innymi postępowaniami przed organami administracji publicznej lub innymi podmiotami. Umowa może wówczas ulec zmianie w zakresie przedłużenia terminu o ilość dni opóźnienia Wykonawcy spowodowanego trwaniem ww. procedur ponad terminy ustawowe lub pierwotnie zakładane. 3. Wykonawca, który uważa się za uprawnionego do wystąpienia z żądaniem zmiany umowy w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie zobowiązany jest złożyć pisemny wniosek o zmianę umowy. Wniosek Wykonawcy, o którym mowa wyżej winien zawierać przywołanie podstawy prawnej żądania Wykonawcy z przywołaniem właściwych postanowień Umowy oraz zawierać uzasadnienie wniosku w oparciu o te podstawy. We wniosku Wykonawca winien precyzyjnie określić, w jakim zakresie domaga się zmiany Umowy, przedstawiając w tym zakresie stosowne kalkulacje i obliczenia, jeśli ich wykonanie jest niezbędne do należytej oceny wniosku Wykonawcy przez Zamawiającego. 4. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony, z zastrzeżeniem odmiennych postanowień umowy, w szczególności w zakresie prawa Zamawiającego do złożenia oświadczenia o obniżeniu wynagrodzenia w przypadkach przewidzianych umową. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w przypadkach przewidzianych w art. 144 ust. 1 ustawy PZP
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – pok. 39, w dniu 04.12.2020 r. o godzinie 10:15. W zaistniałej sytuacji zagrożenia epidemicznego informujemy, że publiczne sesje otwarcia ofert przetargowych w postępowaniach prowadzonych na podstawie Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, odbywają się w formie transmisji on-line. Link do kanału: https://www.youtube.com/channel/UCEz56jXsyB-p-e62gxMMLOQ

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)