GuidZP400 |
65b8a944-8cbd-444e-98eb-0837bdee3a84
|
Biuletyn |
615916-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Suskiego
|
Regon |
000047985
|
Zamawiajacy adres ulica |
Kokoszków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
71
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Targ
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
34-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
018 266 27 71
|
Zamawiajacy email |
z.godlewska@zsckr.nowytarg.pl
|
Adres strony url |
http://www.zsckr.nowytarg.pl/aktualnosci/przetargi/
|
Adres strony internetowej |
http://www.zsckr.nowytarg.pl/aktualnosci/przetargi/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.zsckr.nowytarg.pl/aktualnosci/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zsckr.nowytarg.pl/aktualnosci/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu, Adres: ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych w postaci sprzętu komputerowego oraz tablic interaktywnych dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu
|
Numer referencyjny |
Kol-271-4/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy, pn: Dostawa pomocy dydaktycznych w postaci sprzętu komputerowego oraz tablic interaktywnych dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 następujące części:
Część nr 1 – Dostawa laptopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 A do siwz.
Część nr 2 – Dostawa tablic interaktywnych, tabletu graficznego oraz drukarki 3d. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 B do siwz.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-24T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. Wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz oferty (dla części nr 1,2); 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) Inne dokumenty wskazane w siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 1 – Dostawa laptopów
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 1 – Dostawa laptopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 A do siwz.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część nr 2 – Dostawa tablic interaktywnych, tabletu graficznego oraz drukarki 3d
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik data zakonczenia |
2020-12-24T00:00:00+01:00
|
Zalacznik krotki opis |
Część nr 2 – Dostawa tablic interaktywnych, tabletu graficznego oraz drukarki 3d. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 B do siwz.
|
| |