Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz licencji oprogramowania Lansweeper w podziale na części.

Publication date 2020-11-30
End date 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania użytkowego,
  • Pakiety oprogramowania antywirusowego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 756041-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 487610000, 487000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dla Części I: Dostawa oprogramowania antywirusowego. W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony stacji roboczych i serwerów oraz spełnieniu wymogów bezpieczeństwa należy posiadać najbardziej aktualne oprogramowanie antywirusowe.
Przedłużenie aktualizacji oraz rozszerzenie o dodatkowy dostęp Eset Endpoint Antivirus Suite lub równoważnego programu antywirusowego, na okres od 21-12-2020r. do 20-12-2023r.
Konto użytkownika: EAV-37307887. Aktualizacje baz sygnatur wirusów i oprogramowania.
Ilość posiadanych licencji z FP: 200.
Ilość posiadanych licencji z EFS’u: 100 + rozszerzenie o 4
Ilość posiadanych licencji z FGŚP: 14 + rozszerzenie o 14
Łącznie: .332

Dla Części II: LICENCJA OPROGRAMOWANIA LANSWEEPER
Zakup licencji oprogramowania Lansweeper w wersji Premium na okres 3 lat do 1000 urządzeń.
Aktualnie posiadana licencja programu upływa dnia 16.12.2020, numer klienta 124883337.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cfa02e82-2c80-4c0d-94d0-dbf057d9a11c
Biuletyn 756041-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie
Regon 81014446200000
Zamawiajacy adres ulica Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 41
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-383
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 914 256 100
Zamawiajacy fax 914 256 103
Zamawiajacy email sekretariat@wup.pl
Adres strony url www.wup.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Dla Części I: Pomoc Techniczna Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój i Pomoc Techniczna Regionalny Program Operacyjny WZ 2014-2020
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://www.wup.pl/pl/urzad/zamowienia/zamowienia-publiczne/
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy ul. A. Mickiewicza 41 w Szczecinie, Punkt podawczy na parterze budynku, a nie w urnie stojącej w przedsionku/korytarzu.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa oprogramowania antywirusowego oraz licencji oprogramowania Lansweeper w podziale na części.
Numer referencyjny WUP.XVA.322.188.ASzu.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dla Części I: Dostawa oprogramowania antywirusowego. W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony stacji roboczych i serwerów oraz spełnieniu wymogów bezpieczeństwa należy posiadać najbardziej aktualne oprogramowanie antywirusowe. Przedłużenie aktualizacji oraz rozszerzenie o dodatkowy dostęp Eset Endpoint Antivirus Suite lub równoważnego programu antywirusowego, na okres od 21-12-2020r. do 20-12-2023r. Konto użytkownika: EAV-37307887. Aktualizacje baz sygnatur wirusów i oprogramowania. Ilość posiadanych licencji z FP: 200. Ilość posiadanych licencji z EFS’u: 100 + rozszerzenie o 4 Ilość posiadanych licencji z FGŚP: 14 + rozszerzenie o 14 Łącznie: .332 Dla Części II: LICENCJA OPROGRAMOWANIA LANSWEEPER Zakup licencji oprogramowania Lansweeper w wersji Premium na okres 3 lat do 1000 urządzeń. Aktualnie posiadana licencja programu upływa dnia 16.12.2020, numer klienta 124883337.
Cpv glowny przedmiot 48761000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow Zamawiający wymaga realizacji zamówienia dla każdej części w terminie do 10 dni licząc od daty podpisania umowy lub zgodnie z deklaracją Wykonawcy zawartą w Formularzu ofertowym. (Termin wykonania nie może być dłuższy niż do 28 grudnia 2020 r.).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, może wezwać wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; W przypadku wskazania dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę dokumenty. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia, o którym mowa w Rozdziale Vb SIWZ. W przypadku wykonawców składających ofertę wspólną w/w dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument ten należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. a) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o którym mowa w pkt 8 ppkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości lub wskazać dostępność przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający w formie elektronicznej samodzielnie pobierze wskazane przez Wykonawcę dokumenty. Zamawiający wymaga, aby w sytuacji, gdy przedmiotowe dokumenty będą dostępne pod wskazanym przez Wykonawcę adresem internetowym wyłączenie w języku obcym (innym niż język polski), Zamawiający żąda ich złożenia w formie pisemnej wraz tłumaczeniem na język polski. b) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. c) Dokumenty o których mowa pkt 8 ppkt 1 litera a) i b) niniejszego rozdziału, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) W zakresie dokumentów, o których mowa w pkt 8 ppkt 1) niniejszego rozdziału, albo odpowiadających im dokumentów określonych w pkt 8 ppkt 1 litera a) i b) – w przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp) i braku podstaw do wykluczenia (art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów o ile są one aktualne. e) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni, od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej w/w oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Dokument ten należy złożyć w oryginale. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) wypełniony formularz ofertowy dla Części do której Wykonawca przystępuje, sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 2a do SIWZ, zawierający w szczególności: łączną cenę ofertową brutto, wskazanie terminu realizacji zamówienia, klauzulę społeczną oraz akceptację wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy; 2) załącznik nr 3 do SIWZ - Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia dla Części I i/lub II. 3) Odpowiednie pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy / wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający, po stwierdzeniu, że okoliczności związane z wystąpieniem COVID-19 mogą wpłynąć lub wpływają na należyte wykonanie umowy, może w uzgodnieniu z Wykonawcą oraz po ich udokumentowaniu, dokonać zmiany umowy, w szczególności przez: b. Zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części; c. Zmianę sposobu wykonywania dostawy; d. Zmianę zakresu świadczenia wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczania wynagrodzenia wykonawcy; - o ile wzrost wynagrodzenia spowodowany każdą kolejną zmianą nie przekroczy 50% wartości pierwotnej umowy. 2. Wszystkie powyższe postanowienia, o których mowa w § 7 ust. 1 umowy, stanowią katalog zmian na które, Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Informacje dotyczące administratora danych: 1. Zarówno Zamawiający jak i Wykonawca zobowiązani są do przetwarzania danych osobowych zgodnie z treścią przedmiotu zamówienia, Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), zw. dalej RODO oraz ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U.2018 poz. 1000, z późn. zm.), a także innych powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest to zapoznania się z treścią poniższej klauzuli informacyjnej. 3. Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do przekazania w imieniu Zamawiającego poniższej treści klauzuli informacyjnej wynikającej z obowiązków art. 14. RODO osobom do kontaktu wskazanych przez Wykonawcę w § 2 umowy. Klauzula informacyjna - Informacje dotyczące administratora danych: 1. Administratorem danych osobowych w zakresie przedmiotowego zamówienia jest Zamawiający tj., Wojewódzki Urząd Pracy w Szczecinie reprezentowany przez Dyrektora WUP p. Andrzeja Przewodę. 2. Administrator danych odpowiada we własnym zakresie za zapewnienie zgodności ich przetwarzania z przepisami o ochronie danych osobowych. 3. W Wojewódzkim Urzędzie Pracy w Szczecinie został powołany Inspektor ochrony danych osobowych, z którym można się skontaktować poprzez adres e-mail: iod@wup.pl lub pisemnie na adres Administratora. 4. Dane osobowe osób wyznaczonych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z zobowiązaniem do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji/danych uzyskanych w trakcie realizacji przedmiotu umowy zostają udostępnione Zamawiającemu przez Wykonawcę. 5. Wykonawca oświadcza, iż posiada zgodę osób wyznaczonych do realizacji zamówienia, do przetwarzania ich danych osobowych w zakresie imienia, nazwiska, dane kontaktowe oraz, że te dane przetwarzane będą przez Strony wyłącznie dla potrzeb wykonywania niniejszej umowy, przez okres jej trwania oraz celów podatkowych, rachunkowych i przez czas niezbędny do rozliczenia przedmiotowej umowy. 6. Dane osobowe osób wskazanych w umowie do kontaktu między Stronami oraz udostępnione przez Wykonawcę dane osobowe osób do realizacji zamówienia przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu realizacji przedmiotowej umowy. 7. Odbiorcami zgromadzonych danych osobowych osób wskazanych w umowie będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w tym przedmiotowa umowa. Dane mogą być przekazane także kurierom oraz podmiotom świadczącym usługi pocztowe oraz na stronie Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu. 8. Wykonawca oraz Zamawiający przetwarza dane osobowe zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie niezbędnym do realizacji niniejszej umowy oraz celów podatkowych, rachunkowych i przez czas niezbędny do rozliczenia przedmiotowej umowy. 9. Dane osobowe będą przechowywane u Zamawiającego przez okres wynikający z obowiązującego Jednolitego Rzeczowego Wykazu Akt. 10. Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych dotyczących bezpośrednio gromadzonych danych osobowych jest wymogiem, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacją przedmiotowej umowy. 11. W odniesieniu do zgromadzonych danych osobowych osób wskazanych w umowie oraz udostępnionych przez Wykonawcę danych osobowych osób do realizacji zamówienia, decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; a) na podstawie art. 15 RODO, osoba której dane dotyczą posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, b) na podstawie art. 16 RODO, osoba której dane dotyczą posiada prawo do sprostowania swoich danych osobowych, c) na podstawie art. 18 RODO, osoba której dane dotyczą posiada prawo do żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy przetwarzanie danych osobowych danej osoby narusza przepisy RODO. 12. W odniesieniu do zgromadzonych danych osobowych osób, osoby której dane dotyczą, nie przysługuje: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych, b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania zgromadzonych danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 13. Gromadzone dane są przez Strony odpowiednio zabezpieczone oraz chronione z zastosowaniem środków technicznych i organizacyjnych, aby dane zgromadzone nie były zmieniane przez osoby nieupoważnione lub nie były udostępniane osobom nieupoważnionym.

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48761000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + T + A gdzie: L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania A – punkty uzyskane w kryterium „Klauzula społeczna” Zgodnie z opisem kryteriów zamieszczonym w SIWZ.
Zalacznik krotki opis W celu zapewnienia odpowiedniej ochrony stacji roboczych i serwerów oraz spełnieniu wymogów bezpieczeństwa należy posiadać najbardziej aktualne oprogramowanie antywirusowe. Przedłużenie aktualizacji oraz rozszerzenie o dodatkowy dostęp Eset Endpoint Antivirus Suite lub równoważnego programu antywirusowego, na okres od 21-12-2020r. do 20-12-2023r. Konto użytkownika: EAV-37307887. Aktualizacje baz sygnatur wirusów i oprogramowania. Ilość posiadanych licencji z FP: 200. Ilość posiadanych licencji z EFS’u: 100 + rozszerzenie o 4 Ilość posiadanych licencji z FGŚP: 14 + rozszerzenie o 14 Łącznie: .332
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa DOSTAWA LICENCJI OPROGRAMOWANIA LANSWEEPER
Zalacznik cpv glowny przedmiot 48700000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-28T00:00:00+01:00
Zalacznik informacje dodatkowe Całkowita liczba punktów, jaką otrzyma dana oferta, zostanie obliczona wg poniższego wzoru: L = C + T + A gdzie: L – całkowita liczba punktów, C – punkty uzyskane w kryterium „Łączna cena ofertowa brutto” T – punkty uzyskane w kryterium „Termin wykonania A – punkty uzyskane w kryterium „Klauzula społeczna” Zgodnie z opisem kryteriów zamieszczonym w SIWZ
Zalacznik krotki opis LICENCJA OPROGRAMOWANIA LANSWEEPER Zakup licencji oprogramowania Lansweeper w wersji Premium na okres 3 lat do 1000 urządzeń. Aktualnie posiadana licencja programu upływa dnia 16.12.2020, numer klienta 124883337.
  

Criterion

Kryteria Termin wykonania (T)
Znaczenie 35,00
  
Kryteria Łączna cena ofertowa brutto (C)
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Klauzula społeczna (A)
Znaczenie 5,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)