Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rudzicy w 2021 r.

Publication date 2020-11-30
End date 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Zespół Szkolno - Przedszkolny im. J. Pawła II
Miejscowość Rudzica
Województwo śląskie
Branża
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Aparatura transmisyjna do radiotelefonii, radiotelegrafii, transmisji radiowej i telewizyjnej

Szczegóły

Numer ogłoszenia 758982-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 158000006, 151100002, 152200006, 155000003, 32200009, 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
w 2021r.
2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo- cenowych przez cały okres trwania Umowy.
3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne części zamówienia)Jeden wykonawca może złożyć ofertę na kilka części max.6 wg . części określonych w zał. nr 2 – formularzu asortymentowo- cenowym.
4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie pakiety. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu Zamówienia
Część NR 1 PRODUKTY SPOŻYWCZE CPV15800000-6
Część NR 2 MIĘSO, DRÓB, WĘDLINA CPV15100000-9,15110000-, drób 11
5112000-6515131130-5)
Część NR 3 MROZONKI, RYBY CPV15220000-6, mrożone produkty rybne, 15229000-9, CPV15331170— 15330000-0 produkty mrożone 15896000-
Część NR 4 PRODUKTY MLECZARSKIE CPV15500000-3
Część NR 5 WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE , KISZONKI JAJA CPV15300000-1
Część NR 6 PIECZYWO
ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE GODZINY DOSTAW WSKAZANE W SIWZ OBOWIĄZUJĄ PRZEZ CALY OKRES REALIZACJI ZAMOWIENIA. ZAMAWIAJĄCY BEDZIE ODNOTOWYWAŁ SPÓŹNIENIA DOSTAW.

5. Zamawiający informuje,że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji a tzn., że podane ilości są wartościami max. które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w załączniku nr 2 Formularzu Asortymentowo- cenowym. Pozostałą część zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem.

6. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy:

1)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego.
2)Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru.
3) Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca.
4) Towar świeży, I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie
z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia,
z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie. Towar musi zostać dostarczony: :
Artykuły objęte zamówieniem w tym rozładunek w magazynie będą dostarczane do siedziby Zamawiającego najpóźniej do godz. 10.00, a
Część NR 6 PIECZYWO,
Część NR 2MIĘSO, WĘDLINY, DRÓB NIE WCZEŚNIEJ NIŻ od godz. 7.00 dostarczane do 7.30.

1) WSZYSTKIE PRODUKTY NAJWYŻSZEJ JAKOSCI

MIĘSO, WĘDLINY , DRÓB . Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
OWOCE WARZYWA MROŻONE Warzywa owoce świeże bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone
PRODUKTY MLECZARSKIE świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty
RYBY świeże, mrożone odpowiednio całe , zapach smak świeży, po odmrożeniu nie Rozpadają się , bez glazury SHP.
ARTYKUŁY SPOZYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji
OWOCE I WARZYWA owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza nieregularne, intensywnie kolor, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ mają zielonkawobiały, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa- klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny
JAJA Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.
MAKARONY Sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor PIECZYWO Świeże, niegumiaste miękkie chrupiące,
Wykonawca gwarantuje że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne z obowiązującymi przepisami i przedstawi na żądanie Zamawiającego stosowne dokumenty zgodnie:

1) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych odsprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach zawartość cukrów, sodu/soli oraz tłuszczy w produktach nie powinna przekraczać wartości wykazanych w wyżej wymienionym rozporządzeniu (Dz. U.2016 poz.1154)
2) Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, z 2020 r. poz. 284, 285, 1493.)
3) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Ray (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności ,
4) Ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno –spożywczych Dz. U. z 2019 r. poz. 2178, z 2020 r. poz. 285. wraz z aktami wykonawczymi;
5) Dyrektywami i Rozporządzeniem UE w szczególności Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie Higieny środków spożywczych (Dz. Urz UE L 139 z 30.04.2004 r.str 1) ;Dz. Urz. UE Polskie Wydanie Specjalne rozdz.1 3,t 34 str.319)
6) 6)Rozporządzeniem WE NR 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 Kwietnia 2004 r ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spozycia przez ludzi (DZ.U. L139 z 30.04.2004 , str.55 z , z późn. zm) Dz. Urz UE Polskie Wydanie specjalne rozdz. 3,t45 str. 75 , z poźn. zm)
7) 7)Rozporządzeniem (WE 178/2002 Parlamentu Europejskiego i rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego , powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002 r z poen. zm: Dz. U. UE Polskie Wydanie specjalne rozdz. 15, t6, str. 463 , z poźn. zm.)
8) 8) Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego(Dz. U. z 2006 r. nr 17, poz. 127 z późn. zm. )
7. Dostawy ( w tym rozładunek) będą dostarczane do siedziby Zamawiającego Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Rudzicy, Rudzica 52, 43-394 Rudzica . MAGAZYN NR I-DLA SZKOŁY , MAGAZYN NR 2 DLA PRZEDSZKOLA.
8. Dostawa transportem i na koszt Wykonawcy.
2) Dostawy:.
a) Zamówienie składane na jeden dzień przed dostawą:
telefoniczne
9. Dostawa towaru partiami, stosownie do potrzeb i zamówień Zamawiającego. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w trybie natychmiastowym nie później niż w ciągu 2 godzin. W przypadku dostarczenia zamówionego towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym terminie – Zamawiający w w/w okolicznościach ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej . Koszty powstałe z tego tytułu obciążają wykonawcę.
10. Do każdej dostawy Wykonawca dołącza:
WZ lub Fakturę
8. Dostawa transportem i na koszt Wykonawcy.
9) Dostawy:.
b) Zamówienie składane przed dostawą:
Telefoniczne
9. Dostawa towaru partiami, stosownie do potrzeb i zamówień Zamawiającego. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w trybie pilnym od zgłoszenia. W przypadku dostarczenia zamówionego towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym terminie – Zamawiający w w/w okolicznościach ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej . Koszty powstałe z tego tytułu obciążają wykonawcę.
10. Do każdej dostawy Wykonawca dołącza:
WZ lub Fakturę
11.Opakowania wypożyczone Zamawiającemu nieodpłatnie lub wliczone w cenę towaru.
Od momentu dostawy towaru do magazynu Zamawiającego, koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia ( w tym koszty przechowywania, koszty przetworzenia, koszty wywozu odpadów) są kosztami Zamawiającego, jednakowymi dla wszystkich Wykonawców.
12.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 200c4969-e136-48cb-86f1-1566696313d6
Biuletyn 758982-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zespół Szkolno - Przedszkolny im. J. Pawła II
Regon 72913150000000
Zamawiajacy adres ulica Rudzica
Zamawiajacy adres numer domu 52
Zamawiajacy miejscowosc Rudzica
Zamawiajacy kod pocztowy 43-394
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 33 815 27 18
Zamawiajacy fax 33 815 27 18
Zamawiajacy email zsprudzica@gmail.com
Adres strony url www.zsp-rudzica.pl
Adres strony internetowej www.zsp-rudzica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zsp-rudzica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zsp-rudzica.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego im. Jana Pawła II w Rudzicy w 2021 r.
Numer referencyjny zp2/11/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu III OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA 1. Przedmiotem zamówienia jest: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych w 2021r. 2. Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 2 – Formularz asortymentowo- cenowy. Wykonawca zobowiązany jest do stosowania cen widniejących na formularzach asortymentowo- cenowych przez cały okres trwania Umowy. 3. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (na poszczególne części zamówienia)Jeden wykonawca może złożyć ofertę na kilka części max.6 wg . części określonych w zał. nr 2 – formularzu asortymentowo- cenowym. 4. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Każdy Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie pakiety. Nie dopuszcza się składania ofert, które nie obejmują wszystkich pozycji danego pakietu Zamówienia Część NR 1 PRODUKTY SPOŻYWCZE CPV15800000-6 Część NR 2 MIĘSO, DRÓB, WĘDLINA CPV15100000-9,15110000-, drób 11 5112000-6515131130-5) Część NR 3 MROZONKI, RYBY CPV15220000-6, mrożone produkty rybne, 15229000-9, CPV15331170— 15330000-0 produkty mrożone 15896000- Część NR 4 PRODUKTY MLECZARSKIE CPV15500000-3 Część NR 5 WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE , KISZONKI JAJA CPV15300000-1 Część NR 6 PIECZYWO ZAMAWIAJĄCY INFORMUJE, ŻE GODZINY DOSTAW WSKAZANE W SIWZ OBOWIĄZUJĄ PRZEZ CALY OKRES REALIZACJI ZAMOWIENIA. ZAMAWIAJĄCY BEDZIE ODNOTOWYWAŁ SPÓŹNIENIA DOSTAW. 5. Zamawiający informuje,że przy dostawie artykułów będących przedmiotem zamówienia stosuje prawo opcji a tzn., że podane ilości są wartościami max. które należy wycenić w ofercie cenowej. Zamawiający będzie zamawiał artykuły w miarę potrzeb a gwarantowana ilość artykułów to 60% artykułów wymienionych w załączniku nr 2 Formularzu Asortymentowo- cenowym. Pozostałą część zamówienia Zamawiający zrealizuje zgodnie z zapotrzebowaniem. 6. Wymagania dotyczące przedmiotu umowy: 1)Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia specjalistycznym środkiem transportu przystosowanym do przewozu żywności, zgodnie z obowiązującymi przepisami i opinią Sanepidu na własny koszt w terminach, asortymencie i ilościach zgodnie z bieżącym zapotrzebowaniem Zamawiającego. 2)Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu (opakowania, pojemniki przystosowane do przewozu danego asortymentu) i ponosi całkowitą odpowiedzialność za dostawę i jakość dostarczanego towaru. 3) Koszty przewozu, zabezpieczenia towaru i ubezpieczenia na czas przewozu ponosi Wykonawca. 4) Towar świeży, I gatunku, najwyższej jakości dopuszczony do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami, atestami, terminami przydatności do spożycia, z nienaruszonymi cechami pierwotnymi opakowania - w tym szczególnie towar spełniający wymogi Polskiej Normy, wymogi określone w ustawie. Towar musi zostać dostarczony: : Artykuły objęte zamówieniem w tym rozładunek w magazynie będą dostarczane do siedziby Zamawiającego najpóźniej do godz. 10.00, a Część NR 6 PIECZYWO, Część NR 2MIĘSO, WĘDLINY, DRÓB NIE WCZEŚNIEJ NIŻ od godz. 7.00 dostarczane do 7.30. 1) WSZYSTKIE PRODUKTY NAJWYŻSZEJ JAKOSCI MIĘSO, WĘDLINY , DRÓB . Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety. OWOCE WARZYWA MROŻONE Warzywa owoce świeże bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone PRODUKTY MLECZARSKIE świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty RYBY świeże, mrożone odpowiednio całe , zapach smak świeży, po odmrożeniu nie Rozpadają się , bez glazury SHP. ARTYKUŁY SPOZYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji OWOCE I WARZYWA owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza nieregularne, intensywnie kolor, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ mają zielonkawobiały, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa- klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny JAJA Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki. MAKARONY Sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor PIECZYWO Świeże, niegumiaste miękkie chrupiące, Wykonawca gwarantuje że dostarczone artykuły żywnościowe będą zgodne z obowiązującymi przepisami i przedstawi na żądanie Zamawiającego stosowne dokumenty zgodnie: 1) Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych odsprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach zawartość cukrów, sodu/soli oraz tłuszczy w produktach nie powinna przekraczać wartości wykazanych w wyżej wymienionym rozporządzeniu (Dz. U.2016 poz.1154) 2) Ustawa z dnia 25 sierpnia 2006 roku o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252, z 2020 r. poz. 284, 285, 1493.) 3) Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Ray (WE) nr 1333/2008 z dnia 16 grudnia 2008 r. w sprawie dodatków do żywności , 4) Ustawą z dnia 21 grudnia 2000r. o jakości handlowej artykułów rolno –spożywczych Dz. U. z 2019 r. poz. 2178, z 2020 r. poz. 285. wraz z aktami wykonawczymi; 5) Dyrektywami i Rozporządzeniem UE w szczególności Rozporządzeniem (WE) Nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie Higieny środków spożywczych (Dz. Urz UE L 139 z 30.04.2004 r.str 1) ;Dz. Urz. UE Polskie Wydanie Specjalne rozdz.1 3,t 34 str.319) 6) 6)Rozporządzeniem WE NR 854/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z 29 Kwietnia 2004 r ustanawiające szczególne przepisy dotyczące organizacji urzędowych kontroli w odniesieniu do produktów pochodzenia zwierzęcego przeznaczonych do spozycia przez ludzi (DZ.U. L139 z 30.04.2004 , str.55 z , z późn. zm) Dz. Urz UE Polskie Wydanie specjalne rozdz. 3,t45 str. 75 , z poźn. zm) 7) 7)Rozporządzeniem (WE 178/2002 Parlamentu Europejskiego i rady z dnia 28 stycznia 2002 ustanawiające ogólne zasady i wymagania prawa żywnościowego , powołujące Europejski Urząd ds. bezpieczeństwa żywności (Dz. U. UE L z dnia 1 lutego 2002 r z poen. zm: Dz. U. UE Polskie Wydanie specjalne rozdz. 15, t6, str. 463 , z poźn. zm.) 8) 8) Ustawą z dnia 16 grudnia 2005 o produktach pochodzenia zwierzęcego(Dz. U. z 2006 r. nr 17, poz. 127 z późn. zm. ) 7. Dostawy ( w tym rozładunek) będą dostarczane do siedziby Zamawiającego Zespołu Szkolno- Przedszkolnego w Rudzicy, Rudzica 52, 43-394 Rudzica . MAGAZYN NR I-DLA SZKOŁY , MAGAZYN NR 2 DLA PRZEDSZKOLA. 8. Dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. 2) Dostawy:. a) Zamówienie składane na jeden dzień przed dostawą: telefoniczne 9. Dostawa towaru partiami, stosownie do potrzeb i zamówień Zamawiającego. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w trybie natychmiastowym nie później niż w ciągu 2 godzin. W przypadku dostarczenia zamówionego towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym terminie – Zamawiający w w/w okolicznościach ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej . Koszty powstałe z tego tytułu obciążają wykonawcę. 10. Do każdej dostawy Wykonawca dołącza: WZ lub Fakturę 8. Dostawa transportem i na koszt Wykonawcy. 9) Dostawy:. b) Zamówienie składane przed dostawą: Telefoniczne 9. Dostawa towaru partiami, stosownie do potrzeb i zamówień Zamawiającego. Wszelkie reklamacje dotyczące dostawy Wykonawca zobowiązany jest załatwić w trybie pilnym od zgłoszenia. W przypadku dostarczenia zamówionego towaru niezgodnego z zamówieniem lub niewłaściwej jakości czy niedostarczenia towaru, a także nie dokonania niezwłocznej jego wymiany na towar właściwy we wskazanym terminie – Zamawiający w w/w okolicznościach ma prawo dokonania zakupu zamówionego towaru w dowolnej jednostce handlowej . Koszty powstałe z tego tytułu obciążają wykonawcę. 10. Do każdej dostawy Wykonawca dołącza: WZ lub Fakturę 11.Opakowania wypożyczone Zamawiającemu nieodpłatnie lub wliczone w cenę towaru. Od momentu dostawy towaru do magazynu Zamawiającego, koszty w całym okresie korzystania z przedmiotu zamówienia ( w tym koszty przechowywania, koszty przetworzenia, koszty wywozu odpadów) są kosztami Zamawiającego, jednakowymi dla wszystkich Wykonawców. 12.Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4 do siwz.
Cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 325820,46
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 10
Data rozpoczecia 2021-03-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow 1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow c) zdolności technicznej lub zawodowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie zgodnie z wzorem zał. nr 3
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: (dotyczy każdej z części) 1) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, przy czym dodatkowo Zamawiający przewiduje wykluczenie Wykonawcy: 1.a) /art. 24 ust. 5 pkt 1)/ w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2017 r. poz. 1508 z 2018 r. poz. 149, 398, 1544, 1629 ) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2171, 2260, 2261, z 2017 r. poz. 791. 2. Wykonawca zobowiązany jest złożyć Oświadczenie zgodnie z zał. nr 3
Zakresie warunkow udzialu 2. Do oferty Wykonawca dołączyć ma aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdziale V – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst §9 1. Strony dopuszczają zmiany istotnych postanowień niniejszej umowy, zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w przypadku wystąpienia następujących okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy, polegające na: a) Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiany ustawowe zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), b) zmiany terminu, częstotliwości dostaw i sposobu wykonywania umowy w przypadku, gdy niezbędna jest zamiana sposobu wykonywania lub terminu, częstotliwości realizacji przedmiotu umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania umowy. c)w zakresie rzeczowym przedmiotu umowy tj. zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową , pod warunkiem , iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości , za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową. d)przedłożenia przez Wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego, pod warunkiem , iż odpowiednik jest tej samej lub wyższej jakości za cenę nie wyższa niż cena produktu objętego umową. e)wprowadzenia do sprzedaży przez producenta zmodyfikowanego/ udoskonalonego produktu powodującego wycofanie dotychczasowego za cenę nie wyższą niż cena produktu objętego umową f)dopuszcza się zmiany umowy w zakresie numeru katalogowego, nazwy produktu wielkości opakowania przy zachowaniu jego parametrów- w przypadku wprowadzenia niniejszych zmian przez producenta potwierdzonych odpowiednimi dokumentami. g) zwiększenia o 10% wartości umowy brutto o ile stało się to niezbędne dla zapewnienia ciągłości dostawy oraz prawidłowego funkcjonowania stołówki na skutek okoliczności jakich nie można było przewidzieć na etapie prowadzenia postępowania o zamówienie. 2. Dopuszcza się zmiany w treści niniejszej umowy gdy zmiany te są nieistotne w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 103052,41
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2021-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Zgodnie z zal nr 2.ZGODNIE Z ZALNR 2 DO SIWZ ARTYKUŁY SPOZYWCZE – przyprawy zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek, produkty gotowane sypkie, bez sklejania się twarde sprężyste, produkty z puszek bez pleśni , mętnej konsystencji MAKARONY Sporządzony z najwyższej jakości mąki, zawiera pszenice durum, po ugotowaniu nie skleja się, jest twardy i sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa MIĘSO, WĘDLINY, DRÓB
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 54514,90
Waluta zal pln
Zalacznik data rozpoczecia 2021-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAL NR 2 DO SIWZ MIĘSO, WĘDLINY , DRÓB . Barwa mięsa świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, soczyste, barwa, zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, wędliny konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa, smak i zapach charakterystyczny dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, dopuszczalne pojedyncze skupiska galarety.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MROŻONKI, RYBY
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15220000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 27041,33
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAL. NR 2 DO SIWZ OWOCE WARZYWA MROŻONE Warzywa owoce świeże bez uszkodzeń, odpowiednio mrożone, RYBY świeże, mrożone odpowiednio całe , zapach smak świeży, po odmrożeniu nie Rozpadają się , bez glazury SHP, 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6, 15221000-3, 03220000-9
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa PRODUKTY MLECZARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 37901,65
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAL NR 2 DO SIWZ.PRODUKTY MLECZARSKIE świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste jogurty 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15500000-3,
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa WARZYWA , OWOCE ŚWIEŻE , KISZONKI JAJA CPV15300000-1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03220000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 49910,97
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2020-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAL NR 2 DO SIWZ OWOCE I WARZYWA owoce, warzywa, powinny być nie zwiędnięte, skorupka twarda, bez uszkodzeń zewnętrznych, owoce kulisto-stożkowate, dopuszcza nieregularne, intensywnie kolor, skóra gładka ,tłustawa, lśniąca, miąższ mają zielonkawobiały, soczysty. Warzywa korzenne- korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam. Warzywa- klasy pierwszej, nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe, Fasola- nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe; Owoce, warzywa liściaste – bez plam, zdrowe, bez uszkodzeń. Ziemniaki-powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt owalny, bez oznak zgnilizny 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 03221000-6, 03200000-3, 03142500-3
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 33399,20
Waluta zal PLN
Zalacznik data rozpoczecia 2021-03-01T00:00:00+01:00
Zalacznik data zakonczenia 2021-12-31T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis ZGODNIE Z ZAL NR 2 DOSIWZ PIECZYWO Świeże, niegumiaste miękkie chrupiące, 2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 15810000-9,
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria sposob dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)