Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Ochotnica Dolna

Publication date 2020-11-25
End date 2020-12-03 00:00:00
Instytucja Gmina Ochotnica Dolna
Miejscowość Ochotnica Dolna
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 614891-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302130005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Ochotnica Dolna: Komputer biurowy – używany – poleasingowy - 9 szt., Komputer minimum AMD Ryzen 5 3600- 1 szt., Monitor- 4 szt

Dodatkowe informacje

GuidZP400 eaa30a67-87ec-4b9a-8bb0-565e5886e518
Biuletyn 614891-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Ochotnica Dolna
Regon 491892587
Zamawiajacy adres ulica os. Dłubacze
Zamawiajacy adres numer domu 160
Zamawiajacy miejscowosc Ochotnica Dolna
Zamawiajacy kod pocztowy 34-452
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 182620910
Zamawiajacy fax 182620936
Zamawiajacy email info@ochotnica.pl
Adres strony url www.ochotnica.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.ochotnica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.ochotnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wersja papierowa
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Ochotnica Dolna
Numer referencyjny WZ.271.2.5.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Ochotnica Dolna: Komputer biurowy – używany – poleasingowy - 9 szt., Komputer minimum AMD Ryzen 5 3600- 1 szt., Monitor- 4 szt
Cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Pełnomocnictwo, jeśli oferta składana jest przez pełnomocnika.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach: 1/ zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na pisemny wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 2/ zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na pisemny, udokumentowany wniosek wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności: a/ wstrzymanie realizacji dostaw lub przerw w dostawach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, b/ działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy terminowo i w należyty sposób, 3/ zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 4/ zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego, 5/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu - jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę. 3. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek wykonawcy, który uzyska pozytywna opinie zamawiającego potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminowa realizację prac. 4. Ciężar udowodnienia, że zaszły okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 spoczywa na wykonawcy.
IV 4 4 data 2020-12-03T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki j. polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria okres gwarancji na sprzęt informatyczny
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)