| GuidZP400 |
fbb170ae-030d-4194-859d-cb4e69d3141d
|
| Biuletyn |
760435-N-2020
|
| Zamawiajacy nazwa |
Żłobek Miejski nr 4
|
| Regon |
385807000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
Gen. W. Andersa
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
21
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Toruń
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
87-100
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
| Zamawiajacy telefon |
56 649 57 30
|
| Zamawiajacy email |
zlobek4torun@gmail.com
|
| Adres strony url |
www.zlobek4torun.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
1
|
| Nazwa projektu programu |
,,Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu"
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
9
|
| Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.zlobek4torun.bip.gov.pl
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zlobek4torun.bip.gov.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Żłobek Miejski nr 4, ul. Andersa 21, 87-100 Toruń
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze.
|
| Numer referencyjny |
ZP.ZM4.7.2020
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
1. Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Żłobka Miejskiego nr 4 w Toruniu, w związku z realizacją projektu „Opieka dzienna i wczesna edukacja małego dziecka - Żłobek Miejski przy ul. Andersa 21 w Toruniu”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 8 Aktywni na rynku pracy, Działanie 8.4. Godzenie życia zawodowego i rodzinnego, Poddziałanie 8.4.1 Wsparcie zatrudnienia osób pełniących funkcje opiekuńcze. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Miejscem dostaw jest Żłobek Miejski nr 4 z siedzibą w Toruniu przy ul. Andersa 21. 4. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w ogólnych warunkach umowy (Załącznik nr 3 do SIWZ). 5. Zamawiający, działając na podstawie art. 93 ust. 1a ustawy zastrzega możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania w przypadku, kiedy środki pochodzące z budżetu Unii Europejskiej, które zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia, nie zostaną mu przyznane. 6. Wspólny słownik zamówień CPV: Kod CPV Nazwa wg CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę. 11. Zamawiający nie określa w opisie przedmiotu zamówienia żadnych wymagań dotyczących zatrudniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. 2020 poz. 1320).
|
| Cpv glowny przedmiot |
15800000-6
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data zakonczenia |
2022-02-28T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Odpowiednio wypełniony i podpisany Formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ; Szczegółowy opis zamówienia sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ z wypełnionymi cenami jednostkowymi za poszczególne produkty; oświadczenie wymienione w rozdziale VI niniejszej SIWZ (Załącznik nr 4 do SIWZ); zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego Wykonawcy swoje zasoby (jeżeli dotyczy). W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególności w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy. Poza wymienionymi w Załączniku nr 3 do SIWZ, Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli one dotyczą: a) zmiany świadczenia Wykonawcy na świadczenie lepszej jakości przy zachowaniu tożsamości przedmiotu zamówienia, b) zmiany danych Wykonawcy ( np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), c) zmiany podwykonawcy uczestniczącego w realizacji umowy, w wypadku, kiedy Wykonawca określi go co do tożsamości w ofercie lub rezygnacji z podwykonawcy, d) udziału podwykonawcy na etapie realizacji umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie przewidział jego udziału w treści oferty, e) zmiana zakresu podwykonawstwa, f) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, wyłącznie na uzasadniony wniosek Wykonawcy pod warunkiem, że zmiana ta nie jest zawiniona przez Wykonawcę i wynika tylko i wyłącznie z okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert.
|
| IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:00
|
| IV 4 5 okres |
30
|
| IV 4 17 |
1
|