Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Chirurgii Plastycznej.

Publication date 2020-11-25
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Miejscowość Lublin
Województwo lubelskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615358-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Chirurgii Plastycznej. Zamówienie zostało podzielone na części:
Część 1 - Mikronarzędzia dla hemostazy ostatecznej
Część 2 - Zaciski jednorazowe dla naczyń
Część 3 - Zestaw narzędzi dla połączenia naczyń

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33f52e0b-b1dd-4208-9031-07384c6fdc4f
Biuletyn 615358-N-2020
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej im. św. Jana z Dukli
Regon 43121936000000
Zamawiajacy adres ulica dr K. Jaczewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 7
Zamawiajacy miejscowosc Lublin
Zamawiajacy kod pocztowy 20-090
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 454 1762, 81 454 1762
Zamawiajacy fax 81 747 63 27
Zamawiajacy email zampub@cozl.eu
Adres strony url www.cozl.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cozl.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cozl.eu
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Oferta może być dostarczona: 1) W formie pisemnej lub za pomocą posłańca lub operatora pocztowego na adres Centrum Onkologii Ziemi Lubelskiej, ul. Dr.K.Jaczewskiego 7, 20-090 Lublin, sekretariat dyrekcji- I piętro. 2) Za pośrednictwem Platformy Zakupowej (https://platformazakupowa.pl/pn/cozl)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Chirurgii Plastycznej.
Numer referencyjny COZL/DZP/MBK/3412/PN-185/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Chirurgii Plastycznej. Zamówienie zostało podzielone na części: Część 1 - Mikronarzędzia dla hemostazy ostatecznej Część 2 - Zaciski jednorazowe dla naczyń Część 3 - Zestaw narzędzi dla połączenia naczyń
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 42
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie Wykonawcy składane zgodnie z wzorami Załącznik nr 5 i 6.
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) w przypadku złożenia oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumentów dotyczących każdego z wykonawców, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu; d) dokumenty wymienione w pkt. IV.9 - Katalogi/ulotki, prospekty, foldery itp. producenta, potwierdzające zgodność oferowanego asortymentu z wymaganiami Zamawiającego, z zaznaczeniem której części i której pozycji dotyczą. Ich autentyczność musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Jeżeli dokumenty te są w języku obcym wymagane jest tłumaczenie na język polski.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa Załącznik nr 2 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Mikronarzędzia dla hemostazy ostatecznej.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Chirurgii Plastycznej. Zamówienie podzielono na części: Część 1 - Mikronarzędzia dla hemostazy ostatecznej.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zaciski jednorazowe dla naczyń.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Chirurgii Plastycznej. Zamówienie podzielono na części: Część 2 - Zaciski jednorazowe dla naczyń.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zestaw narzędzi dla połączenia naczyń.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 42
Zalacznik krotki opis Dostawa narzędzi chirurgicznych dla Oddziału Chirurgii Plastycznej. Zamówienie podzielono na części: Część 3 - Zestaw narzędzi dla połączenia naczyń.
  

Criterion

Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)