Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem z zestawem słuchawkowym dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-10 00:00:00
Instytucja Gmina Żegocina
Miejscowość Żegocina
Województwo małopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760461-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa 17 kompletów laptopów z oprogramowaniem z zestawem słuchawkowym dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, 10 Oś Priorytetowa, 10.1 Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego uczniów.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych stanowi załącznik 2 do SIWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 33567a49-24e0-411e-904c-eb1a5e56e57a
Biuletyn 760461-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Żegocina
Regon 85166075000000
Zamawiajacy adres ulica Żegocina 316
Zamawiajacy adres numer domu -
Zamawiajacy miejscowosc Żegocina
Zamawiajacy kod pocztowy 32-731
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 14 648 45 20,
Zamawiajacy fax 14 61 32 036
Zamawiajacy email gmina@zegocina.pl,
Adres strony url www.zegocina.pl
Adres strony internetowej narzedzia www.zegocina.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.malopolska.pl/ugzegocina
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.malopolska.pl/ugzegocina
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty należy składać w formie pisemnej- osobiście, za pośrednictwem posłańca lub operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012r. -Prawo pocztowe w formie pisemnej papierowej w zamkniętej kopercie zgodnie z wymaganiami w SIWZ (w poniedziałek od 7:30 do 16.30, od wtorku do czwartku w godz. 7:30 do 15:30, w piątek od godz. 7.30 do 14.30)
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Żegocina, 32-731 Żegocina 316 (parter - DZIENNIK PODAWCZY)
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa laptopów z oprogramowaniem z zestawem słuchawkowym dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie w ramach realizacji projektu „Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce II”
Numer referencyjny RI.271.19.PN.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Zakup i dostawa 17 kompletów laptopów z oprogramowaniem z zestawem słuchawkowym dla Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Żegocinie. Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020, 10 Oś Priorytetowa, 10.1 Wiedza i Kompetencje, Działanie 10.2 Rozwój kształcenia zawodowego uczniów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów i wymagań technicznych oraz funkcjonalnych stanowi załącznik 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w celu wykazania spełniania braku podstaw wykluczenia, zostanie wezwany do przedłożenia następujących oświadczeń i dokumentów(aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów): 1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1ustawy Pzp. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.). Dokumenty podmiotów zagranicznych. W przypadku, gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa w odniesieniu do pkt 1 dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ocena spełniania w/w warunku będzie dokonywana metodą: spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty.
Zakresie warunkow udzialu -
Zakresie kryteriow selekcji -
Wykaz potwierdzenie okolicznosci -
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ, Kosztorys ofertowy - załącznik nr 7 do SIWZ, Stosowne Pełnomocnictwo(a) – jeśli dotyczy, Zobowiązanie podmiotu trzeciego – jeśli dotyczy,
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany umowy opisano w SIWZ i projekcie umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 14:15
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Okres gwarancji
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)