Dostawy artykułów spożywczych dla trzech placówek oświatowych z terenu gminy Olszewo-Borki

Publication date 2020-11-26
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Gmina Olszewo-Borki
Miejscowość Olszewo-Borki
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616481-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla trzech n/w placówek oświatowych z terenu gminy Olszewo-Borki:
4.1. Szkoła Podstawowa im. Wł. Broniewskiego w Olszewie-Borkach, 07-415 Olszewo-Borki
ul. Wł. Broniewskiego 17 i ul. Dojazdowa 14A.
4.2. Szkoła Podstawowa z Przedszkolem w Nowej Wsi ul. Szkolna 1A, 07-416 Olszewo-Borki.
4.3. Przedszkole Samorządowe w Olszewie-Borkach ul. 3 Maja 3 07-415 Olszewo-Borki.
4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1477ae52-f1ee-4049-a2ba-8dbfca3a9588
Biuletyn 616481-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Olszewo-Borki
Regon 54830100000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Władysława Broniewskiego
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Olszewo-Borki
Zamawiajacy kod pocztowy 07-415
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 029 761-31-07
Zamawiajacy fax 29 6432074
Zamawiajacy email sekretariat@olszewo-borki.pl
Adres strony url www.olszewo-borki.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.olszewo-borki.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.olszewo-borki.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie papierowej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Olszewo-Borki, ul. Wł. Broniewskiego 13, 07-415 Olszewo-Borki, Biuro Podawcze
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy artykułów spożywczych dla trzech placówek oświatowych z terenu gminy Olszewo-Borki
Numer referencyjny ROiS.271.6.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla trzech n/w placówek oświatowych z terenu gminy Olszewo-Borki: 4.1. Szkoła Podstawowa im. Wł. Broniewskiego w Olszewie-Borkach, 07-415 Olszewo-Borki ul. Wł. Broniewskiego 17 i ul. Dojazdowa 14A. 4.2. Szkoła Podstawowa z Przedszkolem w Nowej Wsi ul. Szkolna 1A, 07-416 Olszewo-Borki. 4.3. Przedszkole Samorządowe w Olszewie-Borkach ul. 3 Maja 3 07-415 Olszewo-Borki. 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części III niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art.67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP do wartości 20% wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie dostawy artykułów żywnościowych o wartości nie mniejszej, niż 120 tys. brutto każda.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 12.5. Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń, o których mowa w art. 25a ust.1 ustawy PZP, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Zakresie warunkow udzialu 12.3. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia i wykazania braku podstaw wykluczenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została oceniona najwyżej, do złożenia w wyznaczonym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń lub dokumentów:  wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, oraz  dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksów pod rygorem nieważności. 2. Zmiany umowy mogą być dokonywane przed upływem terminu jej realizacji, na pisemny wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego, złożony w terminie 7 dni od daty wystąpienia lub powzięcia wiadomości o zaistniałych okolicznościach. Wniosek winien zawierać szczegółowe uzasadnienie. 3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści umowy: 1) zmianę cen jednostkowych - w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy - w przypadku nie wykorzystania maksymalnej 3) wartości umowy określonej w § 4 ust. 1 4) zwiększenie zakresu umowy maksymalnie o 20% wartości brutto umowy wraz lub bez jednoczesnego przedłużenia terminu obowiązywania umowy - w przypadku uzasadnionej konieczności zakupu dodatkowych artykułów 5) zmiany jednostki miary lub nazwy własnej i/lub nazwy producenta artykułu oferowanego przez Wykonawcę. 6) zmiany częstotliwości dostaw oraz zmiany godzin dostaw.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktur
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)