GuidZP400 |
8b6e6588-9f11-448c-8f34-5f4f6ef5fe6f
|
Biuletyn |
615830-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. Henryka Wieniawskiego w Żaganiu
|
Regon |
28265900000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pomorska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Żagań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
68-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 772 785,
|
Zamawiajacy fax |
683 772 785
|
Zamawiajacy email |
psmuza@wp.pl, emesz20@rnaxnet.66.pl
|
Adres strony url |
https://www.psmuza.zagan.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
szkoła publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://bip.e-cea.pl/0609/zamowienia-publiczne
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://bip.e-cea.pl/0609/zamowienia-publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
osobiście lub listownie lub kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
68-100 Żagań, ul. Pomorska 14
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu – II postępowanie
|
Numer referencyjny |
2/11/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa przez Wykonawcę do siedziby Zamawiającego – Żagań,
ul. Żelazna 1 - transportem własnym fabrycznie nowych, nie będących przedmiotem ekspozycji, nieużywanych, pochodzących z bieżącej produkcji (wyprodukowanych nie wcześniejszej niż w 2019 roku) mebli.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
3. Termin i sposób płatności – płatne przelewem, jednorazowo po zakończeniu realizacji dostawy w terminie do 14 dni od daty otrzymania rachunku (faktury).
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2020-12-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje specjalnych wymagań dla potwierdzenia spełnienia tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje w okresie ostatnich trzech lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w okresie działalności) niezbędną wiedzą i doświadczeniem poprzez wykazanie się doświadczeniem polegającym na wykonaniu minimum 1 zamówienia o podobnym charakterze tj. dostarczenie różnego rodzaju mebli biurowych, szkolnych – o łącznej wartości co najmniej 40.000,00 złotych brutto
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Nie dotyczy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz (według wzoru zawartego w SIWZ) wykonanych w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia głównych dostaw, według wymagań Zamawiającego określonych w Rozdziale V, pkt 1.2. ppkt. c SIWZ, z podaniem przedmiotu, miejsca i daty wykonania, wartości i odbiorców wraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa przynajmniej jeden z nich.
|
Zakresie kryteriow selekcji |
Nie dotyczy.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Nie dotyczy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Do oferty (złożonej według wzoru zamieszczonego w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia)
każdy Wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert n/w oświadczenia i dokumenty: a)
Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art.
25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - w zakresie wskazanym w specyfikacji
istotnych warunków zamówienia (wzór w siwz), b) Oświadczenie wykonawcy dotyczące przesłanek do
wykluczenia z postępowania, składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo
zamówień publicznych - w zakresie wskazanym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (wzór w siwz), c)
Zobowiązanie podmiotu trzeciego, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, o którym mowa w
Rozdziale V, punkt 1.6, podpunkt a) specyfikacji istotnych warunków zamówienia (jeśli dotyczy), d) Formularz
cenowy (wzór w siwz).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wzór umowy, według którego zostanie podpisana umowa z Wykonawcą, zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wzór umowy zawiera również zapisy mówiące o dopuszczalności zmian w umowie
2. Kary umowne - Wykonawca jest odpowiedzialny wobec Zamawiającego za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy. Strony postanawiają, że obowiązującą je formę odszkodowania stanowią kary umowne. Strony ustalają, iż z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy stosowane będą kary umowne w wysokościach określonych w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2020-12-04T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Klauzula informacyjna - Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
a) Administratorem danych osobowych (dalej: „Administrator”) jest Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia w Żaganiu.
b) Kontakt z Inspektorem ochrony danych osobowych w Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia w Żaganiu jest możliwy za pośrednictwem: poczty elektronicznej – aleksandra@eduodo.pl, telefonu - (68) 377 27 85, lub listownie - 68-100 Żagań, ul. Pomorska 14.
c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Zakup i dostawa mebli dla potrzeb PSM I i II stopnia w Żaganiu – II postępowanie” prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.
d) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 z późniejszymi zmianami), dalej „ustawa Pzp”.
e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, wliczając okres rękojmi i gwarancji plus okres przedawnienia roszczeń.
f) Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
g) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
h) Posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących.
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych.
Przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku Postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO tj. prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
i) nie przysługuje Pani/Panu:
w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych,
gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
|