„Druk Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy”

Publication date 2020-11-25
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja "Śródmieście" Sp. z o.o.
Miejscowość Tychy
Województwo śląskie
Branża
  • Gazety, dzienniki, czasopisma i magazyny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615615-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 222000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa druku Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy:
• format gazety: zbliżony do A3;
• kolor: pełny kolor;
• papier: biały gazetowy o gramaturze od 45g/m2 o stałych, utrzymanych parametrach;
• format wyjściowy składu: pliki .pdf przygotowywane w oparciu o specyfikację druku odpowiednią dla drukarni Wykonawcy (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć specyfikację druku przed podpisaniem umowy);
• nakład: 12.000 do 20.000 egzemplarzy tygodniowo (dokładną ilość będzie cotygodniowo określał Zamawiający w przesłanym drogą elektroniczną zamówieniu);
• objętość: 16 do 24 stron (dokładną ilość będzie cotygodniowo określał Zamawiający w przesłanym drogą elektroniczną zamówieniu).
3.1.1. Łączna szacowana ilość drukowanych egzemplarzy w okresie 12 miesięcy wynosi: 620.000 egzemplarzy. Szacowana ilość egzemplarzy ma wyłącznie charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględniać zmiany w wielkości nakładu na poziomie +/- 10%. Ewentualna zmiana nakładu nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zamówiony druk wg cen określonych w dokumentacji przetargowej.
3.1.2. W przypadku złożenia zamówienia przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest także do umieszczania w dostarczanych egzemplarzach Tygodnika TT insertów reklamowych. Zamawiający dostarczy inserty, które mają być dołączone do Tygodnika TT w terminie uzgodnionym z wykonawcą do miejsca wskazanego przez Wykonawcę, znajdującego się w odległości nie większej niż 30 kilometrów od siedziby Zamawiającego.
3.1.3. Druk Tygodnika TT odbywać się będzie co tydzień, w poniedziałek. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy wtorek jest dniem świątecznym- w takim wypadku druk Tygodnika TT będzie odbywał się w niedzielę lub we wtorek- zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem. Druk Tygodnika TT odbywa się co tydzień, chyba, że Zamawiający zdecyduje o połączeniu dwóch kolejnych wydań Tygodnika TT.
3.1.4. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia będzie przesyłał pliki do drukarni w dniu poprzedzającym wydanie, nie później niż o godz. 18:00.
3.1.5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z insertami (jeśli złożono takie zamówienie) w dniu druku, nie później niż o godzinie 22:00 do miejsca oddalonego nie dalej niż 30 kilometrów od siedziby Zamawiającego. Do momentu odbioru egzemplarzy Tygodnika TT przez Zamawiającego, odpowiedzialność za przedmiot dostawy ponosi Wykonawca.
3.1.6. Wykonawca zobowiązany jest zachować następujące parametry techniczne wydruku:
a) utrzymanie kolorystyki w nakładzie: pomiary densytometryczne pól pełnych (apli) kolorów triadowych wg. następujących wartości gęstości optycznej:
• Papier- gazetowy biały
• Czarny- 1,1
• Cyjan, Magenta, Żółty - 0,85
b) Niedokładność pasowania kolorów względem siebie nie powinna przekraczać dopuszczalnego zakresu tolerancji. Dopuszczalne maksymalne odchylenie pasowania skrajnie rozbieżnych kolorów wynosi +/- 0,4mm dla wszystkich kolorów.
c) Falc grzbietowy- dopuszczalne przesunięcie falcu grzbietowego nie może być większe niż 5mm.
d) Cięcie- format nominalny określany jest przez Zamawiającego, tolerancja dla okrawania wynosi +/- 3mm dla określonego przez Zamawiającego formatu netto.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cae3926d-a302-49b1-851d-3c8f99ec71cc
Biuletyn 615615-N-2020
Zamawiajacy nazwa "Śródmieście" Sp. z o.o.
Regon 27606339200000
Zamawiajacy adres ulica Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Tychy
Zamawiajacy kod pocztowy 43-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32/325-72-11,
Zamawiajacy fax 32 325 72 14
Zamawiajacy email biuro@srodmiescie.tychy.pl,
Adres strony url www.bip.srodmiescie.tychy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.srodmiescie.tychy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.srodmiescie.tychy.pl
Nazwa nadana zamowieniu „Druk Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy”
Numer referencyjny 07/2020/ZP
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest usługa druku Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy: • format gazety: zbliżony do A3; • kolor: pełny kolor; • papier: biały gazetowy o gramaturze od 45g/m2 o stałych, utrzymanych parametrach; • format wyjściowy składu: pliki .pdf przygotowywane w oparciu o specyfikację druku odpowiednią dla drukarni Wykonawcy (Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć specyfikację druku przed podpisaniem umowy); • nakład: 12.000 do 20.000 egzemplarzy tygodniowo (dokładną ilość będzie cotygodniowo określał Zamawiający w przesłanym drogą elektroniczną zamówieniu); • objętość: 16 do 24 stron (dokładną ilość będzie cotygodniowo określał Zamawiający w przesłanym drogą elektroniczną zamówieniu). 3.1.1. Łączna szacowana ilość drukowanych egzemplarzy w okresie 12 miesięcy wynosi: 620.000 egzemplarzy. Szacowana ilość egzemplarzy ma wyłącznie charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględniać zmiany w wielkości nakładu na poziomie +/- 10%. Ewentualna zmiana nakładu nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zamówiony druk wg cen określonych w dokumentacji przetargowej. 3.1.2. W przypadku złożenia zamówienia przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest także do umieszczania w dostarczanych egzemplarzach Tygodnika TT insertów reklamowych. Zamawiający dostarczy inserty, które mają być dołączone do Tygodnika TT w terminie uzgodnionym z wykonawcą do miejsca wskazanego przez Wykonawcę, znajdującego się w odległości nie większej niż 30 kilometrów od siedziby Zamawiającego. 3.1.3. Druk Tygodnika TT odbywać się będzie co tydzień, w poniedziałek. Wyjątkiem są sytuacje, kiedy wtorek jest dniem świątecznym- w takim wypadku druk Tygodnika TT będzie odbywał się w niedzielę lub we wtorek- zgodnie z ustalonym przez Zamawiającego harmonogramem. Druk Tygodnika TT odbywa się co tydzień, chyba, że Zamawiający zdecyduje o połączeniu dwóch kolejnych wydań Tygodnika TT. 3.1.4. Zamawiający w okresie realizacji zamówienia będzie przesyłał pliki do drukarni w dniu poprzedzającym wydanie, nie później niż o godz. 18:00. 3.1.5.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia wraz z insertami (jeśli złożono takie zamówienie) w dniu druku, nie później niż o godzinie 22:00 do miejsca oddalonego nie dalej niż 30 kilometrów od siedziby Zamawiającego. Do momentu odbioru egzemplarzy Tygodnika TT przez Zamawiającego, odpowiedzialność za przedmiot dostawy ponosi Wykonawca. 3.1.6. Wykonawca zobowiązany jest zachować następujące parametry techniczne wydruku: a) utrzymanie kolorystyki w nakładzie: pomiary densytometryczne pól pełnych (apli) kolorów triadowych wg. następujących wartości gęstości optycznej: • Papier- gazetowy biały • Czarny- 1,1 • Cyjan, Magenta, Żółty - 0,85 b) Niedokładność pasowania kolorów względem siebie nie powinna przekraczać dopuszczalnego zakresu tolerancji. Dopuszczalne maksymalne odchylenie pasowania skrajnie rozbieżnych kolorów wynosi +/- 0,4mm dla wszystkich kolorów. c) Falc grzbietowy- dopuszczalne przesunięcie falcu grzbietowego nie może być większe niż 5mm. d) Cięcie- format nominalny określany jest przez Zamawiającego, tolerancja dla okrawania wynosi +/- 3mm dla określonego przez Zamawiającego formatu netto.
Cpv glowny przedmiot 22200000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu Wykonawcy usługi, zamówienia, polegającego na powtórzeniu podobnych usług o całkowitej wartości wynoszącej 30% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia polegać będą na powtórzeniu podobnych usług, co zamówienie podstawowe i obejmować będą druk Bezpłatnego Tygodnika Miejskiego Twoje Tychy. Rozliczenie zamówienia nastąpi po cenach jednostkowych z oferty i faktycznej ilości zrealizowanych usług.
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2021-02-01T00:00:00+01:00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Dowodami potwierdzającymi zdolność finansową i ekonomiczną jest (są): informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy na kwotę nie mniejszą niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych). Informacja ta winna być wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek jeżeli: • wykonał w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, co najmniej jedno zamówienie polegające na druku tygodnika lub dziennika w kolorze o nakładzie minimum 10.000 egzemplarzy.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Dowodami potwierdzającymi czy usługi zostały wykonane należycie są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywane, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Formularz oświadczeń na podstawie art. 25a ust. 1 PZP - wzór Formularz oświadczenia Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu (…) - wzór Formularz oświadczenia braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne- wzór
Zakresie warunkow udzialu Formularz wykazu usług,
Czy wadium 1
Wadium 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych zero groszy) – na czas związania ofertą. 12.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 12.3. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na nazwę postępowania. 12.4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING Bank Śląski SA Nr rachunku bankowego: 92 1050 1399 1000 0090 3183 9633 Wadium wniesione w formie pieniężnej musi znajdować się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U z 2020 r. poz. 299 z późn. zm.). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na „ Śródmieście” Sp. z o.o., al. Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy. 12.5. Zamawiający wymaga, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej- dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz- oryginał dokumentu został załączony do oferty. 12.6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy PZP. 12.7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy PZP 12.8. Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ust. 1, 1a i 2 ustawy PZP. 12.9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.10.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 21.2. Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach: 21.2.1. zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy; 21.2.2. zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy; 21.2.3. zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z art. 142 ustawy PZP, w przypadku: a) zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług; b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, 21.2.4. zmiany podwykonawcy w trakcie trwania umowy – za zgodą Zamawiającego.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:15
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena za 1 insert (I)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria cena (C)
Znaczenie 80,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)