GuidZP400 |
078f66f3-a27b-46a0-93e8-015c1d80d9a6
|
Biuletyn |
760354-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
Regon |
16200000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 472 400,
|
Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
Zamawiajacy email |
dzp@pg.edu.pl,
|
Adres strony url |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, Audytorium Novum, p. 18 ( punkt pocztowy ) ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa taśm LTO-5 oraz LTO-6 na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej w 2020 roku
|
Numer referencyjny |
ZP/279/055/D/20
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa taśm LTO-5 oraz LTO-6 na potrzeby CUI dla Politechniki Gdańskiej w 2020 dla Politechniki Gdańskiej
2. Zamówienie obejmuje dostawę jednorazową podstawową i zamówienia z prawa opcji które będę realizowane sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
30234700-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
29496,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda złożenia odpisu z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne
przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w przypadku jeżeli Wykonawca nie poda w ofercie adresu internetowego ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, z których Zamawiający może je samodzielnie pozyskać
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie z przepisem art. 144 ustawy Pzp Zamawiający przewiduje możliwość następujących zmian istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy:
Zmiana postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest:
a) zmiany stawki podatku VAT – wynagrodzenie WYKONAWCY może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT na skutek zmiany obowiązujących przepisów. Płatność będzie się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury;
b) zmiany terminu - terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone w umowie mogą ulec zmianie w przypadku wystąpienia siły wyższej, której zaistnienie leży poza zasięgiem i kontrolą Stron (np. klęski żywiołowe, huragan, powódź, katastrofy transportowe, pożar, eksplozje, wojna, strajk i inne nadzwyczajne wydarzenia), jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i do zapobieżenia, uniemożliwiającego realizację dostawy w terminie określonym w umowie. W okoliczności wyżej wymienionej Strony ustalają nowy termin umowny, z tym że wielkość zmiany musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała.
c) zmiany w zakresie przedmiotu i terminu zamówienia - w przypadku, gdy do ustalonego w niniejszej umowie terminu dostawy (§ 2 ust. 1) oferowany sprzęt nie będzie dostępny na rynku lub zaprzestano jego produkcji, WYKONAWCA może zaproponować nowocześniejsze zamienniki o takich samych lub lepszych parametrach technicznych lub o wyższej funkcjonalności, w cenie nie większej niż w ofercie.
Na WYKONAWCY spoczywa obowiązek pisemnego poinformowania ZAMAWIAJĄCEGO o konieczności dokonania zamiany towaru oraz dostarczenie pisemnego potwierdzenia dystrybutora lub producenta sprzętu o braku na rynku zamienianego sprzętu .
Taka zamiana nastąpi po uprzedniej, pisemnej akceptacji ze strony ZAMAWIAJĄCEGO.
d) zmiany osób reprezentujących strony umowy - w przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania ZAMAWIAJĄCEGO lub WYKONAWCY Strony niezwłocznie powiadomią siebie nawzajem i dokonają stosownych zmian w umowie.
|
IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|