Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie

Publication date 2020-11-30
End date 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Sprzęt związany z komputerami,
  • Różny sprzęt komputerowy,
  • Części, akcesoria i wyroby do komputerów

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759110-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001, 302360002, 302370009, 386521001, 302300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa różnego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 22 części (łącznie zwanego dalej również „sprzętem”), jak następuje:

Część nr 1 – laptop 13,3”. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 2 – laptop 14”. Ilość - 1 sztuka.
Część nr 3 – laptop 15,6”. Ilość – 3 sztuki.
Część nr 4 – laptop 15,6”. Ilość – 2 sztuki.
Część nr 5 – płyta główna – 1 sztuka, procesor – 1 sztuka, pamięć RAM – 1 sztuka.
Część nr 6 – projektor. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 7 – projektor. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 8 – dysk zewnętrzny. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 9 – dysk SSD- 1 sztuka i pamięć RAM – 1 sztuka.
Część nr 10 – kamera internetowa z mikrofonem. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 11 – dysk SSD- 1 sztuka i pamięć RAM – 1 sztuka.
Część nr 12 – dysk SSD- 1 sztuka i pamięć RAM – 1 sztuka.
Część nr 13 – monitor 31,5”. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 14 – komputer stacjonarny. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 15 – głośniki (monitor studyjny). Ilość – 2 sztuki.
Część nr 16 – dysk zewnętrzny SSD. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 17 – Gogle VR – 1 sztuka, Gogle VR – 1 sztuka, pokrowiec na gogle – 1 sztuka.
Część nr 18 – kamera zintegrowana z gimbalem. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 19 – rejestrator dźwięku. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 20 – karty SD – 2 sztuki i karta micro SD - 1 sztuka.
Część nr 21 – modułowa kamera sportowa 4K. Ilość – 1 sztuka.
Część nr 22 – akcesoria do kamery z części nr 21: futerał, bateria/akumulator, trójnóg/statyw, kijek teleskopowy, osłona soczewe, mocowania i akcesoria. Ilość – 1 zestaw.

2. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry i warunki wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz przedmiotowy.
3. Dostawa obejmuje:
1) transport sprzętu na koszt Wykonawcy;
2) wniesienie i ustawienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego;
3) podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika/ przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik do wzoru umowy).
4) dostarczenie wraz ze sprzętem:
- oprogramowań systemowych, urządzeniowych i instalacyjnych na nośnikach CD/ DVD (lub wgranych na dysku twardym urządzenia) lub kody uprawniaj ce do pobrania oprogramowania ze strony internetowej, o ile dotyczy;
- kart gwarancyjnych w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
- instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej;
- dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), o ile dotyczy;
4. Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Specyfikacja techniczna sprzętu i inne wymagania, w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz przedmiotowy.
5. Wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych. Sprzęt musi być :
1) fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania;
2) pochodzić z bieżącej produkcji oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej;
3) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji;
4) kompletny (posiada niezbędne wyposażenie: okablowanie, materiały startowe, baterie, złącza, zasilacze, gniazda, kable, sterowniki na płycie CD lub DVD, oprogramowanie, instrukcje, przewód zasilający, kart gwarancyjne, itp.);
5) oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r. poz. 542 z późn. zm.); w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. Z 2012 r. poz. 1203 z późn. zm.) posiada:
a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię;
b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kart sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię;
c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie.
6. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe (w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych).
7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania przez wykonawcę przedmiotu „równoważnego” w stosunku do określonego przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez przedmiot „równoważny” zamawiający rozumie przedmiot o parametrach technicznych i funkcjonalności takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu wymaganego przez zamawiającego. Wykonawca oferujący przedmiot równoważny będzie zobowiązany wskazać w ofercie nazwę tego przedmiotu, typ, nazwę producenta, który oferuje oraz przedstawi w ofercie dokładny (pełny) opis techniczny oferowanych zamienników zawierający wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji oraz wskaże na wyniki testu wydajnościowego PassMark potwierdzające spełnienie wymagań (jeżeli dotyczy danego przedmiotu – jeżeli takie wymogi zostały określone w dalszej części SIWZ). W przypadku oferowania elementów składowych zestawów komputerowych równoważnych do wyspecyfikowanych przez zamawiającego, muszą się one charakteryzować nie gorszymi parametrami technicznymi i funkcjonalnością niż wyspecyfikowane przez zamawiającego tj. sprzęt musi być równoważny wydajnościowo, liczba portów/złączy nie może być uzyskana poprzez zastosowanie zewnętrznych urządzeń lub przejściówek.
8. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
9. Zaoferowany okres gwarancji musi być nie krótszy niż minimalny okres wskazany przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Formularz przedmiotowy” przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów wzoru umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. W gwarancji (w ramach ustalonej wartości zamówienia) zawiera się w szczególności zapewnienie serwisu producenta lub przez autoryzowany serwis producenta; Szczegóły dotyczące gwarancji i świadczeń gwarancyjnych zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 6.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją.
11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 18e125ea-2ad0-4e9f-af73-95ae88133622
Biuletyn 759110-N-2020
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Regon 27578300000000
Zamawiajacy adres ulica Plac Matejki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-157
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 992 041
Zamawiajacy fax 124 226 566
Zamawiajacy email zp@asp.krakow.pl
Adres strony url https://asp.krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Wyższa
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.asp.krakow.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy Przetargowej ASP dostępnej pod adresem https://asp-krakow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Akademia Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, 31-157 Kraków, Plac Jana Matejki 13, Biuro Zamówień Publicznych - pokój nr 113 (I piętro)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa różnego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie
Numer referencyjny BZP-3942-52/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega liczby części, na które wykonawca może złożyć ofertę
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Zamawiający nie zastrzega liczby części, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa różnego sprzętu komputerowego dla jednostek organizacyjnych Akademii Sztuk Pięknych im. Jana Matejki w Krakowie, z podziałem na 22 części (łącznie zwanego dalej również „sprzętem”), jak następuje: Część nr 1 – laptop 13,3”. Ilość – 1 sztuka. Część nr 2 – laptop 14”. Ilość - 1 sztuka. Część nr 3 – laptop 15,6”. Ilość – 3 sztuki. Część nr 4 – laptop 15,6”. Ilość – 2 sztuki. Część nr 5 – płyta główna – 1 sztuka, procesor – 1 sztuka, pamięć RAM – 1 sztuka. Część nr 6 – projektor. Ilość – 1 sztuka. Część nr 7 – projektor. Ilość – 1 sztuka. Część nr 8 – dysk zewnętrzny. Ilość – 1 sztuka. Część nr 9 – dysk SSD- 1 sztuka i pamięć RAM – 1 sztuka. Część nr 10 – kamera internetowa z mikrofonem. Ilość – 1 sztuka. Część nr 11 – dysk SSD- 1 sztuka i pamięć RAM – 1 sztuka. Część nr 12 – dysk SSD- 1 sztuka i pamięć RAM – 1 sztuka. Część nr 13 – monitor 31,5”. Ilość – 1 sztuka. Część nr 14 – komputer stacjonarny. Ilość – 1 sztuka. Część nr 15 – głośniki (monitor studyjny). Ilość – 2 sztuki. Część nr 16 – dysk zewnętrzny SSD. Ilość – 1 sztuka. Część nr 17 – Gogle VR – 1 sztuka, Gogle VR – 1 sztuka, pokrowiec na gogle – 1 sztuka. Część nr 18 – kamera zintegrowana z gimbalem. Ilość – 1 sztuka. Część nr 19 – rejestrator dźwięku. Ilość – 1 sztuka. Część nr 20 – karty SD – 2 sztuki i karta micro SD - 1 sztuka. Część nr 21 – modułowa kamera sportowa 4K. Ilość – 1 sztuka. Część nr 22 – akcesoria do kamery z części nr 21: futerał, bateria/akumulator, trójnóg/statyw, kijek teleskopowy, osłona soczewe, mocowania i akcesoria. Ilość – 1 zestaw. 2. Sprzęt będący przedmiotem zamówienia musi spełniać co najmniej parametry i warunki wyszczególnione przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ - formularz przedmiotowy. 3. Dostawa obejmuje: 1) transport sprzętu na koszt Wykonawcy; 2) wniesienie i ustawienie sprzętu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego; 3) podpisanie protokołu dostawy przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy w obecności użytkownika/ przedstawiciela Zamawiającego (wzór protokołu dostawy - załącznik do wzoru umowy). 4) dostarczenie wraz ze sprzętem: - oprogramowań systemowych, urządzeniowych i instalacyjnych na nośnikach CD/ DVD (lub wgranych na dysku twardym urządzenia) lub kody uprawniaj ce do pobrania oprogramowania ze strony internetowej, o ile dotyczy; - kart gwarancyjnych w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; - instrukcji obsługi w języku polskim lub angielskim w wersji papierowej lub elektronicznej; - dokumentów wymaganych zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawy z dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 155) potwierdzające oznakowanie CE (deklaracja zgodności lub certyfikat zgodności), o ile dotyczy; 4. Miejsce dostawy sprzętu dla poszczególnych części i wchodzących w ich skład elementów (zestawów) zostało wskazane tabeli pn. Specyfikacja techniczna sprzętu i inne wymagania, w załączniku nr 1 do SIWZ – formularz przedmiotowy. 5. Wymagane jest aby sprzęt nie posiadał wad fizycznych i prawnych. Sprzęt musi być : 1) fabrycznie nowy, nieużywany, niepowystawowy tzn. nie używany przed dniem dostarczenia z wyłączeniem używania niezbędnego do przeprowadzenia testu jego poprawnego działania; 2) pochodzić z bieżącej produkcji oraz musi posiadać pakiet usług gwarancyjnych obejmujący użytkowników z obszaru Rzeczypospolitej Polskiej; 3) dostarczony Zamawiającemu w oryginalnych fabrycznych opakowaniach, których przechowywanie przez Zamawiającego nie jest wymagane do zachowania udzielonej gwarancji; 4) kompletny (posiada niezbędne wyposażenie: okablowanie, materiały startowe, baterie, złącza, zasilacze, gniazda, kable, sterowniki na płycie CD lub DVD, oprogramowanie, instrukcje, przewód zasilający, kart gwarancyjne, itp.); 5) oznakowany (w tym oznakowaniem „CE”) zgodnie z wymogami określonymi w ustawie z dnia 13 kwietnia 2016 r. o systemach oceny zgodności i nadzoru rynku (tekst jednolity Dz. U. 2016r. poz. 542 z późn. zm.); w przypadku, gdy jest produktem wykorzystującym energię w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 14 września 2012r. o informowaniu o zużyciu energii przez produkty wykorzystujące energię oraz o kontroli realizacji programu znakowania urządzeń biurowych (Dz. U. Z 2012 r. poz. 1203 z późn. zm.) posiada: a) dołączone do produktu wykorzystującego energię etykiety sporządzone w języku polskim, które będą zawierały informacje o klasie efektywności energetycznej (zużyciu energii lub o wpływie tego produktu na zużycie energii) oraz innych podstawowych zasobach (wody, chemikaliów lub innych substancji) zużywanych przez produkt wykorzystujący energię; b) dołączoną do broszur lub innej dokumentacji dostarczanej z produktem wykorzystującym energię kart sporządzoną w języku polskim, która będzie zawierała tabelę z informacjami technicznymi dotyczącymi produktu wykorzystującego energię; c) umieszczone na etykiecie i w karcie dane zgodne z parametrami technicznymi produktu wykorzystującego energię - zgodnie z wymaganiami określonymi w ww. ustawie. 6. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. Zamawiający informuje, że w przypadku, gdy określił w SIWZ wymagania z użyciem znaków towarowych, patentów, pochodzenia, norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, to należy traktować takie określenie jako przykładowe (w każdym takim przypadku Zamawiający dopuszcza zaoferowanie rozwiązań równoważnych). 7. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku oferowania przez wykonawcę przedmiotu „równoważnego” w stosunku do określonego przez zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ, ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na wykonawcy. Przez przedmiot „równoważny” zamawiający rozumie przedmiot o parametrach technicznych i funkcjonalności takich samych bądź lepszych w stosunku do przedmiotu wymaganego przez zamawiającego. Wykonawca oferujący przedmiot równoważny będzie zobowiązany wskazać w ofercie nazwę tego przedmiotu, typ, nazwę producenta, który oferuje oraz przedstawi w ofercie dokładny (pełny) opis techniczny oferowanych zamienników zawierający wszystkie parametry techniczne określone w załączniku nr 1 do specyfikacji oraz wskaże na wyniki testu wydajnościowego PassMark potwierdzające spełnienie wymagań (jeżeli dotyczy danego przedmiotu – jeżeli takie wymogi zostały określone w dalszej części SIWZ). W przypadku oferowania elementów składowych zestawów komputerowych równoważnych do wyspecyfikowanych przez zamawiającego, muszą się one charakteryzować nie gorszymi parametrami technicznymi i funkcjonalnością niż wyspecyfikowane przez zamawiającego tj. sprzęt musi być równoważny wydajnościowo, liczba portów/złączy nie może być uzyskana poprzez zastosowanie zewnętrznych urządzeń lub przejściówek. 8. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 9. Zaoferowany okres gwarancji musi być nie krótszy niż minimalny okres wskazany przez Zamawiającego w załączniku nr 1 do SIWZ pn. „Formularz przedmiotowy” przy czym Wykonawca może zaoferować dłuższy okres gwarancji, z uwzględnieniem zapisów wzoru umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. W gwarancji (w ramach ustalonej wartości zamówienia) zawiera się w szczególności zapewnienie serwisu producenta lub przez autoryzowany serwis producenta; Szczegóły dotyczące gwarancji i świadczeń gwarancyjnych zawarte są we wzorze umowy - załącznik nr 6. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę prac związanych z rozmieszczeniem i instalacją. 11. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 7
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji umowy: dostawa nastąpi w wymaganym, maksymalnym terminie do 7 dni roboczych od dnia zawarcia umowy, z uwzględnieniem zapisów rozdziału XIV (termin dostawy jest jednym z kryteriów oceny ofert). Zamawiający zaznacza, iż dopuszcza możliwość wcześniejszej realizacji zamówienia. Oferty proponujące dłuższy termin zostaną odrzucone. 2. Dostawa ma nastąpi w dniach roboczych tj. od poniedziałku do piątku, za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy, w godzinach między od 8:00 do 15:00.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia spełniania przez oferowane przez Wykonawcę dostawy wymagań określonych w SIWZ przez Zamawiającego, Zamawiający żąda od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą: 1) opisu oferowanego przedmiotu zamówienia pod kątem spełniania wymogów postawionych w SIWZ, a w szczególności w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz przedmiotowy – dla każdej części, na którą Wykonawca złożył oferty. Wykonawca wypełnia i podpisuje Załącznik Nr 1 do SIWZ opisując każdy z parametrów/ wymogów (właściwości) oferowanego przedmiotu, które wyspecyfikował Zamawiający, a także określa w szczególności producenta oraz model oferowanego przedmiotu. Opis ten musi być na tyle szczegółowy, aby pozwolił jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanego przez Wykonawcę przedmiotu z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ. Wykonawca podaje także wyniki testu wydajnościowego PassMark w zakresie zaoferowanych odpowiednio procesorów/ kart graficznych, na potwierdzenie spełnienia wymagań postawionych w tym zakresie SIWZ, a w szczególności w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz przedmiotowy. Zamawiający informuje, że wymóg osiągnięcia w testach PassMark wymaganego wyniku dla każdego z procesorów/ kart graficznych winien być osiągnięty na dzień ogłoszenia przetargu, zrzut z ekranu strony z wynikami testów PassMark z dnia ogłoszenia przetargu dostępny jest na stronie, na której została opublikowana SIWZ: bip.asp.krakow.pl, pod załącznikami do SIWZ. Wyjątek: W przypadku pojawienia się modeli procesorów/ kart graficznych niefunkcjonujących na rynku w chwili ogłoszenia przetargu, a które wprowadzono do obrotu rynkowego i podlegały ocenie w testach PassMark po ogłoszeniu przetargu Zamawiający oceniać będzie zgodnie z punktacją w testach PassMark z dnia otwarcia ofert.
Inne dokumenty niewymienione 1. Oferta musi zawierać: 1) opis oferowanego przedmiotu zamówienia pod kątem spełniania wymogów postawionych w SIWZ, a w szczególności w Załączniku Nr 1 do SIWZ - Formularz przedmiotowy - sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 2) załącznik nr 2 do SIWZ - formularz cenowy, według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy) - sporządzony dla każdej części oddzielnie; 3) załącznik nr 3 do SIWZ - formularz ofertowy, sporządzony według załączonego do SIWZ wzoru (wypełniony i podpisany przez osobę upoważnioną/ osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy); 4) Oświadczenia, o których mowa w pkt VII. 1.1) SIWZ; 5) Pełnomocnictwo (oryginał lub kopia notarialna) - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej; Obowiązek złożenia pełnomocnictwa dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. 6) Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 700), względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień zawartej umowy oraz warunki ich wprowadzenia do umowy opisane są we wzorze umowy - załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Strony przewidują możliwość istotnej zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, przy zachowaniu ryczałtowego charakteru ceny umowy, w następujących przypadkach: a) zmiany terminu realizacji zamówienia poprzez jego przedłużenie ze względu na przyczyny leżące po stronie Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/przekazania miejsca realizacji/dostawy, oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą w rozumieniu § 8 umowy; b) wydłużenia terminu gwarancji, w sytuacji przedłużenia jej przez producenta lub Wykonawcę; c) poprawy jakości lub innych parametrów charakterystycznych dla danego elementu dostawy lub zmiany technologii na równoważną lub lepszą, podniesienia wydajności urządzeń oraz bezpieczeństwa, w sytuacji wycofania z rynku przez producenta lub wstrzymania, zakończenia produkcji zaoferowanego przez Wykonawcę przedmiotu zamówienia bądź jego elementów; d) aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów, e) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców; f) zmiany odpowiednich zapisów umowy, w sytuacji gdy w czasie trwania umowy wystąpią zdarzenia siły wyższej rozumianej jako zewnętrzne, nieprzewidziane zdarzenia pozostające poza kontrolą Stron, w szczególności wojny i innego działania o charakterze zbrojnym, działania siły przyrody, akty terroru, zamieszki, rozruchy, strajki i inne działania zagrażające porządkowi publicznemu, decyzje lub działania władz publicznych, a także klęski żywiołowe.
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Część nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 1 – laptop 13,3”. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Część nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik krotki opis Część nr 2 – laptop 14”. Ilość - 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Część nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 3 – laptop 15,6”. Ilość – 3 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Część nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 4 – laptop 15,6”. Ilość – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Część nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 5 – płyta główna – 1 sztuka, procesor – 1 sztuka, pamięć RAM – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa Część nr 6
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 6 – projektor. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa Część nr 7
Zalacznik cpv glowny przedmiot 38652100-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 7 – projektor. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa Część nr 8
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 8 – dysk zewnętrzny. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa Część nr 9
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 9 – dysk SSD- 1 sztuka i pamięć RAM – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 10
Zalacznik nazwa Część nr 10
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 10 – kamera internetowa z mikrofonem. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 11
Zalacznik nazwa Część nr 11
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 11 – dysk SSD- 1 sztuka i pamięć RAM – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 12
Zalacznik nazwa Część nr 12
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 12 – dysk SSD- 1 sztuka i pamięć RAM – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 13
Zalacznik nazwa Część nr 13
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 13 – monitor 31,5”. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 14
Zalacznik nazwa Część nr 14
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 14 – komputer stacjonarny. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 15
Zalacznik nazwa Część nr 15
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30236000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 15 – głośniki (monitor studyjny). Ilość – 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 16
Zalacznik nazwa Część nr 16
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 16 – dysk zewnętrzny SSD. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 17
Zalacznik nazwa Część nr 17
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 17 – Gogle VR – 1 sztuka, Gogle VR – 1 sztuka, pokrowiec na gogle – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 18
Zalacznik nazwa Część nr 18
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 18 – kamera zintegrowana z gimbalem. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 19
Zalacznik nazwa Część nr 19
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 19 – rejestrator dźwięku. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 20
Zalacznik nazwa Część nr 20
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30237000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 20 – karty SD – 2 sztuki i karta micro SD - 1 sztuka.
  
Zalacznik czesc nr 21
Zalacznik nazwa Część nr 21
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 21 – modułowa kamera sportowa 4K. Ilość – 1 sztuka. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  
Zalacznik czesc nr 22
Zalacznik nazwa Część nr 22
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30230000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w dniach 7
Zalacznik krotki opis Część nr 22 – akcesoria do kamery z części nr 21: futerał, bateria/akumulator, trójnóg/statyw, kijek teleskopowy, osłona soczewe, mocowania i akcesoria. Ilość – 1 zestaw. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ „Formularz przedmiotowy” oraz załącznik nr 6 do SIWZ - wzór umowy.
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 40,00
  
Kryteria Cena oferty brutto
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)