| GuidZP400 |
a5e8c978-406a-4f2b-b0c0-96e6a841b8af
|
| Biuletyn |
616538-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego
|
| Regon |
32783000000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Marymoncka
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
34
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
00-968
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
834 05 14
|
| Zamawiajacy fax |
834 76 65
|
| Zamawiajacy email |
zp@awf.edu.pl
|
| Adres strony url |
www.awf.edu.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
3
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
https://awf.ezamawiajacy.pl/pn/awf/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://awf.ezamawiajacy.pl/pn/awf/demand/notice/public/current/list?USER_MENU_HOVER=currentNoticeList
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
Marketplanet OnePlace https://awf.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
|
| Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście, kurier, poczta
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielna Sekcjia Zamówień Publicznych, budynek administracji pokój nr 7 i 8.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa notebooków dla Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
|
| Numer referencyjny |
SSZP 371/43/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa notebooków dla Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie
|
| Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
15
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty.
W przypadku podmiotów zagranicznych do dokumentów zastosowanie mają odpowiednie przepisy rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz oferty stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany formularz ilościowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ.
3. Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 2A do SIWZ.
Wykonawca w załączniku technicznym zał. Nr 2 do SIWZ w tabeli, kolumna: Oferowane parametry techniczne pkt. 17 Wsparcie techniczne producenta musi wpisać link do strony spełniający poniższe wymogi: dostęp do najnowszych sterowników i uaktualnień na stronie producenta zestawu realizowany poprzez podanie na dedykowanej stronie internetowej producenta numeru seryjnego lub modelu komputera. Możliwość sprawdzenia kompletnych danych o urządzeniu na jednej witrynie internetowej prowadzonej przez producenta (automatyczna identyfikacja komputera, konfiguracja fabryczna, konfiguracja bieżą-ca, Rodzaj gwarancji, data wygaśnięcia gwarancji, data produkcji komputera, aktualizacje, diagnostyka, dedykowane oprogramowanie, tworzenie dysku recovery systemu operacyjnego).
4. Załącznik nr 4 do SIWZ (informację o zakresie dostaw powierzonych podwykonawcom) musi być przedłożony, tylko w przypadku jeśli Wykonawca zamierza powierzyć część lub całość zamówienia podwykonawcom.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zmiany umowy określa art. 144 ust. 1. Ustawy PZP.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia zmian w umowie, które będą mogły być dokonane z powodu zaistnienia okoliczności, niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących sytuacji:
1) zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, nr rachunku bankowego),
2) zmiany przepisów prawa mających wpływ na warunki realizacji umowy,
3) zmiany parametrów sprzętu zaproponowanego w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji po terminie składania ofert. Parametry nowego sprzętu wymagają uzgodnienia i akceptacji Zamawiającego.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
10:00
|
| IV 4 4 jezyki |
PL
|
| IV 4 5 okres |
30
|