| GuidZP400 |
5d81a741-f16f-4149-bf60-4bc57c0de0e2
|
| Biuletyn |
612348-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Gmina Miasto Włocławek-Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy we Włocławku
|
| Regon |
19875200000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Leśna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
24
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Włocławek
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-800
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
54 413 46 66,
|
| Zamawiajacy fax |
54 413 46 66
|
| Zamawiajacy email |
mowwloc@poczta.onet.pl,
|
| Adres strony url |
http://mow.wloclawek.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Nazwa projektu programu |
Dostawa żywności
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Zamawiajacy powierzyl |
nie
|
| Rodzaj zamawiajacego |
2
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
nie
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://mow.wloclawek.pl
|
| Dostep do dokumentow ograniczony |
nie
|
| Komunikacja elektroniczna wymaga |
nie
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ŻYWNOŚCI dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
|
| Numer referencyjny |
MOW-2/11/2019
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, podzielona na 10 zadań: 1) Mięso wieprzowe, wołowe i jego przetwory 2) Mięso drobiowe i jego przetwory 3) Artykuły mleczarskie 4) Warzywa i owoce 5) Przetwory owocowo warzywne 6) Artykuły spożywcze i sypkie 7) Ryby mrożone i przetworzone 8) Mrożonki 9) Pieczywo 10) Jaja 2. Jakość wymienionego asortymentu nie może odbiegać od jakości towaru dostępnego w ogólnej sieci handlowej. 3. Wykonawca zapewnia transport do magazynu w siedzibie zamawiającego na własny koszt, dlatego cena oferty musi zawierać koszty transportu i rozładunku. 4. Transport przedmiotowych artykułów musi odbywać się w warunkach spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne. W przypadku mięsa i jego przetworów niezbędnym wymogiem są etykiety z podanym składem produktu i jego terminem przydatności do spożycia. 5. Miejscem dostaw jest magazyn Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku, ul. Leśna 24. 6. Ilość przedmiotowych artykułów może ulec wartościowo zmianie maksymalnie o minus 15% ogółem od wartości umowy na dostawy. 7. Zamawiający będzie zamawiał określoną partię towaru telefonicznie lub faksem z jednodniowym wyprzedzeniem, najpóźniej do godziny 12:00. 8 .Dostawy odbywać się będą przez okres obowiązywania umowy, ilościowo według zapotrzebowania zamawiającego – w dowolny dzień tygodnia każdorazowo do godz. 13:00. W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru dostaw braków ilościowych i jakościowych. Wykonawca dostarcza towar wolny od wad jakościowych i uzupełnia braki ilościowe: w terminie jednodniowym od momentu zgłoszenia reklamacji. 9. Przedmiot zamówienia musi odpowiadać parametrom ilościowym i jakościowym określonym przez zamawiającego – dokładny opis SIWZ.
|
| Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
12
|
| Data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunków w tym zakresie.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art 24 ust 5 pkt1 ustawy.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Dokumenty wymagane na dzień otwarcia ofert
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1
2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2
3. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i kryteria
selekcji zgodnie z art. 25a ust. 1 ustawy – załącznik nr 3
4. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania zgodnie
z art. 25a ust. 1 ustawy – załącznik nr 4
5. Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, grupa
kapitałowa zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy – załącznik nr 5
6. Wzór umowy zaakceptowany przez wykonawcę – załącznik nr 6
Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów
|
| IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
| IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy, a w szczególności w przypadkach określonych w paragrafie 6 wzoru umowy, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ: 1. W przypadku zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, wykonawca niezwłocznie i pisemnie powiadamia o tym fakcie Zamawiającego, przytaczając podstawę prawną. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do uwzględnienia zmiany urzędowej stawki podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy w przypadku, kiedy zmiany te są korzystne dla zamawiającego lub nie można było ich przewidzieć w chwili składania oferty przez Wykonawcę. 3. W przypadku zmian, o których stanowi pkt 1 w trakcie obowiązywania umowy, zmiana stawek podatku VAT na artykuły wymienione w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do umowy, następuje z dniem wejścia w życie stosownych przepisów w tym zakresie, z zastrzeżeniem pkt 1 i 4. 4. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną n piśmie pod rygorem nieważności – z zastrzeżeniem pkt 5. 5. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem zmian przewidzianych w pkt 1-3.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
Zamawiający informuje, iż zgodnie z art.8 w związku z art.96 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego sa jawne i podlegają udostępnianiu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-03T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Mięso wieprzowe, wołowe i jego przetwory
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Mięsa wieprzowego i wołowego do MOW we Włocławku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
mięso drobiowe i jego przetwory
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa Mięsa drobiowego i jego przetworów dla MOW we Włocławku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły mleczarskie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów mleczarskich do MOW we Włocławku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
warzywa i owoce
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do MOW we Włocławku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Przetwory owocowo warzywne
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa przetworów owocowo warzywnych do MOW we Włocławku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Artykuły spożywcze i sypkie
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych i sypkich dla MOW we Włocławku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Ryby mrożone i przetworzone
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa ryb mrożonych i przetworzonych do MOW we Włocławku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
8
|
| Zalacznik nazwa |
Mrożonki
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa mrożonek do MOW we Włocławku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
9
|
| Zalacznik nazwa |
pieczywo
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa do MOW we Włocławku
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
10
|
| Zalacznik nazwa |
jaja
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
12
|
| Zalacznik krotki opis |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa jaj do MOW we Włocławku
|
| | |