Wykonanie i dostaw tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2021 - 2023

Publication date 2020-11-30
End date 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Powiat Grajewski
Miejscowość Grajewo
Województwo podlaskie
Branża
  • Tablice

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759394-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 301950002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Wykonanie i dostaw tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2021 - 2023.
1.1. Zakres zamówienia obejmuje:
I) Wykonanie tablic rejestracyjnych do oznaczania różnych rodzajów pojazdów /samochodowe: jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, tymczasowe i indywidualne, motocyklowe i motorowerowe/; tablice muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w § 37 i załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.).
II) Dostarczenie wykonanych tablic do siedziby Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B.
III) Kasację starych tablic rejestracyjnych zwracanych do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Grajewie oraz ich odbiór i kasację w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie.
IV)Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w:
a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.).
b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717).

Prognozowana ilość i rodzaj zamawianych tablic:
1. Zwyczajne samochodowe jednorzędowe 7 000 kpl. 2. Zwyczajne samochodowe dwurzędowe 100 kpl. 3. Zwyczajne do przyczep jednorzędowe 500 szt. 4. Zwyczajne do przyczep dwurzędowe 300 szt. 5. Zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe 1 500 szt. 6. Zwyczajne motorowerowe 300 szt. 7. Zabytkowe 10 szt. 8. Indywidualne 30 szt. 9. Tymczasowe 50 szt. 10. Wtórniki tablic rejestracyjnych 250 szt. 11. Tablice dodatkowe 40 szt. 12. Tablice samochodowe jednorzędowe i jednorzędowe zmniejszone z tłem w kolorze zielonym 30 szt. 13. Tablice samochodowe dwurzędowe z tłem w kolorze zielonym 6 szt. 14. Tablice motocyklowe i motorowerowe z tłem w kolorze zielonym 20 szt.
Określony w tabeli podział asortymentu może ulec zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych.
V) Zakres i liczba zamawianych tablic rejestracyjnych będzie przekazywana w kolejnych zamówieniach dostawy.
VI) Dostawa tablic musi być realizowana w terminie 7 dni (kalendarzowych) od daty złożenia zamówienia.
VII) Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć tablice w dostawie awaryjnej do Starostwa Powiatowego w Grajewie w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania faxem.
VII) Zamawiający informuje, że tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk).
IX) Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze (tj. motocyklowe zwyczajne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących do 50 sztuk.
X) Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem umożliwiającym ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj.
XI) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odebrał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne. Złomowanie tablic dokonuje się przez ich fizyczne zniszczenie w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarne przekazanie tablic rejestracyjnych będzie się odbywało w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą, a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji nie rzadziej niż raz na kwartał.
XII) Wykonawca ponosi koszty opakowania oraz dostawy i odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania.
XIII) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717).
XIV) Zamawiający informuje, że Wykonawca musi prowadzić stosowną ewidencję określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717).
1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Zamawiający informuje, że wykonanie tablic rejestracyjnych musi być zgodne i spełnia wymagania określone w:
a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.);
b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717). W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne muszą być wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d191d2b9-cc9c-429d-b162-0c435ac6dbd7
Biuletyn 759394-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiat Grajewski
Regon 45066970800000
Zamawiajacy adres ulica Strażacka
Zamawiajacy adres numer domu 6B
Zamawiajacy miejscowosc Grajewo
Zamawiajacy kod pocztowy 19-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 0-86 2738479, 2738463
Zamawiajacy fax 0-86 2738462
Zamawiajacy email starostwograjewo@poczta.onet.pl
Adres strony url bip.starostwograjewo.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.starostwograjewo.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.starostwograjewo.pl
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6B, 19 - 200 Grajewo
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostaw tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2021 - 2023
Numer referencyjny WO.272.3.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Wykonanie i dostaw tablic rejestracyjnych do Starostwa Powiatowego w Grajewie w latach 2021 - 2023. 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: I) Wykonanie tablic rejestracyjnych do oznaczania różnych rodzajów pojazdów /samochodowe: jednorzędowe i dwurzędowe, zwyczajne, tymczasowe i indywidualne, motocyklowe i motorowerowe/; tablice muszą być wykonane zgodnie z wymogami określonymi w § 37 i załączniku nr 13 do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.). II) Dostarczenie wykonanych tablic do siedziby Starostwa Powiatowego w Grajewie, ul. Strażacka 6B. III) Kasację starych tablic rejestracyjnych zwracanych do Wydziału Komunikacji, Transportu i Dróg Publicznych Starostwa Powiatowego w Grajewie oraz ich odbiór i kasację w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. IV)Tablice rejestracyjne muszą spełniać wymagania określone w: a) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.). b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717). Prognozowana ilość i rodzaj zamawianych tablic: 1. Zwyczajne samochodowe jednorzędowe 7 000 kpl. 2. Zwyczajne samochodowe dwurzędowe 100 kpl. 3. Zwyczajne do przyczep jednorzędowe 500 szt. 4. Zwyczajne do przyczep dwurzędowe 300 szt. 5. Zwyczajne motocyklowe i ciągnikowe 1 500 szt. 6. Zwyczajne motorowerowe 300 szt. 7. Zabytkowe 10 szt. 8. Indywidualne 30 szt. 9. Tymczasowe 50 szt. 10. Wtórniki tablic rejestracyjnych 250 szt. 11. Tablice dodatkowe 40 szt. 12. Tablice samochodowe jednorzędowe i jednorzędowe zmniejszone z tłem w kolorze zielonym 30 szt. 13. Tablice samochodowe dwurzędowe z tłem w kolorze zielonym 6 szt. 14. Tablice motocyklowe i motorowerowe z tłem w kolorze zielonym 20 szt. Określony w tabeli podział asortymentu może ulec zmianom w zależności od potrzeb Zamawiającego z zachowaniem całkowitej ilości zamawianych tablic rejestracyjnych. V) Zakres i liczba zamawianych tablic rejestracyjnych będzie przekazywana w kolejnych zamówieniach dostawy. VI) Dostawa tablic musi być realizowana w terminie 7 dni (kalendarzowych) od daty złożenia zamówienia. VII) Wykonawca zobowiązuje się wykonać i dostarczyć tablice w dostawie awaryjnej do Starostwa Powiatowego w Grajewie w ciągu 48 godzin od momentu złożenia zapotrzebowania faxem. VII) Zamawiający informuje, że tablice w kompletach, tj. po dwie sztuki, powinny być opakowane w osłonę foliową w opakowania zbiorcze po 25 kpl. (tzn. 50 sztuk). IX) Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze (tj. motocyklowe zwyczajne, motocyklowe tymczasowe, motocyklowe zabytkowe, motocyklowe indywidualne, motorowerowe zwyczajne, motorowerowe tymczasowe oraz do przyczep jedno i dwurzędowe) powinny być pakowane w osłonę foliową w opakowaniach zbiorczych liczących do 50 sztuk. X) Zamawiający informuje, że tablice pojedyncze wykonane na indywidualne zlecenie Zamawiającego (tablice wszystkich rodzajów: indywidualne, tymczasowe, zwyczajne, zabytkowe, wtórniki) powinny być pakowane w osłonę foliową z dołączonym opisem umożliwiającym ustalenie wyróżnika tablic, zakres cyfrowy oraz rodzaj. XI) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca odebrał i złomował wycofane z użytku tablice rejestracyjne. Złomowanie tablic dokonuje się przez ich fizyczne zniszczenie w sposób uniemożliwiający ich ponowne użycie. Protokolarne przekazanie tablic rejestracyjnych będzie się odbywało w terminach uzgodnionych pomiędzy Wykonawcą, a Naczelnikiem Wydziału Komunikacji nie rzadziej niż raz na kwartał. XII) Wykonawca ponosi koszty opakowania oraz dostawy i odbioru tablic rejestracyjnych przeznaczonych do złomowania. XIII) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał tablice rejestracyjne przy pomocy maszyn, urządzeń i wyposażenia zapewniającego przebieg procesów produkcyjnych gwarantujących wykonanie tablic rejestracyjnych zgodnie ze wzorami i warunkami technicznymi określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717). XIV) Zamawiający informuje, że Wykonawca musi prowadzić stosowną ewidencję określoną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.) oraz w Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717). 1.2. Wymagania ogólne Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów. Zamawiający informuje, że wykonanie tablic rejestracyjnych musi być zgodne i spełnia wymagania określone w: a) Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 11 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2355, z późn. zm.); b) Rozporządzeniu Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 02 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz.U. z 2020 r. poz. 717). W przypadku zmiany przepisów w okresie realizacji zamówienia tablice rejestracyjne muszą być wykonywane w sposób uwzględniający treść tych zmian
Cpv glowny przedmiot 30195000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2023-12-31T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Wymagany termin wykonania (realizacji) zamówienia: do wyczerpania kwoty zaoferowanej przez wykonawcę jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2023 r
Okreslenie warunkow Określenie warunków: 1. Warunek dotyczący posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: 1) Zaświadczenie o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, wydane przez Marszałka Województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy (zgodnie z art. 75a, 75aa, 75ab 75ac ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r.,poz. 110 z późn. zm.); 2) Aktualny Certyfikat (art.75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.); warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546) oraz warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 08 lipca 2019 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 poz. 1272).
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum dwie dostawy tablic rejestracyjnych, o wartości każdej dostawy min. 100.000,00 zł brutto
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada zaświadczenie wystawione przez właściwego marszałka województwa o dokonaniu wpisu do rejestru przedsiębiorców prowadzących działalność w zakresie produkcji tablic rejestracyjnych zgodnie z art. 75a, 75aa i 75 ac z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym ( tj. w Dz.U. z 2020 r. poz. 110). 2) Aktualny Certyfikat (art.75a ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 110 z późn. zm.) na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji zgodnie z warunkami technicznymi, określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 17 grudnia 2017 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2017 r., poz. 2355 z późn. zm.); warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 12 marca 2019 r. w sprawie profesjonalnej rejestracji pojazdów, stosowanych oznaczeń oraz opłat związanych z profesjonalną rejestracją pojazdów (Dz. U. z 2019 r. poz. 546) oraz warunkami określonymi w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 08 lipca 2019 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów oraz wymagań dla tablic rejestracyjnych (Dz. U. z 2019 poz. 1272).
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw lub usług wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich3 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca wykazać musi, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie minimum dwie dostawy tablic rejestracyjnych, o wartości każdej dostawy min. 100.000,00 zł brutto.
Inne dokumenty niewymienione . Postanowienia dotyczące dokumentów dot. Podmiotów udostępniających zasoby: 1) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VII.1. ppkt. 2). 2) Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował tymi zasobami w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania niniejszego zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu niniejszego zamówienia, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, d) czy podmiot, na zdolnościach, którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą 3) Wykonawca zobowiązany będzie przedstawić na wezwanie zamawiającego dokumenty, o których mowa w pkt. VII.2. ppkt. 1 w odniesieniu do podmiotów na zdolnościach lub sytuacji których polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Cena jednostkowa tablic może ulec zmianie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, stosownie do tej zmiany.
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 data 2021-01-07T00:00:00+01:00

Criterion

Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)