Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych, owoców i warzyw oraz ziemniaków.

Publication date 2020-11-26
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Owoce, warzywa i podobne produkty,
  • Warzywa przetworzone,
  • Części lamp i sprzętu oświetleniowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616289-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 153310007, 153000001, 32121001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych, owoców i warzyw oraz ziemniaków”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1A, Nr 1B i Nr 1C do SIWZ (odpowiednio dla części nr 1, nr 2 i nr 3). Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 3:
CZĘŚĆ Nr 1 – Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych;
CZĘŚĆ Nr 2 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw;
CZĘŚĆ Nr 3 - Sukcesywna dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych i późnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7438496d-2138-468c-87ca-bdade302da43
Biuletyn 616289-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej
Regon 17343300000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Czechosłowacka
Zamawiajacy adres numer domu 27
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-459
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 355 900
Zamawiajacy fax 618 301 191
Zamawiajacy email przetargi@sapsp.edu.pl
Adres strony url https://www.sapsp.edu.pl
Adres strony internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp/proceedings
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://platformazakupowa.pl/pn/sapsp/proceedings
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający dopuszcza składanie ofert w formie elektronicznej, za pośrednictwem platformazakupowa.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać, w formie pisemnej, podpisane przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, za pośrednictwem operatora pocztowego, w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. 2020 r. poz. 1041), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szkoła Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Poznaniu, ul. Czechosłowacka 27, 61-459 Poznań.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych, owoców i warzyw oraz ziemniaków.
Numer referencyjny ST.2370.24.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych, owoców i warzyw oraz ziemniaków”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Nr 1A, Nr 1B i Nr 1C do SIWZ (odpowiednio dla części nr 1, nr 2 i nr 3). Zamówienie jest podzielone na części – liczba części 3: CZĘŚĆ Nr 1 – Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych; CZĘŚĆ Nr 2 – Sukcesywna dostawa owoców i warzyw; CZĘŚĆ Nr 3 - Sukcesywna dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych i późnych.
Cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Szczegóły dotyczące terminu realizacji zamówienia zawarte zostały w Rozdziale III SIWZ.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie ustanawia wymaganego poziomu zdolności.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed wyborem oferty najkorzystniejszej wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Szczegółowe informacje dotyczące powyższych dokumentów znajdują się w SIWZ.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - wypełniony załącznik nr 5 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający będzie wymagał dostarczenia następujących dokumentów: a) Dokument potwierdzający stosowanie systemu HACCP; dokumentem tym będzie certyfikat wydany przez firmy posiadające akredytację i uprawnienia Polskiego Centrum Akredytacji z siedzibą w Warszawie oraz krajowej organizacji akredytacyjnej dla danego kraju lub zaświadczenie wydane przez właściwego terytorialnie Powiatowego Inspektora Państwowej Inspekcji Sanitarnej lub Inspekcji Weterynaryjnej.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Do oferty należy załączyć: oświadczenie wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu - oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania – załącznik Nr 3 do SIWZ, oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu – załącznik Nr 4 do SIWZ, 2) formularz ofertowy – załącznik Nr 2 do SIWZ,3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – zestawienie wymagań minimalnych przedmiotu zamówienia – wypełniony załącznik nr 1A do SIWZ dla części I i/lub załącznik nr 1B do SIWZ dla części II i/lub załącznik nr 1C do SIWZ dla części III, 4) Odpowiednie pełnomocnictwa (jeżeli dotyczy, w szczególności w przypadku składania przez Wykonawców oferty wspólnej). Oświadczenie wymagane postanowieniami pkt III.3) niniejszego Ogłoszenia o zamówieniu. Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach których polega Wykonawca, wymagane zgodnie z zapisami Roz. V pkt 11 SIWZ, 4. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów - dokumenty potwierdzające, że Wykonawca będzie dysponował tymi zasobami, np. zobowiązanie, o którym mowa w pkt 2 powyżej. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700 ze zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 1) dla części nr 1 – 100,00 zł; 2) dla części nr 2 – 1.600,00 zł; 3) dla części nr 3 – 500,00 zł.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w przypadkach przewidzianych w ogólnych warunkach umowy stanowiących - załącznik nr 7 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Każdy dokument składający się na ofertę powinien być czytelny.
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w Siedzibie Zamawiającego o godz. 09:30 w dniu, w którym upływa termin składania ofert.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne zostały wskazane w załączniku nr 1A do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa kwaszonek warzywnych zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części nr 1.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa owoców i warzyw.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15300000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne zostały wskazane w załączniku nr 1B do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa owoców i warzyw zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części nr 2.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Sukcesywna dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych i późnych.
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03212100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - wymagania minimalne zostały wskazane w załączniku nr 1C do SIWZ.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa ziemniaków jadalnych wczesnych i późnych zgodnie z zakresem ilościowym i jakościowym wskazanym w części nr 3.
  

Criterion

Kryteria Czas dostawy zamówienia interwencyjnego
Znaczenie 12,00
  
Kryteria Cena brutto oferty
Znaczenie 88,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)