Dostawa i montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci

Publication date 2020-11-25
End date 2020-12-08 00:00:00
Instytucja "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Meble,
  • Meble i wyposażenie kuchni

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615268-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 391411003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych
i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci w ramach niżej wymienionych zadań:
1) Zadanie 1 - Wyposażenie pomieszczenia do karmienia i przewijania dzieci,
2) Zadanie 2 – Meble na wymiar,
3) Zadanie 3 – Meble gotowe.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale częściowym na 3 zadania, brak jest możliwości składania ofert na poszczególne elementy wchodzące w skład zadania.

Szczegółowy Opis każdej pozycji przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowią Załączniki nr 1.1 – 1.3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c8f1888b-c7b1-4b89-874d-55e8f984ba14
Biuletyn 615268-N-2020
Zamawiajacy nazwa "EC1 Łódź-Miasto Kultury" w Łodzi
Regon 10052223800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Targowa
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 42 233 50 53
Zamawiajacy fax 42 638 59 58
Zamawiajacy email zamowienia@ec1lodz.pl
Adres strony url www.ec1lodz.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Rozwój funkcji wystawienniczo-edukacyjnych Centrum Nauki i Techniki w Łodzi wraz z zapleczem warsztatowym” (numer umowy o dofinansowanie: UDA-RPLD.06.01.01-10-0001/17-00)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://platformazakupowa.pl/pn/ec1lodz
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Tuwima 46, 90-021 Łódź (Recepcja)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci
Numer referencyjny 473/CNT/PN/2020
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci w ramach niżej wymienionych zadań: 1) Zadanie 1 - Wyposażenie pomieszczenia do karmienia i przewijania dzieci, 2) Zadanie 2 – Meble na wymiar, 3) Zadanie 3 – Meble gotowe. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale częściowym na 3 zadania, brak jest możliwości składania ofert na poszczególne elementy wchodzące w skład zadania. Szczegółowy Opis każdej pozycji przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowią Załączniki nr 1.1 – 1.3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 3
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej dwie dostawy mebli wraz z wykonaniem i montażem: jedna dostawa o wartości brutto minimum 100.000,00 zł (sto tysięcy) w ramach jednego zamówienia, oraz jedna dostawa o wartości brutto minimum 80.000,00 zł (osiemdziesiąt tysięcy) w ramach jednego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest podać w wykazie wartości dostaw, przedmiot, daty ich wykonania i podmioty, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane należycie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp (o ile nie można go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych)
Zakresie warunkow udzialu WYKAZ DOSTAW wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, spełniających wymagania określone w rozdziale VI. 2) lit. c SIWZ pkt 2 tabeli – dla Zadania 2 (wg zał. nr 8 do SIWZ), wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda dokumentów w ww. zakresie.
Inne dokumenty niewymienione I. Treść oferty stanowią następujące dokumenty: 1. FORMULARZ OFERTY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 3 do SIWZ), składany w oryginale. 2. FORMULARZ CENOWY – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem (wg zał. nr 3.1-3.3 do SIWZ). FORMULARZ CENOWY, wypełniony i podpisany należy złożyć w oryginale. II. Wraz z ofertą, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenia/dokumenty: 1) OŚWIADCZENIE WYKONAWCY, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (OŚWIADCZENIE WSTĘPNE) (wg załącznika nr 4 i nr 5 do SIWZ) - w oryginale; 2) ORYGINAŁ PEŁNOMOCNICTWA lub kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę wystawiającą lub przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Zgodnie z ustawą z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej, dla pełnomocnictwa tego nie jest wymagane uiszczenie opłaty; 3) ZOBOWIĄZANIE PODMIOTU UDOSTĘPNIAJĄCEGO ZASOBY do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeżeli dotyczy). Zobowiązanie należy złożyć w oryginale wg wzoru stanowiącego zał. nr 6 do SIWZ; III. OŚWIADCZENIA SKŁADANE PO TERMINIE SKŁADANIA OFERT - BEZ WEZWANIA ZAMAWIAJĄCEGO: 1) OŚWIADCZENIE O PRZYNALEŻNOŚCI ALBO BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO TEJ SAMEJ GRUPY KAPITAŁOWEJ co Wykonawcy, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu albo braku przynależności do jakiejkolwiek grupy kapitałowej, składane w oryginale. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, określa § 7 Istotnych postanowień umowy stanowiącej Załącznik nr 2.1-2.3. 2. Strony zastrzegają prawo zmiany treści umowy dotyczących: 1) zmiany podwykonawcy w sytuacji i na warunkach określonych w art. 36b ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych; 2) zmiany organizacyjnej Zamawiającego istotnej dla realizacji umowy; 3) innych przyczyn zewnętrznych niezależnych od Zamawiającego oraz Wykonawcy, skutkujących niemożliwością prowadzenia działań w celu wykonania umowy lub w sposób znacznie utrudniający jej realizację, w tym będącej wynikiem działań podmiotów trzecich, zagrożenia epidemiologicznego lub będącej wynikiem działań podejmowanych przez władze państwowe lub samorządowe celem zapobiegania lub zwalczania epidemii. np. zmiany prawa. 4) zmiany terminu dostawy w przypadku gdy pomieszczenia, w których ma być zamontowany przedmiot umowy nie będą przygotowane do montażu, jednak nie dłużej niż w ciągu 5 miesięcy od daty podpisania umowy
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 OTWARCIE OFERT: 1) Termin otwarcia ofert: 8 grudnia 2020 r. do godziny 12:15; 2) Miejsce otwarcia ofert: siedziba Zamawiającego: „EC1 Łódź - Miasto Kultury” w Łodzi, ul. Tuwima 46, 90-021 Łódź, Sala konferencyjna; 3) Sposób otwarcia danej oferty zależy od formy, w jakiej została złożona, a) oferty złożone w postaci elektronicznej zostaną otwarte za pośrednictwem Platformy zakupowej, b) oferty złożone w formie pisemnej zostaną otwarte i odczytane w wyznaczonym miejscu w siedzibie Zamawiającego.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zadanie 1 - Wyposażenie pomieszczenia do karmienia i przewijania dzieci
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci: Zabudowa meblowa stała (blat i szafka), 1 kpl.; Fotel wypoczynkowy1 szt.; Stolik 1 szt.; Przewijak 1 szt.; Kotara zaciemniająca + karnisz 1 kpl.; Umywalka nablatowa 1 szt.; Bateria nablatowa 1 szt.; Lustro 1 szt.; Oświetlenie efektowe 4 szt.; Poduszka antyalergiczna 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowią Załączniki nr 1.1
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zadanie 2 – Meble na wymiar
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci. Szafa szatniowa 3 szt.; Trybuna / regał / siedzisko 2 kpl.; Lada 1 szt.; Domek 1szt.; Stacja „małego fizyka” 1 szt.; Tablica do rysowania 1 szt.; Szafka na książki i zabawki 1 szt.;. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowią Załączniki nr 1.2
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zadanie 3 – Meble gotowe
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141100-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 3
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa oraz montaż mebli na zamówienie, mebli gotowych i wyposażenia pomieszczeń Strefy dla Dzieci. Stolik do gier i zabaw plastycznych 2 szt.; Stół do pracy twórczej 7 szt.; Fotel biurowy 2 szt.; Krzesełko 4 szt.; Krzesło do pracy 40 szt.; Półka do prezentacji prac 6 szt.; Pufa do pracy 5 szt.; Pufa / siedzisko typu „worek” 4 szt.; Pufa / bloczki 40 szt.; Scena 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej OPZ) stanowią Załączniki nr 1.3
  

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)