GuidZP400 |
eaa30a67-87ec-4b9a-8bb0-565e5886e518
|
Biuletyn |
614891-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Ochotnica Dolna
|
Regon |
491892587
|
Zamawiajacy adres ulica |
os. Dłubacze
|
Zamawiajacy adres numer domu |
160
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Ochotnica Dolna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-452
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
182620910
|
Zamawiajacy fax |
182620936
|
Zamawiajacy email |
info@ochotnica.pl
|
Adres strony url |
www.ochotnica.pl
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.ochotnica.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.ochotnica.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
wersja papierowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Ochotnica Dolna, os. Dłubacze 160, 34-452 Ochotnica Dolna
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Ochotnica Dolna
|
Numer referencyjny |
WZ.271.2.5.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Urzędu Gminy Ochotnica Dolna: Komputer biurowy – używany – poleasingowy - 9 szt., Komputer minimum AMD Ryzen 5 3600- 1 szt., Monitor- 4 szt
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo, jeśli oferta składana jest przez pełnomocnika.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zamawiający informuje, że zmiana postanowień w zawartej umowie może nastąpić w następujących przypadkach:
1/ zmiany kluczowych specjalistów przedstawionych w umowie – na pisemny wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody,
2/ zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy na pisemny, udokumentowany wniosek wykonawcy w razie wystąpienia jednej z następujących okoliczności:
a/ wstrzymanie realizacji dostaw lub przerw w dostawach powstałych z przyczyn leżących po stronie zamawiającego,
b/ działania siły wyższej, za które uważa się zdarzenia o charakterze nadzwyczajnym, występujące po zawarciu umowy, a których strony nie były w stanie przewidzieć w momencie jej zawierania i których zaistnienie lub skutki uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy terminowo i w należyty sposób,
3/ zmiany danych teleadresowych wykonawcy, nazwy wykonawcy, osób reprezentujących firmę, - na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
4/ zmiany podwykonawcy, przy pomocy, którego wykonawca realizuje przedmiot umowy - na wniosek wykonawcy w postaci pisemnej zgody zamawiającego,
5/ ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług pozostałej do zapłaty należności wynikającej z umowy po ustaleniu zakresu, którego dotyczy zmiana i zawarciu stosownego aneksu - jeżeli zmiana ta będzie miała wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3. Zmiany treści umowy mogą nastąpić wyłącznie na pisemny wniosek wykonawcy, który uzyska pozytywna opinie zamawiającego potwierdzającą jego zasadność. Wniosek powinien być złożony niezwłocznie po zaistnieniu warunków uniemożliwiających terminowa realizację prac.
4. Ciężar udowodnienia, że zaszły okoliczności, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 spoczywa na wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 4 jezyki |
j. polski
|
IV 4 5 okres |
30
|