dostawa opatrunków i różnych wyrobów medycznych

Publication date 2020-11-26
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616446-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331941007, 331411104, 331413003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

dostawa opatrunków i różnych wyrobów medycznych (opatrunki, zestawy do pomp infuzyjnych, nakłuwacze do pobierania próbek krwi, zestawy do podawania leków, igły Hubera, itp). Całkowita wartość zamówienia wynosi 534 770 PLN

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c16d200b-1941-4da6-ad09-847c0781ef40
Biuletyn 616446-N-2020
Zamawiajacy nazwa Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II
Regon 29007300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Prądnicka
Zamawiajacy adres numer domu 80
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-202
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126 142 551
Zamawiajacy fax 126 142 551
Zamawiajacy email przetargi@szpitaljp2.krakow.pl
Adres strony url www.szpitaljp2.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitaljp2.krakow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemny. Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego na dzienniku podawczym w Budynku Administracyjnym (Pawilon A-V)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Krakowski Szpital Specjalistyczny im. Jana Pawła II, ul. Prądnicka 80, 31 – 202 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu dostawa opatrunków i różnych wyrobów medycznych
Numer referencyjny DZ.271.99.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu dostawa opatrunków i różnych wyrobów medycznych (opatrunki, zestawy do pomp infuzyjnych, nakłuwacze do pobierania próbek krwi, zestawy do podawania leków, igły Hubera, itp). Całkowita wartość zamówienia wynosi 534 770 PLN
Cpv glowny przedmiot 33194100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 534770,00
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1.certyfikat CE lub deklaracja zgodności lub zgłoszenie do rejestru wyrobów medycznych dla zaoferowanych wyrobów medycznych; 2. katalogi lub ulotki producenta dla zaoferowanych wyrobów – dotyczy wszystkich pakietów; 3. instrukcja użycia w języku polskim – dotyczy pakietu 2; 4. próbki zaoferowanych wyrobów zgodnie z załącznikiem nr 5 siwz.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia pełnomocnictwa do podpisania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o wpisie do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej. Jeżeli dołączone do oferty ww. pełnomocnictwo będzie w formie kopii, Zamawiający wymaga, aby jego zgodność z oryginałem poświadczyła osoba wymieniona w rejestrze, która jest wskazana, jako upoważniona do reprezentowania Wykonawcy lub notariusz; 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W trakcie trwania umowy możliwa jest zmiana cen tylko w przypadku zmiany stawki VAT lub w przypadku zmiany zasad finansowania wynikających z ustawy z dnia 12 maja 2011 o refundacji leków, środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego oraz wyrobów medycznych. Jeżeli zmiana spowoduje podwyższenie urzędowej ceny maksymalnej, Wykonawca może zażądać podwyższenia ceny jednostkowej w takim stosunku, w jakim wzrosła urzędowa cena maksymalna. Jeżeli zmiana spowoduje, że cena określona przez Wykonawcę będzie wyższa niż urzędowa cena maksymalna, do wysokości której Zamawiający może nabywać dostarczane produkty lecznicze/ wyroby medyczne, Wykonawca może zażądać zapłaty ceny jednostkowej, nie wyższej niż nowa, maksymalna cena urzędowa. W takim przypadku, jak również w przypadku obniżenia stawki VAT Wykonawca nie może uchylić się od podpisania aneksu. Jeżeli jednak obniżenie urzędowej ceny maksymalnej spowoduje obniżenie ceny produktu, obowiązującej miedzy stronami, o co najmniej 10 %, Wykonawca może zaproponować w obniżonej cenie dostawę produktu równoważnego, odpowiadającego SIWZ. Propozycja Wykonawcy wymaga akceptacji Zamawiającego. Zmiany w tym zakresie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. Jeżeli obniżenie urzędowej ceny maksymalnej spowoduje obniżenie ceny produktu, obowiązującej między stronami, o co najmniej 10 %, Wykonawca może zaproponować w obniżonej cenie dostawę produktu równoważnego, odpowiadającego SIWZ. Propozycja Wykonawcy wymaga akceptacji Zamawiającego. Zmiany w tym zakresie wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. W razie wycofania refundacji produktu leczniczego o nazwie handlowej, wskazanej przez Wykonawcę w ofercie i w umowie Zamawiający: a) ma prawo jednostronnie zdecydować o zwrocie dostarczonych produktów, pozostających w magazynie Zamawiającego w dniu wycofania refundacji i zażądać zwrotu zapłaconej ceny; b) dopuszcza: • produkt równoważny odpowiadający opisowi umieszczonemu w SIWZ, z zastrzeżeniem stosowania podpunktu 8a w paragrafie 2 wzoru umowy) • realizację dostawy przez podwykonawcę wskazanego przez Wykonawcę umowy. Powyższe propozycje Wykonawcy wymagają wcześniejszej akceptacji Zamawiającego. Zmiany w tym zakresie wymagają formy pisemnej w postaci aneksów. Strony dopuszczają możliwość zwiększenia ilości poszczególnych produktów leczniczych, określonych w odpowiednim załączniku do umowy (w ramach tego załącznika) w przypadku, gdy obniżona cena jednostkowa wynikająca z obowiązującego obwieszczenia Ministra Zdrowia lub z decyzji administracyjnej o objęciu refundacją dostarczanego produktu leczniczego w zakresie instrumentów dzielenia ryzyka spowoduje, że maksymalna cena zamówień dla danego załącznika nie zostałaby w okresie umownym wyczerpana. Taka zmiana w żadnym wypadku nie może jednak spowodować przekroczenia kwot określonych zgodnie z postanowieniami ust. 3 dla poszczególnych załączników jako maksymalna cena zamówienia i może być wprowadzona raz na kwartał, na podstawie prognozy użycia danego produktu leczniczego.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141110-4
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 101120,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Opatrunek hydrofobowy z dodatkiem srebra, impregnowany maścią, Opatrunek hydrokoloidowy do wilgotnego opatrywania ran, Opatrunek z alginianu wapnia w formie taśmy, Opatrunek z alginianu wapnia, Hydroaktywny opatrunek płucząco-absorpcyjny, Sterylny opatrunek z folii poliuretanowej. itp. Wartość zamówienia wynosi 101120 PLN
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 55700,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw do podawania leków fibrynolitycznych - 100 sztuk; Igła Hubera - 200 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141300-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 55200,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Bezpieczny nakłuwacz do pobierania próbek krwi - 240 000 sztuk
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33194100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 322750,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis Zestaw do objętościowych pomp infuzyjnych - 16500 sztuk; Zestaw do objętościowych pomp infuzyjnych z portem igłowym - 10000 sztuk; Zestaw do objętościowych pomp infuzyjnych do infuzji krwi i preparatów krwiopochodnych z portem igłowym -1000 sztuk; Zestaw do objętościowych pomp infuzyjnych do żywienia dojelitowego z portem ENfit - 500 sztuk; Zestaw do objętościowych pomp infuzyjnych do infuzji leków światłoczułych z portem igłowym - 500 sztuk.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria jakość
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)