GuidZP400 |
363d3a07-6e6f-4e8b-9048-3c384889856c
|
Biuletyn |
609477-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Najwyższa Izba Kontroli
|
Regon |
52000000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Filtrowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-056
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224 445 000,
|
Zamawiajacy fax |
22 4445415
|
Zamawiajacy email |
nik_zp@nik.gov.pl,
|
Adres strony url |
www.nik.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
naczelny organ kontroli państwowej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.nik.gov.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
Ofertę należy przesłać na elektroniczną skrzynkę podawczą zamawiającego: /NIK/SkrytkaESP, znajdującą się na platformie ePUAP pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
ofertę można złożyć również w formie pisemnej na adres: Najwyższa Izba Kontroli, 02-056 Warszawa, ul. Filtrowa 57
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i upgrade licencji bazodanowych
|
Numer referencyjny |
BGO-BGZ.261.029.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Dostawa 4 szt. licencji SQL Server Ent Core 2 LSA (AAA-03757) bądź równoważnych wraz z 3 letnim wsparciem producenta (Software Assurance)
2) Dostawa 4 szt. licencji SQL Server Ent Core 2 fm SQLSvStd LSA (AAA-16446) bądź równoważnych wraz z 3 letnim wsparciem producenta (Software Assurance). Dostarczone licencje posłużą do wykonania upgrade’u posiadanych przez Zamawiającego licencji:
a) a) SQL Serwer Standard 2014 - 2 szt. – czas trwania dotychczasowego Software Assurance do 31.12.2021 r. (Program nadrzędny: OPEN03256432ZZG2112, Szczegóły licencji Open: 74226545)
b) NGVL SQL Server Std Core 2 SLSA - 2 szt. – czas trwania dotychczasowego Software Assurance do 31.10.2022 r. (Umowa MPSA: 4100026822, Nazwa konta zakupowego: Najwyższa Izba Kontroli – 0005260241)
|
Cpv glowny przedmiot |
48700000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór wg załącznika nr 4 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt III.4, składa dokument właściwy w zakresie uregulowanym w § 7 oraz § 8 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2020 r. poz. 1282).
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w pkt III.3, składa każdy z Wykonawców.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 17.000 zł, przed upływem terminu
składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 2.1 pieniądzu, 2.2 poręczeniach bankowych lub
poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze
poręczeniem pieniężnym, 2.3 gwarancjach bankowych, 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 2.5
poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9
listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz.
299). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego
o numerze: 92 1010 1010 0036 7813 9120 0000. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu
następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym
mowa powyżej w pkt 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny
wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). WADIUM W FORMIE ELEKTRONICZNEJ 5.
Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w: 5.1 pieniądzu – dokument
potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 5.2 gwarancji lub poręczeniu
– oryginał dokumentu, podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Gwaranta, tj.
wystawcę gwarancji/poręczenia, należy złożyć w formie elektronicznej razem z ofertą, przed upływem
terminu składania ofert. Oryginał dokumentu należy złożyć jako osobny plik (w sposób pozwalający
na jego zwrot bez dekompletowania oferty) obok innych plików stanowiących ofertę i skompresować
do jednego pliku. WADIUM W FORMIE PISEMNEJ 6. Zamawiający zaleca, aby w przypadku
wniesienia wadium w: 6.1 pieniądzu – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został
załączony do oferty, 6.2 gwarancji lub poręczeniu – oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie
wadium został złożony w siedzibie Zamawiającego, przed upływem terminu składania ofert, a jego
kopia załączona do oferty. 7. Z treści gwarancji / poręczenia powinno wynikać: 7.1 nazwa
zleceniodawcy (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji / poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/
poręczyciela (podmiotu udzielającego gwarancji / poręczenia) oraz adresy ich siedzib, 7.2 określenie
wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją / poręczeniem, 7.3 kwota gwarancji /
poręczenia, 7.4 termin ważności gwarancji / poręczenia, obejmujący cały okres związania ofertą,
począwszy od dnia wyznaczonego na dzień składnia ofert, 7.5 bezwarunkowe, nieodwoływalne oraz
płatne na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą,
zobowiązanie Gwaranta / Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu, maksymalnie w terminie 30 dni
od dnia żądania, pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie
odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na
poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień Umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujące konieczność dokonania zmian w Umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz,
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych, stany wyjątkowe, stany wojenne, katastrofy, stany zagrożenia, pandemie, epidemie, stany klęski żywiołowej, itp
5) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
6) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania Umowy,
7) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia usługi,
8) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177, ze zm.),
9) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
10) zmiany zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2018 poz. 2215, ze zm.).
11) ograniczenia lub braku możliwości realizacji przedmiotu Umowy wynikającego z ograniczeń, które nakłada ustawa z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. poz. 374 ze zm.), a także kolejne obowiązujące akty prawne dotyczące przeciwdziałania i zwalczania COVID-19.
2. W przypadkach w opisanych, w ust. 1 pkt 1)-7) zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu Umowy, wynagrodzenie Wykonawcy brutto, termin wykonania przedmiotu Umowy , termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu Umowy, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania Umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|