Dostawa materiałów opatrunkowych dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-11 00:00:00
Instytucja Novum-Med Sp. z o.o.
Miejscowość Więcbork
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760462-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów opatrunkowych dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do siwz.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 niepodzielnych pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, jak i wymagania zawarte w siwz.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1d3a4ca1-1ce5-4502-9b42-80188c88a664
Biuletyn 760462-N-2020
Zamawiajacy nazwa Novum-Med Sp. z o.o.
Regon 93213663000000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mickiewicza
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Więcbork
Zamawiajacy kod pocztowy 89-410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 52 3896231
Zamawiajacy fax 52 3897263
Zamawiajacy email szpitalwiecbork@post.pl, sekretariat@szpital-wiecbork.pl
Adres strony url www.bip.szpital-wiecbork.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Osoba prawna, o której mowa w art. 3 ust.1 pkt. 3 ustawy Pzp
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.szpital-wiecbork.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.szpital-wiecbork.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej (opatrzonej własnoręcznympodpisem),w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres NOVUM-MED Sp. z o.o., ul. Mickiewicza 26, 89-410 Więcbork, sekretariat Budynek D,pokój nr 5
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów opatrunkowych dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku
Numer referencyjny N-M.ZP/D/6/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem postępowania jest dostawa materiałów opatrunkowych dla NOVUM-MED Sp. z o.o. w Więcborku szczegółowo określonych w załączniku nr 2 do siwz. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 5 niepodzielnych pakietów, dla których Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, z zastrzeżeniem, iż oferta w każdym z pakietów winna być pełna i powinna spełniać szczegółowe wymagania określone w formularzach cenowych, stanowiących załącznik nr 2 do SIWZ, jak i wymagania zawarte w siwz.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 24
Informacje na temat katalogow 1. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 24 miesiące od daty obowiązywania umowy– jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2021 r.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Ofertę stanowi oświadczenie odpowiadające treści: 1) Wypełniony formularz ofertowy o treści odpowiadającej treści Załącznika nr 1 do SIWZ; 2) Wypełniony formularz cenowy o treści odpowiadającej treści Załącznika nr 2 do SIWZ w zakresie pakietu na który Wykonawca składa ofertę; 2. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) OŚWIADCZENIE stanowiące wstępne potwierdzenie, że wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu (załącznik Nr 3 do SIWZ); - w zakresie określonym przez zamawiającego w SIWZ. Oświadczenie, musi być aktualne na dzień składania ofert. 2) PEŁNOMOCNICTWO: a) posiadające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik/ b) podpisane w imieniu wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza /w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia określonych w rozdz. VII siwz/ 3. Wykonawca, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy, stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może złożyć dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 4. Udział innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 1) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, znajdującym się w załączniku nr 3 do SIWZ. 2) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że podmiot na zasoby którego powołuje się Wykonawca: a) nie podlega wykluczeniu (załącznik Nr 3 do SIWZ)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany zostały przewidziane w załączniku nr 5 do SIWZ Główne postanowienia umowy.
IV 4 4 data 2020-12-11T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 24 miesiące od daty obowiązywania umowy– jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2021 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, kompresów, opasek, pieluchomajtek, zestawów opatrunkowych, nożyczek, pęset i innych
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 24 miesiące od daty obowiązywania umowy– jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2021 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków jałowych, przylepców chirurgicznych i innych
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 24 miesiące od daty obowiązywania umowy– jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2021 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów, opatrunków bakteriostatycznych
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 24 miesiące od daty obowiązywania umowy– jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2021 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa opatrunków, kompresów i innych
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik informacje dodatkowe 1. Wymagany termin realizacji zamówienia wynosi 24 miesiące od daty obowiązywania umowy– jednakże nie wcześniej niż od 01.01.2021 r.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów opatrunkowych, kompresów i innych
  

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)