Przedłużenie wsparcia systemów obsług kopii zapasowych

Publication date 2020-11-26
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Narodowe Archiwum Cyfrowe
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do kopii zapasowych i odzyskiwania

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616497-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 487100008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedłużenie wsparcia systemów obsług kopii zapasowych,
- Systemu CommVault opisanego w załączniku 3 do SIWZ w pkt. 2.
- Wsparcia administracyjnego systemów kopii zapasowych opisanego w załączniku 3 do SIWZ w pkt. 3.
Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 562806e4-b6a9-42d4-84df-e7d5cc7847b5
Biuletyn 616497-N-2020
Zamawiajacy nazwa Narodowe Archiwum Cyfrowe
Regon 12290000000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Hankiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-103
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 572 16 00
Zamawiajacy fax +48 22 572 16 01
Zamawiajacy email sekretariat@nac.gov.pl
Adres strony url www.nac.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny archiwum państwowe
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://nac.ssdip.bip.gov.pl - zakładka Zamówienia publiczne
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://nac.ssdip.bip.gov.pl - zakładka Zamówienia publiczne
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa, sekretariat - p. 206
Nazwa nadana zamowieniu Przedłużenie wsparcia systemów obsług kopii zapasowych
Numer referencyjny OA.26.7.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedłużenie wsparcia systemów obsług kopii zapasowych, - Systemu CommVault opisanego w załączniku 3 do SIWZ w pkt. 2. - Wsparcia administracyjnego systemów kopii zapasowych opisanego w załączniku 3 do SIWZ w pkt. 3. Szczegółowe określenie zakresu przedmiotu zamówienia oraz pełny opis techniczny dla przedmiotu zamówienia oraz pozostałe wymagania stawiane przez Zamawiającego zawarte są w niniejszej SIWZ (między innymi w załączniku nr 3 – Opis przedmiotu zamówienia, oraz załączniku nr 5 – Istotne postanowienia Umowy).
Cpv glowny przedmiot 48710000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen oświadczenie zgodne ze wzorem załączonym do SIWZ
Inne dokumenty niewymienione Zamawiający wymaga dołączenia do oferty formularza oferty (którego wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). Opisu przedmiotu zamówienia (stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ) oraz pełnomocnictwa dla osoby podpisującej ofertę – jeśli jest wymagane.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1) w zakresie wynagrodzenia brutto, jeżeli doszło do ustawowej zmiany procentowej stawki podatku VAT; 2) 2) w wypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy; 3) jeśli 3) wartość zmian jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia określonego w § 5 ust. 1 z uwzględnieniem, że zmiana nie może prowadzić do zmiany charakteru niniejszej umowy. 4) zmiana terminu realizacji w 4) wypadku wystąpienia siły wyższej (niezależnej od Stron umowy) o okres trwania okoliczności uniemożliwiających realizację zamówienia.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 15:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Zamawiający stawia wymogi w zakresie zatrudnienia pracownika. Obowiązek informacyjny w zakresie RODO Klauzula informacyjna: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: • administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Narodowe Archiwum Cyfrowe, ul. Hankiewicza 1, 02-103 Warszawa • inspektorem ochrony danych osobowych Zamawiającego jest Pan Łukasz Jarząbek, kontakt: adres e-mail: iod@nac.gov.pl; • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego • odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z pożn. zm.), • Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane na podstawie przepisów prawa przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania wskazanych powyżej, lecz nie krócej niż liczony od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia okres wynikający z art. 97 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843 z późn. zm.) oraz przepisów wydanych na podstawie art. 6 ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2019 r. poz. 553 i 730); • obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; • w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych. Skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników; • na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Nie przysługuje Pani/Panu: • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Informacja w zakresie zatrudnienia: Zamawiający wymaga, aby osoba uczestnicząca w realizacji zamówienia poprzez świadczenie usług dotyczących obsługi zamówienia (osoba realizująca czynności wsparcia) na rzecz wykonawcy lub podwykonawcy wykonująca pracę w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz.U. z 2020 r. poz. 1320) była zatrudniona w zakresie prac wykonywanych na rzecz Zamawiającego na podstawie umowy o pracę. (Zamawiający dopuszcza, by realizacja zamówienia odbywała się przez więcej niż jedną osobę; należy wtedy traktować wszystkie poniższe zapisy w tym zakresie w odniesieniu do więcej niż jednej osoby z pełną konsekwencją przyjęcia takiego sposobu realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę).

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin naprawy
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Tryb wsparcia
Znaczenie 20,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)