Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 r. na potrzeby Tęczowego Przedszkola nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowskich Górach - Różne produkty spożywcze

Publication date 2020-11-30
End date 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Tęczowe Przedszkole nr 24
Miejscowość Tarnowskie Góry
Województwo śląskie
Branża
  • Różne produkty spożywcze

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759485-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pakietu – Różne produkty spożywcze do jednostki organizacyjnej Gminy Tarnowskie Góry tj. Tęczowego Przedszkola nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowskich Górach przy ul. Strzybnickiej 1. Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2.1 do SIWZ – w dokumencie Exel.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
• Załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia zawierający wymogi adekwatne do każdej części zamówienia,
• Załącznik nr 2.1 do SIWZ – Formularz cenowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c8f187da-17fb-4694-9088-9439ca4f9ff7
Biuletyn 759485-N-2020
Zamawiajacy nazwa Tęczowe Przedszkole nr 24
Regon 27150997200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Strzybnicka
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Tarnowskie Góry
Zamawiajacy kod pocztowy 42-609
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 284 14 94
Zamawiajacy fax 32 284 14 94
Zamawiajacy email teczoweprzedszkole@op.pl
Adres strony url https://www.teczoweprzedszkole24.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Postępowanie prowadzi Pełnomocnik Zamawiającego, wyznaczony na mocy art. 15 ust.2-4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych tj. ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH, 42-612 Tarnowskie Góry, ul. Wincentego Janasa 11
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.zopo.tarnowskiegory.nv.pl/zopo,m,2532,2020.htm
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą, kurierem lub osobiście na poniższy adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TARNOWSKICH GÓRACH, 42- 612Tarnowskie Góry, ul. Wincentego Janasa 11 (wejście z lewej strony budynku, piętro II, pokój nr 2-Sekretariat)
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2021 r. na potrzeby Tęczowego Przedszkola nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowskich Górach - Różne produkty spożywcze
Numer referencyjny ZOPO.2610.7a.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pakietu – Różne produkty spożywcze do jednostki organizacyjnej Gminy Tarnowskie Góry tj. Tęczowego Przedszkola nr 24 z Oddziałami Integracyjnymi w Tarnowskich Górach przy ul. Strzybnickiej 1. Wykaz produktów wraz z ich planowanymi ilościami znajduje się w załączniku nr 2.1 do SIWZ – w dokumencie Exel. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: • Załącznik nr 2 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia zawierający wymogi adekwatne do każdej części zamówienia, • Załącznik nr 2.1 do SIWZ – Formularz cenowy.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 44396,52
Waluta calosc PLN
Data rozpoczecia 2021-01-02T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na tym, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie dostawy artykułów spożywczych do placówek/obiektów świadczących wyżywienie (w stołówce, i/lub w sali jadalni, i/lub w innym miejscu spożywania posiłków w danej placówce).
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Warunek wiedzy i doświadczenia będzie oceniany na podstawie wstępnego oświadczenia Wykonawcy złożonego do oferty wg wzoru załącznika nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona w celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów (aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. UWAGA! W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Pełnomocnik Zamawiającego pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Wykonawca wskazuje dostępność oświadczeń lub dokumentów przez zaznaczenie odpowiedniej strony internetowej w oświadczeniu na Formularzu oferty.
Inne dokumenty niewymienione W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa wart. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy Pzp (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Pełnomocnika Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzieleniu zamówienia (zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy (zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 w/w ustawy) lub wprowadzenie nowych postanowień umowy na zasadach opisanych poniżej: a) wnioskowanie Stron o zmianę: - wniosek Zamawiającego o dokonanie zmiany, - wniosek Zamawiającego, aby Wykonawca przedłożył propozycje, - wniosek Wykonawcy o dokonanie zmiany. b) opis zmiany: - zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów; - zmiany wynagrodzenia Wykonawcy (w tym cen jednostkowych) brutto w przypadku zmiany przepisów obowiązujących dot. podatku VAT; w przypadku zmiany stawki VAT w trakcie obowiązywania umowy dopuszcza się zmianę o różnicę wynikającą ze zmiany podatku VAT. Zmiana taka może nastąpić po zaakceptowaniu przez Zamawiającego pisemnego wniosku Wykonawcy; - zmiana zakresu ilościowego wskazanych w załączniku nr 2 produktów spowodowana zwiększeniem liczby wydawanych posiłków; - zmiana zakresu rzeczowego umowy - w przypadku braku na rynku produktu stanowiącego przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od wykonawcy, a istnieje możliwość zastąpienia go produktem równoważnym o tych samych lub wyższych parametrach i zastosowaniu w jego cenie nie wyższej od ceny przyjętej dla tej pozycji w ofercie. Przyczyny dopuszczalne: zaprzestanie produkcji danego asortymentu przez producenta, zmiany gramatury danej pozycji asortymentowej przez producenta produktu, niedostępność produktu na rynku powyżej 14 dni kalendarzowych; - zmiany danych podmiotowych Zamawiającego i Wykonawcy. - zmiany teleadresowe Stron, - zmiany przepisów obowiązujących w dniu zawarcia umowy, - siła wyższa, - inne nieistotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. - zmiany umowy korzystne dla Zamawiającego, w tym szczególności obniżenie cen za realizację usługi; c) procedura wprowadzania zmian przez Wnioskodawcę; - opis proponowanej zmiany, - wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, - termin wprowadzenia zmian, d) wniosek o zmianę składany przez Wykonawcę musi wpłynąć do Zamawiającego w terminie 10 dni przed planowanym wprowadzeniem zmian, pisemnie do sekretariatu Zamawiającego. Wnioski wniesione z niezachowaniem terminu oraz wnioski nie zawierające elementów opisanych powyżej nie będą rozpatrywane. 3. Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie złożonych ofert nastąpi dnia 08.12.2020 r. o godz. 12:30 w siedzibie ZOPO w Tarnowskich Górach, ul. Wincentego Janasa 11 (II piętro). Na ofertę wykonawcy winny składać się następujące dokumenty: 1. Formularz Oferty zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 2. Formularz cenowy – załącznik nr 2.1 do SIWZ. 3. Oświadczenia zgodne z Załącznikiem nr 3 oraz nr 4 do SIWZ (oświadczenia z art. 25a ustawy), które należy złożyć w formie pisemnej. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawcy/ów ubiegającego/cych się o udzielenie zamówienia publicznego (jeżeli dotyczy). Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)