Hosting środowiska do publikacji stron www dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Publication date 2020-11-26
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Muzeum Historii Żydów Polskich
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi hostingowe dla stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 616386-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 724150002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest hosting środowiska do publikacji stron www na okres 24 miesięcy dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki numer 1 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f886b998-6faf-45f2-9ba0-8ca5076bfc2c
Biuletyn 616386-N-2020
Zamawiajacy nazwa Muzeum Historii Żydów Polskich
Regon 14031376200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Anielewicza
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-157
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 224 710 300
Zamawiajacy fax 224 710 398
Zamawiajacy email przetargi@polin.pl
Adres strony url https://polin.pl/pl
Adres strony internetowej narzedzia https://polin.pl/pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://polin.pl/pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://polin.pl/pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Anielewicza 6, 00-157 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Hosting środowiska do publikacji stron www dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN
Numer referencyjny PZP.271.32.2020
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest hosting środowiska do publikacji stron www na okres 24 miesięcy dla Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki numer 1 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 72415000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2022-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 4. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 6. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia z zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 Ustawy. 7. Na podstawie art. 36b Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podanie przez wykonawcę nazw (firm) podwykonawców. 8. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom. 9. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia. Przeniesienie portali powinno być zakończone najpóźniej do 31.12.2020 r. Umowa z obecnym Wykonawcą usługi hostingu kończy się z dniem 31.12.2020 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełniania warunków Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w ramach prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100 000,00 PLN.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe Zamawiający wymaga, aby wykonawca wykazał że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonuje co najmniej 2 usługi hostingowe pod portale www o wartości nie niższej niż 50 000 PLN brutto każda. Każda przedstawiona w wykazie usługa powinna być wykonana w ramach odrębnej umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 5 Ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykaz usług należy przygotować z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ; 2) w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000 PLN (sto tysięcy złotych) wraz z potwierdzeniem jego opłacenia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany będzie do wniesienia wadium na okres związania ofertą w wysokości 4 000 PLN (cztery tysiące złotych zero groszy) 2. Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu (należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego) Zamawiający uzna wadium, które przed upływem terminu składania ofert(dzień, godzina, minuta składania ofert) znajdzie się na rachunku bankowym Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN, tj. POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI SA numer 90 1020 1026 0000 1102 0275 4547 z podaniem tytułu „WADIUM: Postępowanie nr PZP.271.32.2020”. 3. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty wadium na rachunku Zamawiającego. 4. Wadium może też być wnoszone w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 poz. 359) składanych w oryginale. 5. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu (poręczenia lub gwarancji) należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku składania wadium w formie gwarancji powinna ona być co najmniej gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze żądanie oraz powinna zostać sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem, w tym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Zamawiający zwraca, zatrzymuje oraz żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 14 1. Wykonawca, którego Oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie przed zawarciem Umowy do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania Umowy, które stanowi 5% maksymalnej wartości zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania Umowy służy do pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonywania Umowy. 3. Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: POWSZECHNA KASA OSZCZĘDNOŚCI BANK POLSKI S.A. 90 1020 1026 0000 1102 0275 4547 albo na inny nr rachunku podany przez Zamawiającego w zaproszeniu do podpisania umowy z podaniem tytułu: „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: postępowanie nr PZP.271.32.2020”. 5. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. 6. Zabezpieczenie wniesione w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5 musi zostać złożone przed upływem terminu wyznaczonego na podpisanie umowy. 7. Zabezpieczenie wnoszone w formach, o których mowa w ust. 3 pkt 2-5 powinno zawierać następujące elementy: 1) określenie kwoty poręczenia; 2) wskazanie gwaranta poręczenia; 3) wskazanie beneficjenta poręczenia; 4) zapis, iż poręczyciel / gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo tj. na pierwsze żądanie, do zapłaty pełnej kwoty zabezpieczenia na rzecz beneficjenta, w terminie do 30 dni; 5) nieodwołalność poręczenia. 8. Zasady zwrotu zabezpieczenia należytego wykonania umowy zostały określone w treści Istotnych Postanowień Umowy, stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Istotne postanowienia umowy stanowią załącznik nr 8 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Podniesienie dostępności usługi
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)