Usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemów informatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim

Publication date 2020-11-26
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Radzyń Podlaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Usługi w zakresie konserwacji i wsparcia systemów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615932-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 722500002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje:
Pakiet I - Nadzór autorski i serwis oprogramowania CliniNet wraz z modułami STER, TELERAD, SakPRO, E-rejestracja i PACS
Pakiet II - Nadzór autorski i serwis oprogramowania PharmaNet
Pakiet III - Nadzór autorski i serwis oprogramowania LAB 3000

Dodatkowe informacje

GuidZP400 943168b9-aa5e-4bcc-91ff-0706b820e2e3
Biuletyn 615932-N-2020
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 30840700000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wisznicka
Zamawiajacy adres numer domu 111
Zamawiajacy miejscowosc Radzyń Podlaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 834 132 267
Zamawiajacy fax 834 132 200
Zamawiajacy email przetargi@spzozrp.pl
Adres strony url spzozrp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Dostep dokumentow zamowienia Nie
Zamieszczona bedzie specyfikacja spzozrp.pl
Dostep do dokumentow ograniczony Nie
Oferty wnioski dostepne Nie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Nie
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Dokumenty pisemne zgodnie z SIWZ na adres Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres SPZOZ w Radzyniu Podlaskim, ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski
Komunikacja elektroniczna wymaga Nie
Nazwa nadana zamowieniu Usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemów informatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim
Numer referencyjny 8/2020/PN
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: Pakiet I - Nadzór autorski i serwis oprogramowania CliniNet wraz z modułami STER, TELERAD, SakPRO, E-rejestracja i PACS Pakiet II - Nadzór autorski i serwis oprogramowania PharmaNet Pakiet III - Nadzór autorski i serwis oprogramowania LAB 3000
Cpv glowny przedmiot 72250000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał w sposób należyty, minimum jedną usługę obejmującą swoim zakresem serwis systemów CliniNet - co najmniej 4 z 5 modułów (STER, TELERAD, SakPRO, E-rejestracja i PACS) oraz co najmniej 1 z 2 systemów (LAB3000, PharmaNet), w zakresie minimum: aktualizacji oprogramowania do wymagań prawnych, usuwania błędów w oprogramowaniu, dostosowywania i rozwijania oprogramowania do wymogów zamawiającego,. Usługa wykazywana na potwierdzenie spełniania w/w warunku, powinna trwać nieprzerwanie przez okres nie krótszy niż 12 miesięcy oraz posiadać roczną wartość nie mniejszą niż 130.000,00 zł brutto. - dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadającymi następujące kwalifikacje zawodowe: dysponuje co najmniej 2 wykwalifikowanymi osobami (programistami bądź serwisantami), posiadającymi certyfikat administratora baz danych oraz projektowania rozwiązań systemowych i sieciowych wydany przez producenta oprogramowania lub autoryzowanego partnera, posiadającymi wykształcenie wyższe informatyczne, z co najmniej 3-letnim doświadczeniem w administrowaniu bazami danych, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu B. Dokumenty i oświadczenia składane przed udzieleniem zamówienia, na wezwanie Zamawiającego: 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) W zakresie warunku określonego w Rozdz. V ust. 1 pkt 2. lit. c) wykonawca złoży: - wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz załączy dowody określające, czy te usługi zostały wykonane należycie; Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. 2) W zakresie warunku określonego w Rozdz. V ust. 1 pkt 2. lit. c) wykonawca złoży: - wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SIWZ);
Inne dokumenty niewymienione 1. Wraz z ofertą Wykonawca ma obowiązek złożyć: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 1 do SIWZ . Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) pełnomocnictwo określające zakres umocowania oraz podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli Wykonawcę ubiegającego się o udzielenie zamówienia reprezentuje pełnomocnik; 4) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – o ile dotyczy; 5) wypełniony formularz asortymentowo-cenowy - stanowiący Załącznik nr 3 do SIWZ; 6) wypełniony opis usługi i warunki wymagane w ramach nadzoru autorskiego i serwisu – stanowiący Załącznik nr 6 do SIWZ; 7) Potwierdzenie wniesienia wadium.
Czy wadium 1
Wadium VIII. WADIUM: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 4 000zł (słownie złotych: cztery tysiące złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert 3. Warunki wniesienia wadium - wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Nie zabezpieczenie oferty akceptowaną formą wadium spowoduje odrzucenie oferty. 4. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: 1) być wystawione na Zamawiającego, tj. Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim [adres: ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaski]; 2) zawierać w swej treści oświadczenie gwaranta (poręczyciela), w którym zobowiązuje się on do bezwarunkowej i nieodwołalnej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego, zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a i 5 PZP; 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego PKO BP 56 1020 1260 0000 0402 0108 1033 z dopiskiem: - Wadium do przetargu pn. ,, usługa nadzoru autorskiego i serwisu systemów informatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaskim ” Znak sprawy: 8/2020/PN 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdz. VIII ust. 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający dopuszcza składanie do oferty dokumentów z Rozdz. VIII ust. 3 pkt 2-5 tylko w formie oryginałów. Dowody wniesienia wadium należy umieścić w ofercie. 8. Warunki zwrotu wadium - Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Termin ważności wadium musi być zgodny z terminem związania ofertą. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o których mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy 11. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Postanowienia umowy zawarto we Wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.
IV 6 1 sposob udostepniania XVIII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ w Radzyniu Podlaskim ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaskim; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim jest Pani mec. Agnieszka Czerniak , kontakt: email adw.czerniakjasinska@gmail.com, tel: 503002575 *; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Usługę nadzoru autorskiego i serwisu systemów informatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaski” [Znak sprawy: 8/2020/PN] prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV 6 1 srodki ochrony XVIII. KLAUZULA INFORMACYJNA Z ART. 13 RODO Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest SPZOZ w Radzyniu Podlaskim ul. Wisznicka 111, 21-300 Radzyń Podlaskim; 2. inspektorem ochrony danych osobowych w SPZOZ w Radzyniu Podlaskim jest Pani mec. Agnieszka Czerniak , kontakt: email adw.czerniakjasinska@gmail.com, tel: 503002575 *; 3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na Usługę nadzoru autorskiego i serwisu systemów informatycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radzyniu Podlaski” [Znak sprawy: 8/2020/PN] prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), dalej „ustawa Pzp”; 5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 6. obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; 7. w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8. posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; - na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników).; - na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego). - prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9. nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:15
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)