| GuidZP400 |
f7eb155b-7423-44d7-b707-5dcadcc5135e
|
| Biuletyn |
616089-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny w Chełmie
|
| Regon |
11019690800000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ceramiczna
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Chełm
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
22-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
| Zamawiajacy telefon |
082 5623247, 5623254
|
| Zamawiajacy fax |
825 623 247
|
| Zamawiajacy email |
przetarg@szpital.chelm.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital.chelm.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.e-ProPublico.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spwss_chelm.ebip.lublin.pl
|
| Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
| Oferty wnioski dostepne |
www.e-ProPublico.pl
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Specjalistyczny, ul. Ceramiczna 1 22-100 Chełm Polska
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa rękawic
|
| Numer referencyjny |
ZP 3311/51/2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa rękawic, z podziałem na 7 pakietów (zadań).
|
| Cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w miesiacach |
3
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Wyniki badań laboratoryjnych potwierdzające parametry określone w SIWZ (nie starsze niż z 2018 roku).
2. Ulotki, karty katalogowe, foldery itp. potwierdzające parametry określone w SIWZ.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Pełnomocnictwo (o ile dotyczy); 3. Zobowiązanie, o którym mowa w punkcie VIII 2 (o ile dotyczy); 4. Oświadczenie zawierające wykaz zastrzeżonych dokumentów i wykazanie iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa, zgodnie z rozdziałem XIII 11 SIWZ (o ile dotyczy).
5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Sprzedawcy, z wyjątkiem sytuacji przewidzianych w niniejszej umowie, sytuacji gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w niniejszej umowie oraz za wyjątkiem innych przypadków przewidzianych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych.
2. Kupujący przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) numeru katalogowego produktu przy zachowaniu jego parametrów, nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów, sposobu konfekcjonowania i liczby opakowań, w sytuacji gdy wprowadzony zostanie do sprzedaży produkt zmodyfikowany lub udoskonalony, a zmiany te nie będą skutkować zwiększeniem wartości umowy,
2) cen określonych w załączniku nr 1 do niniejszej umowy, w przypadku obniżenia przez Sprzedawcę cen asortymentu będącego przedmiotem umowy,
3) zmiany podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku,
4) danych teleadresowych Stron zapisanych w umowie,
5) wystąpienia zdarzeń siły wyższej (np. pożar, powódź) uniemożliwiającej wykonanie dostaw,
o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania’
6) w przypadku niezrealizowania umowy pod względem ilościowym, może nastąpić wydłużenie jej obowiązywania maksymalnie do 1 miesiąca licząc od daty zakończenia jej obowiązywania,
7) zwiększenia zakresu świadczeń Zamawiającego wynikającego z art. 144 ust 1 punkt 6 ustawy Pzp.
3. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
4. Inicjatorem zmian może być Kupujący lub Sprzedawca poprzez pisemne wystąpienie w okresie obowiązywania umowy zawierające uzasadnienie proponowanych zmian.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 4 jezyki |
pl
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| Zalacznik czesc nr |
1
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 1
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
1. Rękawice diagnostyczne nitrylowe niesterylne.
2. Rękawice diagnostyczne, lateksowe, bezpudrowe.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
2
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 2
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Rękawice diagnostyczne, lateksowe, bezpudrowe, niejałowe
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
3
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 3
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne, pudrowane, jałowe, lateksowe, przeznaczone do pracy na bloku operacyjnym
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
4
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 4
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne, bezpudrowe, jałowe lateksowe, z wewnętrzną warstwą polimerową
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
5
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 5
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne, syntetyczne, neoprenowe.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
6
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 6
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Rękawice bezpudrowe, jałowe, lateksowe, do procedur ortopedycznych.
|
| | |
| Zalacznik czesc nr |
7
|
| Zalacznik nazwa |
Pakiet 7
|
| Zalacznik cpv glowny przedmiot |
18424300-0
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
| Zalacznik okres w miesiacach |
3
|
| Zalacznik krotki opis |
Rękawice chirurgiczne, ortopedyczne, sterylne, bezpudrowe, lateksowe, pokryte polimerem
|
| | |