GuidZP400 |
12980842-6a55-4cd4-a6a9-398fab775e45
|
Biuletyn |
615285-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Radziejowski
|
Regon |
91086660800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
17
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radziejów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
88-200
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-54 285 30 18
|
Zamawiajacy fax |
0-54 285 35 53
|
Zamawiajacy email |
administracja@radziejow.pl
|
Adres strony url |
www.bip.radziejow.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.bip.radziejow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Oś priorytetowa 10 Innowacyjna edukacja Działania 10.2. Kształcenie ogólne i zawodowe Poddziałania 10.2.2. Kształcenie zawodowe Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014 - 2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.radziejow.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.radziejow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej. Składanie odbywa się za pośrednictwem poczty w rozumieniu ustawy Prawo Pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Radziejowie ul. Kościuszki 17 88-200 Radziejów - sekretariat ( pokój nr 12 )
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu "Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów szkoły II"
|
Numer referencyjny |
Or.VII.272.1.7.2020.
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół ponadgimnazjalnych w ramach projektu „Rozwijanie kompetencji kluczowych uczniów szkoły II” .
Część I – Dostawa komputerów przenośnych – 7 sztuk
Część II – Dostawa urządzenia sieciowego - router – 2 sztuki
Część III – Dostawa ekranów projekcyjnych – 2 sztuki
Część IV – Dostawa monitorów interaktywnych – 3 sztuki
Część V – Dostawa stanowisk komputerowych – 18 stanowisk
Części I, II, III, IV – dostawa do Zespołu Szkół i Placówek w Radziejowie ul. Szkolna 12
Części V – dostawa do Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Przemystce, Przemystka 21, 88-200 Radziejów
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, załącznik nr I – specyfikacja techniczna dla każdej części odrębnie.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH
Zamawiający informuje, że Administratorem danych osobowych jest, Starosta Radziejowski ul. Kościuszki 17, 88-200 Radziejów. W sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych, można kontaktować się z inspektorem ochrony danych osobowych pod adresem
e-mail – iod@radziejow.pl
a) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b), c) RODO. Przetwarzamy Twoje dane osobowe, ponieważ jest to niezbędne do zawarcia i wykonania umowy w sprawie zamówienia zawartej z Tobą w celu realizacji umowy, jak również w celu archiwizacyjnym.
Twoje dane osobowe udostępniamy dostawcom: systemu elektronicznego obiegu dokumentów, poczty elektronicznej, usług IT oraz podmiotom wspierającym nas w świadczeniu usług drogą elektroniczną, czyli takim, które zapewniając usługi płatnicze. Możemy przekazać Twoje dane osobowe organom publicznym, każdemu kto skorzysta z prawa dostępu do informacji publicznej, a także na wystąpienie o udostępnienie protokołu wraz z załącznikami zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 5 lat, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych **;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ***;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
W przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania/zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16
rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
Protokół wraz z załącznikami jest jawny. Zasada jawności, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyjątkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1
rozporządzenia 2016/679, zebranych w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Ograniczenia zasady jawności, o których mowa w art. 8 ust. 3-5 ustawy Pzp, stosuje się odpowiednio.
Wyjaśnienia
** Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
*** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania,
w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
- RODO - rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1).
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (zestawienie złożonych ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zapisy siwz XXII
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa komputerów przenośnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa komputerów przenośnych - 7 sztuk do Zespołu Szkół i Placówek w Radziejowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa urządzenia sieciowego - router
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
32420000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa urządzenia sieciowego - router - 2 sztuki dla Zespołu Szkół i Placówek w Radziejowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa ekranów projekcyjnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30195000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa ekranów projekcyjnych - 2 sztuki dla Zespołu Szkół i Placówek w Radziejowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa monitorów interaktywnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30231300-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa monitorów interaktywnych - 3 sztuki dla Zespołu Szkół i Placówek w Radziejowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa stanowisk komputerowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Dostawa stanowisk komputerowych - 18 sztuk dla Zespołu Szkół Rolnicze Centrum Kształcenia Ustawicznego w Przemystce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera, załącznik nr 1 - specyfikacja techniczna
|
| |