Dostawa sprzętu komputerowego, podzespołów komputerowych oraz akcesoriów w ramach projektu "Powiatowi Zawodowcy”

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Zarząd Powiatu Toruńskiego
Miejscowość Toruń
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759468-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu:
- 20 klawiatur,
- 1 telewizor 55”,
- 20 monitorów 21,5”,
- 1 procesor,
- 1 płyta główna,
- 1 karta graficzna 10GB,
- 1 pamięć ram (2x16GB),
- 1 dysk SSD 1TB,
- 1 zasilacz,
- 1 chłodzenie wodne,
- 1 obudowa,
- 2 laptopy,
- 2 drukarki laserowe,
- 2 zestawy eksploatacyjne (tonery) do drukarki,
- 4 monitory 24”,
- 34 dyski SSD 256GB,
- 68 modułów RAM 4GB,
- 34 karty graficzne 4GB,
- 1 monitor interaktywny.

Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okresy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna bieg z dniem odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji do usunięcia wszelkich usterek w zrealizowanym przedmiocie umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym Wykonawca wykona bezpłatnie.

Miejsce dostawy: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Gronowo.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e634d72c-7190-445a-9f8a-28138b24b8a7
Biuletyn 759468-N-2020
Zamawiajacy nazwa Zarząd Powiatu Toruńskiego
Regon 87112181000000
Zamawiajacy adres ulica Towarowa
Zamawiajacy adres numer domu 4-6
Zamawiajacy miejscowosc Toruń
Zamawiajacy kod pocztowy 87-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 662 88 88
Zamawiajacy fax 56 662 88 89
Zamawiajacy email przetargi@powiattorunski.pl
Adres strony url https://www.bip.powiattorunski.pl/7096,zamowienia-publiczne
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Zamówienie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020, Poddziałanie 10.1.3 Kształcenie zawodowe w ramach ZIT, w ramach projektu „Powiatowi Zawodowcy”, nr RPKP.10.01.03-04-0002/17.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://powiattorunski.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, na poniższy adres
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Starostwo Powiatowe w Toruniu, ul. Towarowa 4-6, 87-100 Toruń
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego, podzespołów komputerowych oraz akcesoriów w ramach projektu "Powiatowi Zawodowcy”
Numer referencyjny OR.272.1.36.2020
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę następującego sprzętu: - 20 klawiatur, - 1 telewizor 55”, - 20 monitorów 21,5”, - 1 procesor, - 1 płyta główna, - 1 karta graficzna 10GB, - 1 pamięć ram (2x16GB), - 1 dysk SSD 1TB, - 1 zasilacz, - 1 chłodzenie wodne, - 1 obudowa, - 2 laptopy, - 2 drukarki laserowe, - 2 zestawy eksploatacyjne (tonery) do drukarki, - 4 monitory 24”, - 34 dyski SSD 256GB, - 68 modułów RAM 4GB, - 34 karty graficzne 4GB, - 1 monitor interaktywny. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okresy wskazane w opisie przedmiotu zamówienia. Termin gwarancji rozpoczyna bieg z dniem odbioru przedmiotu umowy. Wykonawca zobowiązany jest w okresie gwarancji do usunięcia wszelkich usterek w zrealizowanym przedmiocie umowy w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. Czas reakcji serwisu - do końca następnego dnia roboczego. Wymagane przeglądy w okresie gwarancyjnym Wykonawca wykona bezpłatnie. Miejsce dostawy: Zespół Szkół, Centrum Kształcenia Ustawicznego w Gronowie, Gronowo 128, 87-162 Gronowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Specyfikacji Technicznej, stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Max. 14 dni od dnia podpisania umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się należytym wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej: dwóch dostaw sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 80 000 zł brutto każda.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu dokumenty potwierdzające, że Wykonawca należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie dostawy sprzętu komputerowego o wartości co najmniej 80 000 zł brutto każda.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wynik testu procesora na dzień składania oferty.
Inne dokumenty niewymienione - Wypełniony Formularz Ofertowy, (część 1 i 2 formularza), stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji oraz wyniki testu procesora - Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisana przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. - Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale IV specyfikacji powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu – zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony zobowiązują się dokonać zmiany postanowień umowy w zakresie dotyczącym wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w takim przypadku wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie odpowiednio zmienione w stosunku wynikającym ze zmienionej stawki podatku od towarów i usług (VAT). Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy zrealizowanej po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie zmiana stawki podatku od towarów i usług. Wartość wynagrodzenia netto nie zmieni się, a wartość wynagrodzenia brutto zostanie wyliczona na podstawie nowych przepisów. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w zakresie terminu realizacji zamówienia, jedynie jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty. 3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem wprowadzonych warunków ich wystąpienia, tj.: 1) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z wymogami Zamawiającego; 2) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, odstąpienie przez Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy lub przedłużenie okresu realizacji projektu. 4. Wszelkie zmiany dotyczące niniejszej umowy wymagają pisemnej formy pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Criterion

Kryteria Cena oferty
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin dostawy
Znaczenie 40,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)