GuidZP400 |
e30073de-c08e-444e-be2c-27b203afc96e
|
Biuletyn |
760441-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego
|
Regon |
00028897500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Banacha
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-097
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48225991701,
|
Zamawiajacy fax |
+48225991714
|
Zamawiajacy email |
zp@spcsk.pl,
|
Adres strony url |
https://uckwum.ezamawiajacy.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://uckwum.ezamawiajacy.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://uckwum.ezamawiajacy.pl
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
https://uckwum.ezamawiajacy.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Dział Zamówień Publicznych, ul. Banacha 1a, 02- 097 Warszawa, blok A
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa elektrod ablacyjnych chłodzonych wraz z dzierżawą systemu ablacyjnego
|
Numer referencyjny |
DZPUCK.262.158.2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa elektrod ablacyjnych chłodzonych wraz z dzierżawą systemu ablacyjnego.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, na podstawie art. 25. ust. 1 pkt 2 ustawy, Zamawiający żąda:
a) dokumentacji producenta zawierającej dane techniczne, parametry (w języku polskim), które potwierdzą wymagania zawarte w Załączniku nr 2 do SIWZ, tj. np.: ulotki, katalogi, prospekty, protokoły badań itp. W przypadku gdy dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym, nie zawierają informacji o parametrach wymaganych, Wykonawca składa oświadczenie producenta na potwierdzenie spełnienia tych parametrów przez oferowane dostawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia informacji na stronie internetowej Zamawiającego
(https://dzp.spcsk.pl), o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje
Zamawiającemu: oświadczenie o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej,
oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające,
że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji, w celu
Strona 8 z 16
wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
W przypadku gdy w prowadzonym postępowaniu zostanie złożona jedna oferta,
Wykonawca może odstąpić od złożenia ww. dokumentu. W sytuacji, gdy Wykonawca nie
złoży ww. dokumentu z zachowaniem terminu określonego w art. 24 ust. 11,
Zamawiający, wezwie do uzupełnienia tego dokumentu na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy
wyłącznie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do
treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt
1 ustawy, w zakresie określonym we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
INFORMACJA DOTYCZĄCA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH Zgodnie z art. 13
ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia
2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanej
dalej RODO, Zamawiający informuje, że: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest Zamawiający – Uniwersyteckie Centrum Kliniczne Warszawskiego Uniwersytetu
Medycznego ul. Banacha 1a, 02-097 Warszawa 1) (dane kontaktowe zawarte zostały w
Rozdziale I); 2) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym może się Pani
/Pan kontaktować w sprawach związanych z ochroną danych poprzez pocztę elektroniczną
na adres: iod@uckwum.pl lub listownie na adres Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego z
dopiskiem „Inspektor Ochrony Danych”; 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z niniejszym postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego; 4)
odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona
zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy; 5) Pani
/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4
lat, liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas
trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania
umowy; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani
/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy pzp,
związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 7) w odniesieniu do Pani
/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosowanie do art. 22 RODO; 8) posiada Pani/Pan: a) na podstawie art. 15 RODO prawo
dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; b) na podstawie art. 16 RODO
prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ; c) na podstawie art. 18 RODO
prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ; d) prawo do wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; 9) nie
przysługuje Pani/Panu: a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia
danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20
RODO c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust. 1 lit. c RODO. 2. Wykonawca ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego jest
zobowiązany do wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych związanych z udziałem w postępowaniu. Do obowiązków tych należą m.in. obowiązki wynikające z RODO
, w szczególności obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób
fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane te wykonawca bezpośrednio
pozyskał. Jednakże obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO nie będzie miał
zastosowania, gdy i w zakresie, w jakim osoba fizyczna, której dane dotyczą, dysponuje już
tymi informacjami (vide: art. 13 ust. 4). 3. Ponadto Wykonawca będzie musiał wypełnić
obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których
dane przekazuje zamawiającemu i których dane pośrednio pozyskał, chyba że ma
zastosowanie co najmniej jedno z włączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO. 4. W
celu zapewnienia, że Wykonawca wypełnił wyżej wymienione obowiązki informacyjne oraz
ochrony prawnie uzasadnionych interesów osoby trzeciej, której dane zostały przekazane w
związku z udziałem Wykonawcy w postępowaniu, zaleca się zobowiązanie Wykonawcy do
złożenia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenia o wypełnieniu
przez niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO. 5.
Mając na uwadze procedowanie powyższych regulacji, Wykonawca zobligowany jest do
złożenia oświadczenia, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, celem wypełnienia przez
niego obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO.
|