„Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych”

Publication date 2020-11-30
End date 2020-12-09 00:00:00
Instytucja NOVA Sp. z o.o.
Miejscowość Nowy Sącz
Województwo małopolskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759499-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych.
I. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków spełniających wymagania normy PN-EN 13592:2007, lub równoważnej, wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych, w łącznej ilości do 2 607 175 sztuk, w okresie od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r.
II. Rodzaje i ilości worków będących przedmiotem zamówienia:
1. Worek w kolorze czarnym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 900 x 1100 mm (poj. 160 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm, nietransparenty, z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, bez nadruku – w ilości 600 szt.
2. Worek w kolorze czarnym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1100 mm ( poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm, transparentny, umożliwiający szybką ocenę zawartości z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, wraz z nadrukiem – w ilości 21 000 szt.
3. Worek w kolorze brązowym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1100 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm, transparentny, umożliwiający szybką ocenę zawartości z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, wraz z nadrukiem – w ilości 1 276 300 szt.
4. Worek w kolorze żółtym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1100 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm, transparentny, umożliwiający szybką ocenę zawartości, z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, wraz z nadrukiem – w ilości 682 500 szt.
5. Worek w kolorze niebieskim, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1100 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm, transparentny, umożliwiający szybką ocenę zawartości,
z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, wraz z nadrukiem – w ilości 325 775 szt.
6. Worek w kolorze zielonym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1100 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,07 mm, transparentny, umożliwiający szybką ocenę zawartości z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, wraz z nadrukiem – w ilości 301 000 szt.
III. Ilość worków jest ilością maksymalną, jaką Zamawiający może zakupić w ramach niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilość worków bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek konsekwencji finansowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7b4012b2-5ee4-4164-9129-db3b0168101f
Biuletyn 759499-N-2020
Zamawiajacy nazwa NOVA Sp. z o.o.
Regon 49187382200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Śniadeckich
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Nowy Sącz
Zamawiajacy kod pocztowy 33-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 184 421 200
Zamawiajacy fax 018 4421200 w. 6
Zamawiajacy email biuro@nova-ns.eu
Adres strony url www.nova-ns.eu, www.bip.malopolska.pl/nova
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Spółka Prawa Handlowego
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.malopolska.pl/nova
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.malopolska.pl/nova
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie za pośrednictwem poczty, kuriera, osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NOVA Sp. z o.o., Biuro Zarządu, ul. Śniadeckich 14, 33-300 Nowy Sącz
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne dostawy fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych”
Numer referencyjny NV/V/P_Z/13/2020/5140
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych. I. Opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków spełniających wymagania normy PN-EN 13592:2007, lub równoważnej, wykonanych z folii LDPE przeznaczonych do gromadzenia zmieszanych odpadów komunalnych oraz odpadów segregowanych, w łącznej ilości do 2 607 175 sztuk, w okresie od daty podpisania umowy do 31 grudnia 2021 r. II. Rodzaje i ilości worków będących przedmiotem zamówienia: 1. Worek w kolorze czarnym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 900 x 1100 mm (poj. 160 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm, nietransparenty, z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, bez nadruku – w ilości 600 szt. 2. Worek w kolorze czarnym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1100 mm ( poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm, transparentny, umożliwiający szybką ocenę zawartości z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, wraz z nadrukiem – w ilości 21 000 szt. 3. Worek w kolorze brązowym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1100 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm, transparentny, umożliwiający szybką ocenę zawartości z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, wraz z nadrukiem – w ilości 1 276 300 szt. 4. Worek w kolorze żółtym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1100 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm, transparentny, umożliwiający szybką ocenę zawartości, z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, wraz z nadrukiem – w ilości 682 500 szt. 5. Worek w kolorze niebieskim, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1100 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,05 mm, transparentny, umożliwiający szybką ocenę zawartości, z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, wraz z nadrukiem – w ilości 325 775 szt. 6. Worek w kolorze zielonym, wykonany z foli LDPE o wymiarach 700 x 1100 mm (poj. 120 litrów), grubość folii minimum 0,07 mm, transparentny, umożliwiający szybką ocenę zawartości z taśmą umieszczoną w zakładkach bocznych worka, bez zgrzewów bocznych, wraz z nadrukiem – w ilości 301 000 szt. III. Ilość worków jest ilością maksymalną, jaką Zamawiający może zakupić w ramach niniejszego zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo zakupu mniejszej ilość worków bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek konsekwencji finansowych.
Cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, zgodnego z przedmiotem zamówienia podstawowego, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych usług zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w przypadku, gdy zaistnieje uzasadniona potrzeba rozszerzenia zamówienia podstawowego i zostaną zapewnione środki finansowe na ten cel.
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, jeżeli wykaże, że zrealizował min. 3 dostawy worków o wymiarach 700 x 1100 mm (poj.120 litrów) grubość folii minimum 0,05 mm określonych w niniejszej specyfikacji o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł netto każda, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przedmiotowego warunku w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 9.5 ppkt 1) tj. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu zawiera załącznik nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen KRS lub CEIDG Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1. Informacja z odpowiedniego rejestru lub inny równoważny dokument Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu p którym mowa w pkt. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci O udzielenie zamówienia publicznego może ubiegać się wykonawca, jeżeli wykaże, że zrealizował min. 3 dostawy worków o wymiarach 700 x 1100 mm (poj.120 litrów) grubość folii minimum 0,05 mm określonych w niniejszej specyfikacji o wartości nie mniejszej niż 300 000 zł netto każda, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia przedmiotowego warunku w oparciu o dokumenty wymienione w pkt 9.5 ppkt 1) tj. Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane (wzór wykazu zawiera załącznik nr 7 do SIWZ), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz ofertowy – zał. nr 1 2. Formularz cenowy – zał. nr 2 3. Oświadczenie wstępnie potwierdzające spełnienie warunków – zał. nr 3 4. Oświadczenie art.25 – wstępny brak wykluczenia – zał. nr 4 5. Oświadczenie art. 24 ust. 11 – grupa kapitałowa – zał. nr 6 6. Wykaz dostaw – zał. nr 7 7. Wykaz podwykonawców – zał. nr 8 Informacja dla wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. - Pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt. 11.1 musi znajdować się w ofercie wspólnej wykonawców. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. - W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na WEZWANIE Zamawiającego dokumenty wymienione w ROZDZIALE IX SIWZ ust. 9.5 pkt. 1 winien przedstawić co najmniej jeden z tych wykonawców albo wszyscy ci wykonawcy wspólnie natomiast dokumenty określone w ROZDZIALE IX SIWZ ust. 9.5 pkt. 2 powinien spełniać każdy z wykonawców samodzielnie.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy stosunku do treści oferty oraz określa zakres, warunki i charakter takiej zmiany, tj. - w zakresie opisu przedmiotu zamówienia zmiana będzie możliwa w razie zmiany przepisów powodujących konieczność zastosowania innych rozwiązań niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia, - w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, wysokości wynagrodzenia oraz sposobu i terminów spełniania świadczeń określonych umową zmiana będzie możliwa jeżeli zmiana jest korzystna dla zamawiającego (np. gdy obniży to koszty zadania), - w zakresie obowiązującej stawki VAT zmiana będzie możliwa, jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez wykonawcę, - w zakresie opisu przedmiotu zamówienia, wysokości wynagrodzenia oraz sposobu i terminów spełniania świadczeń określonych umową zmiana będzie możliwa jeżeli jej dokonanie wynika z wydania przez organy administracji decyzji lub innych aktów związanych z przedmiotem dostawy i mających wpływ na realizację umowy przez którąkolwiek ze stron, - w zakresie okresu obowiązywania umowy zmiana będzie możliwa, jeżeli w pierwotnym okresie obowiązywania umowy limit określony w pkt 3.1 nie został wykorzystany z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, z zastrzeżeniem, że dopuszczalne będzie przedłużenie okresu obowiązywania umowy o maksymalnie 3 miesiące.
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria czas realizacji jednostkowych zleceń
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)