Dostarczanie środków czystości oraz worków foliowych

Publication date 2020-11-30
End date 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Worki i torby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759495-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 245130003, 189300007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczaniem środków czystości oraz worków foliowych do siedziby Zamawiającego (os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia.
2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f6704089-5057-4d95-8aee-3eb5963eec38
Biuletyn 759495-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szpital Specjalistyczny im. Ludwika Rydygiera w Krakowie spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Regon 12118869400000
Zamawiajacy adres ulica os. Złotej Jesieni
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31-826
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 126468502
Zamawiajacy fax 126468930
Zamawiajacy email asorys@rydygierkrakow.pl
Adres strony url http://www.szpitalrydygier.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Szpital Sp. z o.o.
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpitalrydygier.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny FORMA PISEMNA
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Dziennik Podawczy Szpitala Specjalistycznego im. Ludwika Rydygiera w Krakowie sp. z o.o. z siedzibą w Krakowie, pokój 238
Nazwa nadana zamowieniu Dostarczanie środków czystości oraz worków foliowych
Numer referencyjny 304/ZP/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż wraz z dostarczaniem środków czystości oraz worków foliowych do siedziby Zamawiającego (os. Złotej Jesieni 1, 31-826 Kraków), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia. 2. Pozostałe warunki zamówienia określa projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 24513000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow IX. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. W zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2b do Specyfikacji 2. W zakresie potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z Postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, Wykonawca przedkłada: a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – wypełnione i podpisane odpowiednio przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy. Stosowne oświadczenie zawarte jest we wzorze formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2a do Specyfikacji b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ppkt. 2 lit. b składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokumenty, o których mowa w ppkt. 3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ppkt 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osobę (osoby) uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed notariuszem lub właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia ppkt. 4 stosuje się odpowiednio. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Okreslenie warunkow Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełniania niniejszego warunku udziału w Postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie, o którym mowa w pkt IX ppkt 1 lit. a) SIWZ. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. W Postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z Postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust 5 pkt 1 ustawy Pzp. Ocena spełniania warunków udziału w Postępowaniu, o których mowa w ppkt. 3, zostanie dokonana zgodnie z formułą „spełnia – nie spełnia”, w oparciu o przedłożone przez Wykonawcę oświadczenie i dokumenty, o których mowa w pkt. IX ppkt 2.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Dokumenty składające się na ofertę: a) formularz ofertowy, według wzoru określonego w Załączniku nr 2 do Specyfikacji, b) podpisany załącznik nr 1 do Specyfikacji, c) szczegółową ofertę cenową (wg wzoru tabeli zamieszczonej w pkt. XVII/2 specyfikacji), Uwaga! W przypadku nie dołączenia do oferty szczegółowej oferty cenowej, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, d) dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. XI Specyfikacji, e) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu (wymienione w pkt. IX Specyfikacji), f) w przypadku Wykonawców działających przez pełnomocnika – pełnomocnictwo, w formie, o której mowa w ppkt 11 lit. b), g) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w Postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w Postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, chyba że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tez spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia czego niezbędne będzie załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). XI. INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE TOWARY ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM a) szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (ulotka informacyjna, aktualny katalog zawierający dokładny opis (lub karta techniczna na wezwanie Zamawiającego) dokumenty mają potwierdzać wymogi opisane w załączniku nr 1 do SIWZ); Obowiązkowo należy podać numer katalogowy oferowanego produktu, dla pakietu nr 1 należy dodatkowo załączyć fotografię dla każdego asortymentu. b) Dla Pakietu 1 pozycja 14, 16, 28 karta techniczna lub karta charakterystyki produktu od producenta. c) Dla Pakietu 1 pozycji 24- oświadczenie lub kopia certyfikatu ISO 9001, Pakietu 1 pozycji 28- oświadczenie lub kopia certyfikatu ISO 14001.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst § 11. projektu umowy: 1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Sprzedawcy, z zastrzeżeniem zapisu ust. 2 - 6 niniejszego paragrafu, oraz paragrafu 12. 2. Nabywca przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej Umowy w zakresie: a) numeru katalogowego towaru, b) nazwy towaru przy zachowaniu jego parametrów, c) ilościowym (zmniejszenia ilości poszczególnego towaru w ramach wartości Umowy) d) zmiany podatku VAT w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku, e) osób kluczowych do realizacji Umowy oraz osób reprezentujących strony z uwagi na niezależne od Stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne), f) danych teleadresowych Stron zapisanych w Umowie. 3. W przypadku trudności finansowych Nabywcy, Strony mogą zmienić Umowę zmniejszając liczbę zamówionego towaru. 4. Nabywca dopuszcza również możliwość zmiany zapisów Umowy w przypadku zmiany obowiązujących przepisów prawa. 5. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zwiększeniem ceny jednostkowej, wartości Umowy i nie mogą być niekorzystne dla Nabywcy. 6. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. § 12. 1. Strony zobowiązują się, iż każdorazowo bezwzględnie wyłącznie na warunkach określonych przepisami prawa dokonają (w formie pisemnego aneksu) zmiany wynagrodzenia należnego Sprzedawcy na mocy Umowy, w przypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, tj. zmiany: a. stawki podatku od towarów i usług, b. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu łub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. 2. Aneks, o którym mowa w ust. 1 powyżej, wchodzić będzie każdorazowo w życie z dniem wejścia w życie zmian przepisów, o których mowa w ust. 1 lit. a) - d). 3. W wypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. a) powyżej, wartość netto wynagrodzenia Sprzedawcy (tj. bez podatku od towarów i usług) nie zmieni się, a określona w aneksie wartość brutto wynagrodzenia zostanie wyliczona z uwzględnieniem stawki podatku od towarów i usług, wynikającej ze zmienionych przepisów. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. 1 lit. b) - d) powyżej, wynagrodzenie Sprzedawcy zostanie podwyższone o wartość, o jaką wzrosną całkowite koszty wykonania Umowy ponoszone przez Nabywcę, wynikającą ze zmian wynagrodzeń, ubezpieczenia społecznego lub ubezpieczenia zdrowotnego osób fizycznych bezpośrednio wykonujących czynności na rzecz Nabywcy zgodnie z postanowieniami Umowy, z uwzględnieniem wszystkich obciążeń publicznoprawnych związanych z wynagrodzeniami osób zatrudnionych na terenie Polski przy wykonaniu Umowy. 5. W przypadkach, o których mowa w ust. 1 lit. b) - d), przed zawarciem aneksu, o którym mowa w ust. 1, Sprzedawca winien złożyć Nabywcy pisemne oświadczenie o wysokości dodatkowych koszów wynikających z wprowadzenia zmian, o których mowa w ust. 1 lit b) - d). Do oświadczenia Sprzedawca winien dołączyć księgowe dokumenty źródłowe, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany Umowy. Badanie ww. dokumentów źródłowych nie będzie trwać dłużej niż 14 dni. 6. W przypadku wykazania przez Sprzedawcę, że z powodu zmian, o których mowa w ust. 1, doszło do zmiany wysokości kosztów wykonywania niniejszego zamówienia, która to zmiana nie została skompensowana odpowiednią zmianą innych kosztów – Strony dokonają stosownej zmiany wynagrodzenia w formie aneksu. Aneks, o którym mowa w zdaniu pierwszym, zostanie zawarty przez Strony w terminie 30 dni od daty złożenia Nabywcy powyższego oświadczenia i dokumentów źródłowych przez Sprzedawcę, przed wejściem w życie zmian, o których mowa w ust. 1 lit. b) - d).
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PAKIET 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 24513000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis PAKIET 1 - dostawa środków czystości Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Ilość 1. Emulsja do czyszczenia mebli z naturalnym woskiem pszczelim (opak. 250 ml) 20 szt. 2. Specjalny środek czyszczący typu FORTE VC-120 (opak. 1 l) 100 szt. 3. Emulsja do podłogi nabłyszczająca typu VC-330 (opak. 1 l) 40 szt. 4. Środek czyszczący z połyskiem typu VC-240 (opak. 1 l) 100 szt. 5. Płyn do gruntownego czyszczenia typu VC-150(opak. 1 l) 40 szt. 6. Gąbka toaletowa kąpielowa miękka rozmiar 13 x 8 x 3,5 różnica +2 cm 300 szt. 7. Kostka zapachowa do WC z koszyczkiem i regulowanym uchwytem 600 szt. 8. Krem do golenia – opak 100 ml 70 szt. 9. Krem do rąk z lanoliną (opak. 100 ml) bez środka wybielającego 1000 szt. 10. Emulsja regenerująca do rąk z woskiem pszczelim z dozownikiem opak 500 ml 550 szt. 11. Maszynka do golenia jednorazowa dwuostrzowa z paskiem aloesowym 14000 szt. 12. Mydło toaletowe - kostki po 100g hypoalergiczne , bez konserwantów , bez alergenów , bez alkoholu i nie zawierające składników pochodzenia zwierzęcego. Zawiera wyciąg z oliwek i nagietka. 60 szt. 13. Mydło powszechne szare , - kostki po 100 g hypoalergiczne , bez barwników , bez zapachu i nie zawierające składników pochodzenia zwierzęcego. 40 szt. 14. Mydło w płynie kosmetyczne opak. 5 l, testowane dermatologicznie , atestowane z dodatkiem gliceryny , lanoliny i betainy . Skład potwierdzony w karcie charakterystyki wystawioną przez producenta. 100 opak. 15. Neutralny środek czyszczący typu VC-180 (opak. 1 l) 40 szt 16. Papier toaletowy dwuwarstwowy , kolor biały dł. min 23 m , średnica min11 cm ok. 200 listków – szerokość wstęgi 9,5 - 10 cm , gramatura min 2 x 17,5 g/m² -potwierdzenie -karta produktu wystawiona przez producenta. 1700 szt.-rolek 17. Pasta do urządzeń sanitarnych - opak. 250 g 30 szt. 18. Pasta do zębów - opak. 100 ml 10 szt. 19. Pianka do czyszczenia ekranów komputera z atomizerem opak 250 ml 80 szt. 20. Pianka do czyszczenia obudowy komputera z atomizerem opak 250 ml 90 szt 21. Płyn do usuwania kamienia i rdzy opak 500 ml 180 szt. 22. Płyn do mycia - mleczko z wybielaczem opak. 500 ml 150 szt 23. Płyn do mycia naczyń opak. 1 l 2400 szt 24. Płyn do naczyń bez dodatku balsamu ochronnego lub odpowiadających mu składników nie pozostawiający smug - przeznaczenie , mycie szkła laboratoryjnego opak 1000 g, 350 szt. 25. Płyn do szyb z atomizerem opak. 500 ml 50 szt. 26. Żel do WC – środek czyszczący, usuwa kamień i rdzę , daje świeży zapach opak 500 ml 80 szt. 27. Płyn uniwersalny do mycia ręcznego i w automatach czyszczących na bazie alkoholu , niepozostawiający smug do wszystkich powierzchni wodoodpornych ph 10 – 12 ,opak. 1 litr 200 szt. 28. Ręcznik papierowy 2 – warstwowy biały typu M-TOREK dł. min 110 m , do pojemnika o szerokości 21 cm – certyfikat ISO9001 i ISO 14001, Karta produktu wystawiona przez producenta. 200 szt. 29. Rękawice z tworzywa sztucznego - folia - małe jednorazowe(opak.=100 szt.) 100 opak 30. Rękawice z tworzywa sztucznego - folia - średnie(opak.=100 szt.) 1600 opak 31. Rękawice gumowe flokowane , powlekane środkiem Sanitized zapobiegającym rozwojowi bakteri i grzybów na powierzchni rękawic , bawełniana wyściółka. Grubość od 0,25 mm rozmiar „M” pary 100 par 32. Rękawice gumowe flokowane , powlekane środkiem Sanitized zapobiegajścym rozwojowi bakteri i grzybów na powierzchni rękawic , bawełniana wyściółka. Grubość od 0,25 mm rozmiar „L” pary 70 par 33. Sól do zmywarek , opak 2 kg 200 opak 34. Kostka ( tabletki ) typu Calgonit do mycia do zmywarek 150 kostek 35. Szampon do włosów (opak. 1 litr) 180 opak 36. Szczoteczka do rąk z drewnianym grzbietem 170 szt. 37. Ściereczka do mycia gąbka, profilowana z ostrą fibrą 7-8 x 14- 15 cm 2400 szt. 38 Ściereczka do mycia – miękka 34 -35 x 37 -38 cm 800 szt. 39 Ściereczka do mycia - ostra 200 szt. 40 Ściereczka do sprzątania - uniteks , niebieska delikatna chłonna 35 x 50 cm +/- 5% , tem prania 40 ° C 1000 szt. 41 Ściereczka do sprzątania - uniteks, żółta delikatna chłonna 35 x 50cm +/- 5% , tem prania 40 ° C 1000 szt. 42 Zmywacz do paznokci 50 ml 60 szt 43 Sznurek jutowy szpagat – opak 5 dkg 20 szt. 44 Środek do czyszczenia urządzeń sanitarnych – wirówek do masażu , typu KristalinPhone Universal – roztwór wodnisty, kwaśny z zawartością kwasu fosforanowego ( od 5 do 15 % ) i surfaktantów opak 1 L 8 szt
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa PAKIET 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18930000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis PAKIET 2– dostawa worków foliowych Lp. Nazwa przedmiotu zamówienia Grubość folii ( LDPE ) Ilość 1. Worek foliowy 50 x 50 cm czarny 0,03 6500 szt. 2. Worek foliowy 50 x 50 cm czerwony 0,03 7500 szt. 3. Worek foliowy 70 x 110 cm czarny 0,05 6000 szt. 4. Worek foliowy 70 x 110 cm czerwony 0,05 4000 szt. 5. Worek foliowy 70 x 100 cm bezbarwny 0,05 500 szt.
  

Criterion

Kryteria CENA
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)