Dostawa pomocy dydaktycznych w postaci sprzętu komputerowego oraz tablic interaktywnych dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu

Publication date 2020-11-26
End date 2020-12-04 00:00:00
Instytucja Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Suskiego
Miejscowość Nowy Targ
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 615916-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są dostawy, pn: Dostawa pomocy dydaktycznych w postaci sprzętu komputerowego oraz tablic interaktywnych dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 następujące części:
Część nr 1 – Dostawa laptopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 A do siwz.
Część nr 2 – Dostawa tablic interaktywnych, tabletu graficznego oraz drukarki 3d. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 B do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 65b8a944-8cbd-444e-98eb-0837bdee3a84
Biuletyn 615916-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. A.Suskiego
Regon 000047985
Zamawiajacy adres ulica Kokoszków
Zamawiajacy adres numer domu 71
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Targ
Zamawiajacy kod pocztowy 34-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 018 266 27 71
Zamawiajacy email z.godlewska@zsckr.nowytarg.pl
Adres strony url http://www.zsckr.nowytarg.pl/aktualnosci/przetargi/
Adres strony internetowej http://www.zsckr.nowytarg.pl/aktualnosci/przetargi/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.zsckr.nowytarg.pl/aktualnosci/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.zsckr.nowytarg.pl/aktualnosci/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu, Adres: ul. Kokoszków 71, 34-400 Nowy Targ
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych w postaci sprzętu komputerowego oraz tablic interaktywnych dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu
Numer referencyjny Kol-271-4/20
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są dostawy, pn: Dostawa pomocy dydaktycznych w postaci sprzętu komputerowego oraz tablic interaktywnych dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Augustyna Suskiego w Nowym Targu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 następujące części: Część nr 1 – Dostawa laptopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 A do siwz. Część nr 2 – Dostawa tablic interaktywnych, tabletu graficznego oraz drukarki 3d. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 B do siwz.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-24T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy w Wykonawców składających ofertę wspólną; Chyba, że Wykonawca wskaże dostępność tego dokumentu w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych i Zamawiający może pobrać go samodzielnie z tej bazy danych. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. Zamawiający zaleca złożenie oświadczenia zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 3 do siwz. Wykonawca składa przedmiotowe oświadczenie w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty (dla części nr 1,2); 2) Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy); 3) Inne dokumenty wskazane w siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2020-12-04T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1 – Dostawa laptopów
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-24T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – Dostawa laptopów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 A do siwz.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2 – Dostawa tablic interaktywnych, tabletu graficznego oraz drukarki 3d
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-24T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Część nr 2 – Dostawa tablic interaktywnych, tabletu graficznego oraz drukarki 3d. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części przetargu stanowi załącznik nr 4 B do siwz.
  

Criterion

Kryteria Wydłużenie okresu gwarancji o dodatkowe 12 miesięcy dla wszystkich oferowanych urządzeń
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)