| GuidZP400 |
3389757c-80c5-4264-8e03-bd46d4d8149b
|
| Biuletyn |
614942-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Centrum Nauki Kopernik
|
| Regon |
14060331300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wybrzeże Kościuszkowskie
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
20
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-390
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
22 596 41 11
|
| Zamawiajacy fax |
22 596 41 13
|
| Zamawiajacy email |
przetargi@kopernik.org.pl
|
| Adres strony url |
www.kopernik.org.pl; www.bip.kopernik.org.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Kultury wpisana do RIK
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.kopernik.org.pl; www.bip.kopernik.org.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.kopernik.org.pl www.bip.kopernik.org.pl
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej, poprzez operatora pocztowego, kuriera lub osobiście na adres siedziby Zamawiającego w sekretariacie Centrum Nauki Kopernik, Warszawa (00-390) ul. Wybrzeże Kościuszkowskie 20
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA SPRZĘTU INFORMATYCZNEGO STANOWIĄCEGO WYPOSAŻENIE BIUR CENTRUM NAUKI KOPERNIK (ZAMÓWIENIE Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI)
|
| Numer referencyjny |
PZP.26.30.2020.JG
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
część nr 1: dostawa sprzętu informatycznego stanowiącego wyposażenie biur.
część nr 2: dostawa sprzętu informatycznego audio.
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Waluta calosc |
PLN
|
| Okres w dniach |
28
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy wadium |
1
|
| Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla części 1 zamówienia 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych i 00/100), dla części 2 zamówienia 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysiąc złotych i 00/100),
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje zmiany postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w poniższym zakresie:
1) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmiany stawki VAT, przy czym zmianie ulegnie kwota VAT i kwota brutto;
2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia;
3) zmiany parametrów technicznych oferowanego przedmiotu umowy pod warunkiem, że proponowane rozwiązania techniczne i technologiczne są równorzędne lub lepsze od pierwotnie określonych w ofercie Wykonawcy, bez zmiany wartości przedmiotu Umowy o której mowa w § 5 ust 1 niniejszej umowy. Zmiana,
o której mowa w zdaniu poprzedzającym może zostać wprowadzona tylko w wypadku zaistnienia okoliczności, na które Wykonawca nie miał wpływu;
4) zmiany danych którejkolwiek ze Stron umowy (np. zmiana siedziby, adresu i nazwy podmiotu świadczącego przedmiotową dostawę) związana z wewnętrzną reorganizacją w ramach prowadzonej działalności
lub zmiana wynikająca z przekształcenia podmiotowego po stronie którejkolwiek ze Stron umowy,
np. w formie sukcesji uniwersalnej.
5) zmiany postanowień umowy stanowiącej następstwo zaistnienia okoliczności o charakterze siły wyższej
|
| IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
11:00
|
| IV 4 4 jezyki |
polski
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 6 6 |
Przedmiot zamówienia (w części) realizowany jest w ramach projektu SOWA. Projekt „SOWA - Strefy Odkrywania, Wyobraźni i Aktywności”, finansowany jest w ramach dotacji Ministra Edukacji i Nauki na podstawie umowy na opracowanie koncepcji, projektu informacji wizualnej SOWA i produkcję lub zakup eksponatów testowych, nr MNiSW/BPM/SOWA/2020/1 z dnia 4 sierpnia 2020 r.
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Dostawa sprzętu informatycznego stanowiącego wyposażenie biur.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostarczenie laptopów TYP I - 70 sztuk; Dostarczenie laptopów TYP II - 13 sztuk; Dostarczenie laptopów TYP III - 3 sztuki; Dostarczenie replikatorów portów oraz akcesoriów do laptopów Typ III - 3 sztuki
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
dostawa sprzętu informatycznego audio.
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Waluta zal |
PLN
|
| Zalacznik okres w dniach |
28
|
| Zalacznik krotki opis |
Dostarczenie Słuchawek Typu I - 80 sztuk; Dostarczenie Słuchawek Typu II - 120 sztuk
|
| | |