GuidZP400 |
9572ef69-770f-47d4-b1b3-202463b198f0
|
Biuletyn |
616455-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zarząd Lokali Miejskich
|
Regon |
36375254600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Tadeusza Kościuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
47
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-514
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 628 70 00,
|
Zamawiajacy fax |
-
|
Zamawiajacy email |
j.gasiorek@zlm.lodz.pl, zlm@zlm.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.zlm.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://platformazakupowa.pl/pn/zlm_lodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub za pośrednictwem posłańca, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe,
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
90- 514 Łódź, al. T. Kościuszki 47, poprzez umieszczenie w pojemniku ustawionym przy wejściu do ZLM,
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2021 r.
|
Numer referencyjny |
DZP.26.1.369.2020
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostarczenie i dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych celem obsługi wydruków korespondencji seryjnej, ksero, fax, skan wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, wdrożeniem systemu rozliczania kosztów, systemem wydruku podążającego i systemu monitoringu stanu urządzeń, wdrożeniem sytemu rozpoznawania tekstu z dokumentów skanowanych na urządzeniach wielofunkcyjnych oraz serwis urządzeń i wdrożonych systemów dla potrzeb Zarządu Lokali Miejskich w 2021 r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30000000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
178861,66
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt.6 ustawy Pzp. w wysokości 100 000 zł. netto. Zamówienia te będą polegały na powtórzeniu usług będących przedmiotem niniejszego postępowania. Warunkiem udzielenia w/w zamówień będzie zaakceptowanie przez Zamawiającego cennika. Maksymalny okres obowiązywania umowy zawartej na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6 nie będzie przekraczać 12 miesięcy.
|
Data zakonczenia |
2021-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na kwotę minimum: 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
Jeżeli w trakcie realizacji umowy polisa straci ważność, Wykonawca jest zobowiązany do przedłożenia kserokopii nowej polisy poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem - potwierdzeniem będzie wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usług zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał usługi w ciągu 1 roku tożsame do przedmiotu zamówienia, o łącznej wartości brutto minimum: 150 000,00 zł., (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych);
Ponadto Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał że dysponuje wymaganą ilością
urządzeń wielofunkcyjnych w ilości 45 sztuk urządzeń monochromatycznych oraz 11 szt. ,
urządzeń kolorowych, wraz z opisem technicznym urządzeń, rokiem produkcji. Zamawiający
wymaga zastosowania urządzeń jednego producenta, urządzeń nowych bądź używanych, nie
starszych niż z roku 2016 (data produkcji).
b) kadry kierowniczej wykonawcy do realizacji zamówienia:
Zamawiający nie wymaga.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane należycie, związanych z przedmiotem zamówienia na wartość określoną przez zamawiającego w pkt 7.2. 3) – zał. nr 5.1. do SIWZ; 2) referencje lub inne dokumenty określające czy usługi wykonane przez wykonawcę zostały wykonane należycie; 3) wykaz sprzętu /urządzeń technicznych – zał. nr 5.2 do SIWZ; 4) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt 7.2. 2).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 4 do SIWZ).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
ZGODNIE Z ZAPISAMI W PROJEKCIE UMOWY - zał. nr 6 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|