GuidZP400 |
6af0b154-4d44-444a-8a08-a5b7adf75478
|
Biuletyn |
616420-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkolno-Przedszkolny
|
Regon |
14152928600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
9
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Karniewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
06-425
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
29 691 10 68,
|
Zamawiajacy fax |
29 691 10 68
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@zspkarniewo.pl,
|
Adres strony url |
www.zspkarniewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Placówka oświatowa
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zspkarniewo.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zspkarniewo.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty składane są pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkolno - Przedszkolny w Karniewie, ul. Szkolna 9, 06-425 Karniewo - sekretariat
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie
|
Numer referencyjny |
ZSP.26.2.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie od 1 stycznia 2021r. do 30 czerwca 2021r. Zamówienie podzielone zostało na 4 części: Część I - Dostawa świeżych warzyw i owoców, Część II - Dostawa świeżego mięsa oraz wędlin wieprzowych, Część III - Dostawa świeżego mięsa oraz wędlin drobiowych, Część IV - Dostawa artykułów ogólnospożywczych. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotów zamówienia w poszczególnych częściach zawarte są w Załącznikach od nr 1 do nr 4 do SIWZ - Jednostkowych formularzach asortymentowo - cenowych.
|
Cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających: brak podstaw do wykluczenia: 1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3. odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170). Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że: 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawiony/e nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo (jeżeli oferta podpisana jest przez pełnomocnika). Oświadczenia lub dokumenty, mające udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli dotyczy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
O ile umowa nie stanowi inaczej, wszelkie zmiany umowy, jej rozwiązanie za zgoda obu stron, odstąpienie od niej lub jej wypowiedzenie wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w związku ze zmiana stawki podatku VAT dla dostaw objętych przedmiotem zamówienia, 2) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżych warzyw i owoców
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15300000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę świeżych warzyw i owoców do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 1 stycznia do 30 czerwca 2021r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznikiem nr 1 do SIWZ - Jednostkowy formularz asortymentowo - cenowy, zawierający nazwy artykułów, jednostki miary oraz ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżego mięsa oraz wędlin wieprzowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15113000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę świeżego mięsa oraz wędlin wieprzowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 01 stycznia 2021r. do 30 czerwca 2021r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznikiem nr 2 do SIWZ - Jednostkowy formularz cenowy, zawierający nazwy artykułów, jednostki miary oraz ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa świeżego mięsa oraz wędlin drobiowych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15112000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę świeżego mięsa oraz wędlin drobiowych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 01 stycznia 2021r. do 30 czerwca 2021r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznikiem nr 3 do SIWZ - Jednostkowy formularz cenowy, zawierający nazwy artykułów, jednostki miary oraz ilości.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa artykułów ogólnospożywczych
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
15000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data rozpoczecia |
2021-01-01T00:00:00+01:00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2021-06-30T00:00:00+02:00
|
Zalacznik krotki opis |
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę artykułów ogólnospożywczych do stołówki szkolnej Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Karniewie w okresie od 01 stycznia 2021r. do 30 czerwca 2021r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznikiem nr 4 do SIWZ - Jednostkowy formularz cenowy, zawierający nazwy artykułów, jednostki miary oraz ilości.
|
| |