Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych oraz oprogramowania

Publication date 2020-11-30
End date 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste,
  • Stacje robocze,
  • Ekrany i konsole komputerowe,
  • Sprzęt peryferyjny,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Pakiety oprogramowania dla sieci

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759664-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302360002, 302321108, 302131006, 302321500, 482100003, 302140002, 302130005, 302313000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych oraz oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f2902106-58cf-4548-8dcd-7e88f6ad484b
Biuletyn 759664-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha
Regon 32784700000000
Zamawiajacy adres ulica al. Jana Pawła II
Zamawiajacy adres numer domu 78
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-571
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 012 683 15 16,
Zamawiajacy fax 012 648 12 10
Zamawiajacy email agnieszka.arnold@awf.krakow.pl,
Adres strony url www.awf.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt „Nauczyciel WF liderem i koordynatorem działań dla zdrowia w szkole” POWR.03.01.00-IP.08-00-PKN/18 (zadanie 2 – stworzenie pracowni diagnostycznej w projekcie)
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny uczelnia wyższa
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.awf.krakow.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.awf.krakow.pl
Wymagane przeslanie ofert inny osobiście, za pomocą posłańca, kurierem lub za pomoca operatora pocztowego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Wychowania Fizycznego im. Bronisława Czecha w Krakowie Sekcja Zamówień Publicznych al. Jana Pawła II 78 31-571 Kraków
Nazwa nadana zamowieniu Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych oraz oprogramowania
Numer referencyjny K-2.381/27/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych, komputerów przenośnych, komputerów stacjonarnych oraz oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Informacje na temat katalogow Termin dostawy: maksymalnie 14 dni.
Okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, składane w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Inne dokumenty niewymienione 1 Wypełniony formularz ofertowy załącznik nr 2 do SIWZ 2.Opcjonalnie, jeśli występuje pełnomocnik – pełnomocnictwo (w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii) dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo dla osoby lub podmiotu reprezentującego kilku Wykonawców składających ofertę wspólną. 3 Projekty umowy odpowiednio załącznik nr 5 i 5a do SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst dla zadań 1, 2, 3, 5, 6,7: 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a) terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli z powodu okoliczności od Stron niezależnych, nie dających się przewidzieć (siła wyższa), w szczególności epidemii, działań wojskowych, klęsk żywiołowych, nie będzie możliwości dochowania terminów, o których mowa w § 2 ust. 2; strony ustalą wówczas inny możliwy termin realizacji zamówienia b) wycofania z produkcji danego asortymentu przedmiotu zamówienia. Wykonawca może w przypadku zaistnienia ww. okoliczności zaproponować Zamawiającemu równoważnik produktu będącego przedmiotem Umowy jednak w cenie nie przekraczającej ceny zamienianego produktu. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oraz dostarczenie pisemnego potwierdzenia dystrybutora lub producenta o wycofaniu zamienianego produktu z rynku. Zamawiający nie jest zobowiązany do kupna zaproponowanego równoważnika, c) inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą.” 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności. dla Zadania 4 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem: a) terminu realizacji umowy w przypadku, jeżeli z powodu okoliczności od Stron niezależnych, nie dających się przewidzieć (siła wyższa), w szczególności epidemii, działań wojskowych, klęsk żywiołowych, nie będzie możliwości dochowania terminów, o których mowa w § 2 ust. 2; strony ustalą wówczas inny możliwy termin realizacji zamówienia b) wycofania z produkcji przedmiotu zamówienia. Wykonawca może w przypadku zaistnienia ww. okoliczności zaproponować Zamawiającemu równoważnik produktu będącego przedmiotem Umowy jednak w cenie nie przekraczającej ceny zamienianego produktu. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek pisemnego poinformowania Zamawiającego o konieczności zamiany oraz dostarczenie pisemnego potwierdzenia dystrybutora lub producenta o wycofaniu zamienianego produktu z rynku. Zamawiający nie jest zobowiązany do kupna zaproponowanego równoważnika, c) inne niezawinione przyczyny spowodowane przez tzw. „siłę wyższą.” 2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody stron w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych laserowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232110-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych laserowych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Zakup komputerów przenośnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup komputerów przenośnych Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych atrametowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30232150-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup wraz z dostawą urządzeń wielofunkcyjnych atramentowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Zakup aktualizacji licencji oprogramowania NetCrunch lub równoważnego, wraz ze wsparciem technicznym na okres minimum 12 miesięcy
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48210000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup aktualizacji licencji oprogramowania NetCrunch lub równoważnego, wraz ze wsparciem technicznym na okres minimum 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Zakup 2 zestawów stacji roboczych do wirtualizacji systemów operacyjnych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30214000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup 2 zestawów stacji roboczych do wirtualizacji systemów operacyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa zestawów komputerowych oraz monitorów komputerowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30213000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa zestawów komputerowych oraz monitorów komputerowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Zakup i dostawa monitorów komputerowych LCD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30231300-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 14
Zalacznik krotki opis Zakup i dostawa monitorów komputerowych LCD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria termin dostawy
Znaczenie 5,00
  
Kryteria okres gwarancji/wsparcia technicznego
Znaczenie 35,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)