GuidZP400 |
096bd648-b2e9-4a8f-9e18-8776fab622b4
|
Biuletyn |
615040-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Tłuszczu
|
Regon |
01721520400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kościelna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Tłuszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-240
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 75 73 002,
|
Zamawiajacy fax |
29 75 73 002
|
Zamawiajacy email |
sp_tl_1@op.pl, spjp2.dyrektor@wp.pl
|
Adres strony url |
http://sptluszcz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu, Nr postępowania: SPJPII/262/1/2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.sptluszcz.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.sptluszcz.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. - Prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szkoła Podstawowa im. Jana Pawła II w Tłuszczu ul. Kościelna 1, 05-240 Tłuszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu
|
Numer referencyjny |
SPJPII/262/1/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu w roku 2021 z podziałem na części. Dostawy będą realizowane partiami, zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Zgłoszenie zapotrzebowania będzie następowało drogą elektroniczną/ telefoniczną przez upoważnionego pracownika, najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień planowanych dostaw (zamówienie określać będzie dokładną ilość zamawianych produktów, termin dostawy i kwotę wynagrodzenia zgodnie z ofertą Wykonawcy. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym (arkuszu kalkulacyjnym) – załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia).
|
Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
|
Data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Wymagany okres realizacji przedmiotu zamówienia: od 04.01.2021r. do 31.12.2021r., z wyłączeniem przerwy wakacyjnej lipiec – sierpień, ferii zimowych oraz innych dni wolnych.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę żadnych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę żadnych dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności.
2. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić w zakresie:
a) zmiany terminu realizacji w przypadku zmian przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia,
b) zmian osób odpowiedzialnych za prawidłowe świadczenie usług ze strony Zamawiającego jak również Wykonawcy,
c) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany urzędowej stawki VAT,
d) wycofania produktu przez producenta i propozycji zamiennika o takiej samej lub wyższej jakości za zgodą zamawiającego,
e) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy (np. terminu płatności faktur, zmiana okresu rozliczeniowego),
f) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany cen jednostkowych określonych w załączniku nr 1 – formularz cenowy – z powodu wzrostu cen towarów w nim określonych, w sposób powodujący, że wykonanie umowy nie leży w interesie wykonawcy i powoduje powstanie straty po jego stronie;
3. Poza zmianami przewidzianymi w ust. 2 Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień zawartej umowy w sytuacjach przewidzianych w art. 144 ust. 1 pkt 2 – 6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów zwierzęcych, mięsa i produktów mięsnych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu w roku 2021. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym (arkuszu kalkulacyjnym) – załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mleczarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mleczarskich dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu w roku 2021. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym (arkuszu kalkulacyjnym) – załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu w roku 2021. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym (arkuszu kalkulacyjnym) – załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów mrożonych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów mrożonych dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu w roku 2021. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym (arkuszu kalkulacyjnym) – załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobnych produktów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów rolnictwa i ogrodnictwa oraz podobnych produktów dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu w roku 2021. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym (arkuszu kalkulacyjnym) – załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa różnych produktów spożywczych, olei, produktów przemiału ziaren, przypraw
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych, olei, produktów przemiału ziaren, przypraw dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu w roku 2021. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym (arkuszu kalkulacyjnym) – załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
7
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa jajek
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa jajek dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu w roku 2021. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym (arkuszu kalkulacyjnym) – załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia).
|
| |
Zalacznik czesc nr |
8
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa przetworów, soków
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-04T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa przetworów, soków dla potrzeb Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Tłuszczu w roku 2021. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w formularzu cenowym (arkuszu kalkulacyjnym) – załącznik nr 3 do SIWZ (odrębnie dla każdej części zamówienia).
|
| |