Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).

Publication date 2020-11-26
End date 2020-12-07 00:00:00
Instytucja Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
Miejscowość Malbork
Województwo pomorskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616344-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim) w podziale na 64 pakiety:
Pakiet nr 1. CEWNIKI, WORKI DO ZBÓRKI MOCZU, BASENY, KACZKI ITP.
Pakiet nr 2. GOLARKI MEDYCZNE
Pakiet nr 3. IGŁY , STRZYKAWKI I INNE
Pakiet nr 4. ZESTAW DO POMP FIRMY FRESENIUS KABI
Pakiet nr 5. WYROBY MEDYCZNE DO PRACY ZESPOŁU ANESTEZJOLOGICZNEGO -RURKI, MASKI ODDECHOWE, MOCOWANIA RUREK INTUBACYJNYCH
Pakiet nr 6. FILTRY ODDECHOWE WIRUSOWO-BAKTERIOLOGICZNE
Pakiet nr 7. SYSTEM DO KONTROLOWANEJ ZBIÓRKI STOLCA
Pakiet nr 8. ZAMKNIĘTY SYSTEM DO ODSYSANIA Z RURKI INTUBACYJNEJ
Pakiet nr 9. IGŁY DO ZNIECZULENIA PODPAJĘCZYNÓWKOWEGO
Pakiet nr 10. IGŁY DO ZNIECZULENIA OBWODOWEGO
Pakiet nr 11. POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE OSTROKOŃCZYSTE
Pakiet nr 12. ŻEL UŻYWANY DO BADANIA ULTRASONOGRAFICZNEGO
Pakiet nr 13. PAPIER DO ZAPISYWANIA WYNIKÓW BADAŃ LUB OBRAZÓW DIAGNOSTYCZNYCH
Pakiet nr 14. ELEKTRODY DO EKG JEDOKROTNEGO UŻYTKU SAMOPRZYLEPNE
Pakiet nr15. BIELIZNA PACJENTA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Pakiet nr 16. RĘKAWICA (MYJKA) DO CODZIENNEJ HIGIENY CIAŁA
Pakiet nr 17. PRODUKTY GINEKOLOGICZNE,WZIERNIKI, SZCZOTECZKI
Pakiet nr 18. BIELIZNA MEDYCZNA DLA PERSONELU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Pakiet nr 19. OSŁONA NA PRZEWODY DO ZABIEGÓW VIDEOCHIRURGICZNYCH I INNYCH
Pakiet nr 20. PRZEDMIOTY DO TYMCZASOWEGO UNIERUCHAMIANIA KOŃCZYN
Pakiet nr 21. ZESTAW DO GASTROSTOMII PEG-PULL
Pakiet nr 22. PĘTLE DIATERMICZNE
Pakiet nr 23. WYROBY MEDYCZNE DLA PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
Pakiet nr 24. ZESTAW DO OPASKOWANIA ŻYLAKÓW PRZEŁYKU
Pakiet nr 25. KLESZCZE BIOPSYJNE (wyroby dla pracowni endoskopowej)
Pakiet nr 26. STRZYKAWKI DO TK
Pakiet nr 27. WYROBY MEDYCZNE STOSOWANE NA BLOKU OPERACYJNYM WRAZ Z UŻYCZENIEM KLIPSOWNICY
Pakiet nr 28. WYROBY MEDYCZNE STOSOWANE NA BLOKU OPERACYJNYM
Pakiet nr 29. PRZYRZĄDY DODATKOWE DO ELEKTROCHIRURGII
Pakiet nr 30. OPASKI IDENTYFIKUJACE DLA PACJENTA
Pakiet nr 31. RĘKAWY FOLIOWO-PAPIEROWE
Pakiet nr 32. OSTRZA DO SKALPELI CHIRURGICZNYCH I SKALPELE
Pakiet nr 33. PRODUKTY DO SPIROMETRU I EKG
Pakiet nr 34. ZGŁĘBNIKI NOSOWO-JELITOWE
Pakiet nr 35. PRZYRZĄD DO PRZETACZANIA PŁYNÓW INFUZYJNYCH
Pakiet nr 36. . ZESTAW DO NAKŁUCIA OPŁUCNEJ
Pakiet nr 37. ZESTAW Z PRZETWORNIKIEM DO INWAZYJNEGO MONITOROWANIA CIŚNIENIA KRWI (STERYLNY)
Pakiet nr 38. MASKI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Pakiet nr 39. WYROBY MEDYCZNE DLA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO
Pakiet nr 40. MATERIAŁY UŻYWANE W PROCESIE STERYLIZACJI
Pakiet nr 41. PRZYRZĄD DO USUWANIA OSTRZY
Pakiet nr 42. ZESTAW DO WYSOKOCIŚNIENIOWEGO DRENAŻU RAN POOPERACYJNYCH (STERYLNY)
Pakiet nr 43. DRENY UŻYWANE W POLU OPERACYJNYM
Pakiet nr 44. CZEPKI CHIRURGICZNE
Pakiet nr 45. MASKI CHIRURGICZNE
Pakiet nr 46. ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DO TAMOWANIA KRWOTOKU Z ŻYLAKÓW PRZEŁYKU
Pakiet nr 47. ZAMKNIĘTE SYSTEMY DOSTĘPU NACZYNIOWEGO
Pakiet nr 48. KANIULE DOŻYLNE Z PORTEM BOCZNYM, WYKONANE Z PUR i FEB (różne rozmiary)
Pakiet nr 49. IGŁY DO ZABIEGÓW MAMMOTOMII
Pakiet nr 50. JEDNORAZOWA SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW
Pakiet nr 51. WYROBY MEDYCZNE DLA ODDZIAŁU NOWORODKOWEGO I
Pakiet nr 52. WYROBY MEDYCZNE DO PRACY ODDZIAŁU NOWORODKOWEGO II
Pakiet nr 53. POJEMNIKI NA WYCINKI HISTOPATOLOGICZNE
Pakiet nr 54. PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH
Pakiet nr 55. WORKOWY WKŁAD STOSOWANY DO MEDYCZNYCH URZĄDZEŃ SSĄCYCH
Pakiet nr 56. MAJTKI SIATKOWE
Pakiet nr 57. PODPASKI (WKŁADY CHŁONNE)
Pakiet nr 58. PODKŁADY I PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
Pakiet nr 59. CEWNIK DIALIZACYJNY
Pakiet nr 60. ZESTAW AKCESORIÓW POMOCNICZYCH
Pakiet nr 61. ENDOSKOPOWE USTNIKI JEDNORAZOWE Z GUMKĄ
Pakiet nr 62. ŚLINIAKI JEDNORAZOWE
Pakiet nr 63. APLIKATOR DO LIDOKAINY
Pakiet nr 64. WORKI STOMIJNE
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości zawierają Formularze asortymentowo-cenowy stanowiące załączniki nr 2 do SIWZ.
2. Zaoferowane produkty muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty CE i deklaracje zgodności.
3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
4. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679) – jeżeli dotyczy.
5. Określone w formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 06e7bfc3-5da5-44bd-bfc0-0f9d4b2148b9
Biuletyn 616344-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowe Centrum Zdrowia Spółka z o.o.
Regon 22041530500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 105/106
Zamawiajacy miejscowosc Malbork
Zamawiajacy kod pocztowy 82-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 55 6460264
Zamawiajacy fax 55 6460235
Zamawiajacy email sekretariat@pcz.net.pl
Adres strony url www.pcz.net.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Dostep dokumentow zamowienia www.pcz.net.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pcz.net.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, kurier, posłaniec, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o., ul. Słowackiego 75 (I piętro), 82-200 Malbork - Sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
Numer referencyjny PCZ.ZP.14/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa jednorazowych wyrobów medycznych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Malborku (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim) w podziale na 64 pakiety: Pakiet nr 1. CEWNIKI, WORKI DO ZBÓRKI MOCZU, BASENY, KACZKI ITP. Pakiet nr 2. GOLARKI MEDYCZNE Pakiet nr 3. IGŁY , STRZYKAWKI I INNE Pakiet nr 4. ZESTAW DO POMP FIRMY FRESENIUS KABI Pakiet nr 5. WYROBY MEDYCZNE DO PRACY ZESPOŁU ANESTEZJOLOGICZNEGO -RURKI, MASKI ODDECHOWE, MOCOWANIA RUREK INTUBACYJNYCH Pakiet nr 6. FILTRY ODDECHOWE WIRUSOWO-BAKTERIOLOGICZNE Pakiet nr 7. SYSTEM DO KONTROLOWANEJ ZBIÓRKI STOLCA Pakiet nr 8. ZAMKNIĘTY SYSTEM DO ODSYSANIA Z RURKI INTUBACYJNEJ Pakiet nr 9. IGŁY DO ZNIECZULENIA PODPAJĘCZYNÓWKOWEGO Pakiet nr 10. IGŁY DO ZNIECZULENIA OBWODOWEGO Pakiet nr 11. POJEMNIKI NA ODPADY MEDYCZNE OSTROKOŃCZYSTE Pakiet nr 12. ŻEL UŻYWANY DO BADANIA ULTRASONOGRAFICZNEGO Pakiet nr 13. PAPIER DO ZAPISYWANIA WYNIKÓW BADAŃ LUB OBRAZÓW DIAGNOSTYCZNYCH Pakiet nr 14. ELEKTRODY DO EKG JEDOKROTNEGO UŻYTKU SAMOPRZYLEPNE Pakiet nr15. BIELIZNA PACJENTA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Pakiet nr 16. RĘKAWICA (MYJKA) DO CODZIENNEJ HIGIENY CIAŁA Pakiet nr 17. PRODUKTY GINEKOLOGICZNE,WZIERNIKI, SZCZOTECZKI Pakiet nr 18. BIELIZNA MEDYCZNA DLA PERSONELU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Pakiet nr 19. OSŁONA NA PRZEWODY DO ZABIEGÓW VIDEOCHIRURGICZNYCH I INNYCH Pakiet nr 20. PRZEDMIOTY DO TYMCZASOWEGO UNIERUCHAMIANIA KOŃCZYN Pakiet nr 21. ZESTAW DO GASTROSTOMII PEG-PULL Pakiet nr 22. PĘTLE DIATERMICZNE Pakiet nr 23. WYROBY MEDYCZNE DLA PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ Pakiet nr 24. ZESTAW DO OPASKOWANIA ŻYLAKÓW PRZEŁYKU Pakiet nr 25. KLESZCZE BIOPSYJNE (wyroby dla pracowni endoskopowej) Pakiet nr 26. STRZYKAWKI DO TK Pakiet nr 27. WYROBY MEDYCZNE STOSOWANE NA BLOKU OPERACYJNYM WRAZ Z UŻYCZENIEM KLIPSOWNICY Pakiet nr 28. WYROBY MEDYCZNE STOSOWANE NA BLOKU OPERACYJNYM Pakiet nr 29. PRZYRZĄDY DODATKOWE DO ELEKTROCHIRURGII Pakiet nr 30. OPASKI IDENTYFIKUJACE DLA PACJENTA Pakiet nr 31. RĘKAWY FOLIOWO-PAPIEROWE Pakiet nr 32. OSTRZA DO SKALPELI CHIRURGICZNYCH I SKALPELE Pakiet nr 33. PRODUKTY DO SPIROMETRU I EKG Pakiet nr 34. ZGŁĘBNIKI NOSOWO-JELITOWE Pakiet nr 35. PRZYRZĄD DO PRZETACZANIA PŁYNÓW INFUZYJNYCH Pakiet nr 36. . ZESTAW DO NAKŁUCIA OPŁUCNEJ Pakiet nr 37. ZESTAW Z PRZETWORNIKIEM DO INWAZYJNEGO MONITOROWANIA CIŚNIENIA KRWI (STERYLNY) Pakiet nr 38. MASKI JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Pakiet nr 39. WYROBY MEDYCZNE DLA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO Pakiet nr 40. MATERIAŁY UŻYWANE W PROCESIE STERYLIZACJI Pakiet nr 41. PRZYRZĄD DO USUWANIA OSTRZY Pakiet nr 42. ZESTAW DO WYSOKOCIŚNIENIOWEGO DRENAŻU RAN POOPERACYJNYCH (STERYLNY) Pakiet nr 43. DRENY UŻYWANE W POLU OPERACYJNYM Pakiet nr 44. CZEPKI CHIRURGICZNE Pakiet nr 45. MASKI CHIRURGICZNE Pakiet nr 46. ZGŁĘBNIK ŻOŁĄDKOWY DO TAMOWANIA KRWOTOKU Z ŻYLAKÓW PRZEŁYKU Pakiet nr 47. ZAMKNIĘTE SYSTEMY DOSTĘPU NACZYNIOWEGO Pakiet nr 48. KANIULE DOŻYLNE Z PORTEM BOCZNYM, WYKONANE Z PUR i FEB (różne rozmiary) Pakiet nr 49. IGŁY DO ZABIEGÓW MAMMOTOMII Pakiet nr 50. JEDNORAZOWA SZCZOTECZKA DO ZĘBÓW Pakiet nr 51. WYROBY MEDYCZNE DLA ODDZIAŁU NOWORODKOWEGO I Pakiet nr 52. WYROBY MEDYCZNE DO PRACY ODDZIAŁU NOWORODKOWEGO II Pakiet nr 53. POJEMNIKI NA WYCINKI HISTOPATOLOGICZNE Pakiet nr 54. PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH Pakiet nr 55. WORKOWY WKŁAD STOSOWANY DO MEDYCZNYCH URZĄDZEŃ SSĄCYCH Pakiet nr 56. MAJTKI SIATKOWE Pakiet nr 57. PODPASKI (WKŁADY CHŁONNE) Pakiet nr 58. PODKŁADY I PRZEŚCIERADŁA JEDNORAZOWEGO UŻYTKU Pakiet nr 59. CEWNIK DIALIZACYJNY Pakiet nr 60. ZESTAW AKCESORIÓW POMOCNICZYCH Pakiet nr 61. ENDOSKOPOWE USTNIKI JEDNORAZOWE Z GUMKĄ Pakiet nr 62. ŚLINIAKI JEDNORAZOWE Pakiet nr 63. APLIKATOR DO LIDOKAINY Pakiet nr 64. WORKI STOMIJNE Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i szacunkowe ilości zawierają Formularze asortymentowo-cenowy stanowiące załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Zaoferowane produkty muszą posiadać niezbędne atesty, certyfikaty CE i deklaracje zgodności. 3. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2010 nr 107 poz. 679) – jeżeli dotyczy. 5. Określone w formularzu asortymentowo-cenowym ilości są wielkością szacunkową, uzależnioną od liczby przyjętych pacjentów, posiadanych środków finansowych oraz treści wynegocjowanych kontraktów z Narodowym Funduszem Zdrowia.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający wymaga złożenia wykazu 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
Zakresie warunkow udzialu wykazu 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a) wykaz 2 dostaw (do podmiotu leczniczego) wyrobów medycznych o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia wykonanych b) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) opisy (karty katalogowe, ulotki) oferowanych produktów, w języku polskim, potwierdzające spełnianie wymagań określonych w SIWZ d) próbki wzorcowe (Zamawiający zastrzega sobie możliwość zażądania próbek wzorcowych w toku badania i oceny ofert, w celu weryfikacji zgodności asortymentu z opisem przedmiotu zamówienia. W sytuacji niezgodności produktu z opisem przedmiotu zamówienia oferta zostanie odrzucona.
Inne dokumenty niewymienione pełnomocnictwo
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zgodnie ze wzorem umowy stanowiącym załącznik do SIWZ, tj. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany warunków umowy w następującym zakresie: b) nazwy produktu i nr katalogowego (przy zachowaniu wszystkich parametrów określonych w SIWZ) oraz sposobu konfekcjonowania produktów, c) wydłużenia terminu realizacji umowy do 2 m-cy w sytuacji niewykorzystania asortymentu, d) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy: - w przypadku obniżenia przez Wykonawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy, - w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian (zgodnie z §2 ust.6). - gdy w trakcie okresu trwania umowy zajdą następujące zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne w przypadku wykazania przez Wykonawcę, iż powyższe zmiany mają wpływ na koszt wykonania zamówienia, wynagrodzenia zostanie zmienione w odpowiednim (ustalonym przez strony) do zmian zakresie. Zmienione wynagrodzenie wejdzie w życie od dnia wejścia w życie zmienionych przepisów prawa, jeżeli zmiana przepisów miała wpływ na koszt wykonania zamówienia od tego dnia (dnia wejścia w życie zmiany przepisów).
IV 4 4 data 2020-12-07T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin płatności
Znaczenie 20,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)