Dostawa oprogramowania do symulacji układów pneumatycznych w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca II”

Publication date 2020-11-25
End date 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Powiat Wąbrzeski
Miejscowość Wąbrzeźno
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania edukacyjnego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615640-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 481900006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do symulacji układów pneumatycznych w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca II”. Zamówienie dofinansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1fc1830c-9665-4f61-b7ee-2aaf9745a62e
Biuletyn 615640-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Wąbrzeski
Regon 87111877300000
Zamawiajacy adres ulica Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 44
Zamawiajacy miejscowosc Wąbrzeźno
Zamawiajacy kod pocztowy 87-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon +48566882745
Zamawiajacy fax +48566882759
Zamawiajacy email ag@wabrzezno.pl
Adres strony url https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dostawa oprogramowania do symulacji układów pneumatycznych w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca II”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://pow-wabrzeski.rbip.mojregion.info/typy-tresci/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami i dokumentami zamieścić należy w kopercie zaadresowanej na adres Zamawiającego i podpisanej w następujący sposób: „Oferta na dostawę oprogramowania, nr sprawy AG.272.38.2020.BR” oraz: „Nie otwierać przed dniem 23.11.2020 r., godz. 10:15”
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres STarostwo Powiatowe w Wąbrzeźnie, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, s. 130
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania do symulacji układów pneumatycznych w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca II”
Numer referencyjny AG.272.40.2020.BR
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania do symulacji układów pneumatycznych w ramach projektu „Dziś nauka jutro praca II”. Zamówienie dofinansowane jest z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 10 Innowacyjna edukacja, Działanie 10.2 Kształcenie ogólne i zawodowe, Poddziałanie 10.2.3 Kształcenie zawodowe. Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 48190000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 25
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Pozostałe dokumenty wymienione w SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: 1) Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach, gdy: a) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę; b) wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. c) Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunąć termin realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód; d) nastąpi konieczność wykonania innych, nieprzewidzianych prac, nieuwzględnionych w opisie przedmiotu zamówienia, a niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia skutkujących przesunięciem terminu realizacji zamówienia o czas niezbędny do ich wykonania; e) gdy dostępność do zamawianego towaru w trakcie realizacji dostaw będzie niemożliwa w związku z jego wycofaniem, zmianą nazwy. W powyższej sytuacji na podstawie pisemnego oświadczenia Wykonawcy popartego dokumentami producenta lub dystrybutora, Zamawiający dopuszcza zmianę oferowanego towaru (typu – nazwy) z zastrzeżeniem, iż cena nowego towaru nie przekroczy ceny jednostkowej danej pozycji i parametry jakościowe nowego towaru będą nie gorsze niż określone w opisie przedmiotu zamówienia, a Wykonawca dostarczy dokumenty potwierdzające równoważność między zamiennikiem i wzorcem. Zamawiający dopuszcza wydłużenie terminu dostawy o 3 dni robocze licząc od dnia złożenia żądania w formie e-maila, faksu; f) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia; 2) Wzór umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ. 3) Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu. 4) Gdy nastąpiła zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT w takim przypadku umowa nie uleganie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)