SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU

Publication date 2020-11-30
End date 2020-12-08 00:00:00
Instytucja Dom Pomocy Społecznej w Cetuniu
Miejscowość Polanów
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania,
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759152-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 151000009, 158000006, 581000009, 155000003, 30000001, 152000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem do magazynu.
Miejsce realizacji – dostawy: Dom Pomocy Społecznej w Cetuniu transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko.
Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia z podziałem na osiem części.
Podana w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia, ilość każdego asortymentu ma charakter szacunkowy. Zamawiający ma prawo do zamawiania w partiach odmiennych ilości każdego asortymentu w granicach ogólnej wartości danej części zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 bd2c7814-2592-4a00-b35f-7a1be18bfbc3
Biuletyn 759152-N-2020
Zamawiajacy nazwa Dom Pomocy Społecznej w Cetuniu
Regon 36223244800000
Zamawiajacy adres ulica Cetuń
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Polanów
Zamawiajacy kod pocztowy 76-010
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 943 188 200
Zamawiajacy fax 943 188 200
Zamawiajacy email dpscetun@powiat.koszalin.pl
Adres strony url WWW.DPS.CETUN.INIP.PL
Adres strony internetowej EMEIL: dps.cetun@powiat.koszalin.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.dps.cetun.ibip.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dps.cetun.ibip.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dps.cetun.ibip.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej, osobiście, za pośrednictwem poczty, kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres DOM POMOCY SPOŁECZNEJ, CETUŃ 6, 76-010 POLANÓW
Nazwa nadana zamowieniu SUKCESYWNE DOSTAWY ARTYKUŁÓW SPOZYWCZYCH NA POTRZEBY DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W CETUNIU
Numer referencyjny GT.261.2.2021.WD
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia dotyczy sukcesywnych dostaw artykułów spożywczych wraz z dowozem i wniesieniem do magazynu. Miejsce realizacji – dostawy: Dom Pomocy Społecznej w Cetuniu transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko. Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia z podziałem na osiem części. Podana w załączniku nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia, ilość każdego asortymentu ma charakter szacunkowy. Zamawiający ma prawo do zamawiania w partiach odmiennych ilości każdego asortymentu w granicach ogólnej wartości danej części zamówienia bez prawa roszczeń z tego tytułu przez Wykonawcę.
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 332717,49
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowego warunkuw tym zakresie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć wraz z ofertą oświadczenie sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) AKTUALNY ODPIS Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU lub CENTRALNEJ EWIDENCJI I INFORA-MACJI O DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, Zamawiający wezwie Wykonawcę do przedstawienia w od-niesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1. powyżej. Uwaga Zgodnie z § 10 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. z 2020 poz. 1282), w przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności dokumentu wymienionego w pkt 1) pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnej i bezpłatnej bazy danych, Zamawiający samodzielnie pobierze wymagany dokument ze wskazanej bazy danych.
Zakresie warunkow udzialu OŚWIADCZENIE WYKONAWCY o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia sporządzone na/wg załącznika nr 3 do SIWZ aktualne na dzień składania ofert (oświadczenie należy złożyć wraz z ofertą).
Inne dokumenty niewymienione -WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY sporządzony na/wg załącznika nr 1 do SIWZ; - ZESTAWIENIE ILOŚCIOWO-CENOWE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Sporządzony na/wg załącznika nr 2 do SIWZ; - Jeżeli oferta nie zostanie podpisana przez Wykonawcę do oferty należy dołączyć PEŁNOMOCNICTWO(A) do działania w imieniu Wykonawcy (podpisanie oferty, reprezentowanie Wykonawcy, ewentualnie inne działania np. podpisanie umowy) - o ile umocowanie(a) osoby(ób) występującej(cych) w imieniu Wykonawcy nie wynikają z innych złożonych dokumentów. - OŚWIADCZENIE WYKONAWCY sporządzone na/wg załącznika nr 5 lub 6 do SIWZ o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. - ZOBOWIĄZANIE(A) PODMIOTU(ÓW)/OSOBY udostępniającego(ej) Wykonawcy swoje zasoby sporządzone na/wg załącznika nr 7 do SIWZ (wypełniają tylko podmioty, które udostępniają Wykonawcy swoje zasoby) należy dołączyć do oferty (jeżeli występuje).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza następujące zmiany warunków umowy zawartej z Wykonawcą dotyczące w szczególności; 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy. 2) okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zmiany umowy spowodowane tymi okolicznościami są warunkiem wykonania umowy lub są korzystne dla Zamawiającego; 2.Zmiany umowy nie stanowi w szczególności zmiana nazw Stron, siedzib stron jak również numerów kont bankowych. Wystarczające będzie pisemne powiadomienie strony o zaistniałej zmianie. 3.Wszelkie zmiany wprowadzane do umowy dokonywane będą z poszanowaniem zasad i obowiązków wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności z art. 144 ustawy Pzp oraz zasad ogólnych określonych tą ustawą. 4.Zmiany warunków umowy dokonywane muszą być w formie pisemnego aneksu, zatwierdzonego przez strony umowy pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-08T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ,,Sukcesywne dostawy produktów mięsnych i wędlin’’
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ,,Sukcesywne dostawy mięsa drobiowego i podrobów’’
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia .
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa „Sukcesywne dostawy produktów ogólnospożywczych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia .
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa „Sukcesywne dostawy pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich„
Zalacznik cpv glowny przedmiot 58100000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 7) Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa „Sukcesywne dostawy mleka i produktów mleczarskich”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa "Sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa „Sukcesywne dostawy ryb przetworzonych i konserwowanych oraz mrożonek warzywnych i owocowych, artykułów głęboko mrożonych ”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15200000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia.
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa „Sukcesywne dostawy jaj konsumpcyjnych”
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03000000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis 7) Dokładny rodzaj, nazwa asortymentu, przewidziane ilości oraz terminy dostawy określa załączniki nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - Zestawienie Ilościowo - Cenowe Przedmiotu Zamówienia.
  

Criterion

Kryteria CENA OFERTY BRUTTO
Znaczenie 60,00
  
Kryteria TERMIN PŁATNOŚCI
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)