Dostawa produktów żywnościowych w 2021 r. do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen. B. Prugara - Ketlinga w Sanoku z siedzibą przy ul. Aleja Szwajcarii 5, 38-500 Sanok

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-10 00:00:00
Instytucja Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gen. B. Prugara- Ketlinga
Miejscowość Sanok
Województwo podkarpackie
Branża
  • Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne,
  • Warzywa przetworzone,
  • Produkty mleczarskie,
  • Różne produkty spożywcze,
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie,
  • Produkty głęboko mrożone,
  • Sprzęt nadawczy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760159-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 150000008, 158100009, 155000003, 151100002, 32210006, 153310007, 158000006, 158960005, 152210003, 31425003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa (KOD CPV 1581000-8 wg Wspólnego Słownika Zamówień) dla SP1 w Sanoku, którego szacunkową ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f81f4312-a332-445c-b5c9-76cc7fb68d18
Biuletyn 760159-N-2020
Zamawiajacy nazwa Szkoła Podstawowa Nr 1 im. Gen. B. Prugara- Ketlinga
Regon 37000736600000
Zamawiajacy adres ulica Aleja Szwajcarii
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Sanok
Zamawiajacy kod pocztowy 38-500
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 13 463 34 92
Zamawiajacy fax 13 463 34 92
Zamawiajacy email sp1sanok@op.pl
Adres strony url http://sp1.sanok.pl ( lub http://www.sp1sanok.avx.pl)
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Nazwa projektu programu Dostawa produktów żywnościowych w 2021 r. do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen. B. Prugara - Ketlinga w Sanoku z siedzibą przy ul. Aleja Szwajcarii 5, 38-500 Sanok
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Dostep dokumentow zamowienia sp1sanok.avx.pl (BIP zakładka PRZETARGI)
Zamieszczona bedzie specyfikacja sp1sanok.avx.pl (BIP zakładka PRZETARGI)
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne sp1sanok@op.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny w przypadkach określonych do SIWZ cz.VII pkt 2 za pośrednictwem operatora pocztowego lub osobiście przez posłańca
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Aleja Szwajcarii 5, 38-500 Sanok
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa produktów żywnościowych w 2021 r. do stołówki Szkoły Podstawowej nr 1 im. gen. B. Prugara - Ketlinga w Sanoku z siedzibą przy ul. Aleja Szwajcarii 5, 38-500 Sanok
Numer referencyjny SP1.261.1.1.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa pieczywa (KOD CPV 1581000-8 wg Wspólnego Słownika Zamówień) dla SP1 w Sanoku, którego szacunkową ilość określa załącznik nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 15000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Data rozpoczecia 2021-01-11T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca powinien posiadać kompetencje do prowadzenia określonej działalności, w rozumieniu, że jest to działalność zawodowa Wykonawcy, wykonywana w celu zarobkowym co najmniej 6 miesięcy. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ oraz aktualnego odpisu z właściwego rejestru wystawianego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca powinien być w sytuacji finansowej lub ekonomicznej gwarantującej zachowanie ciągłości i terminowości dostaw wedle potrzeb zamawiającego. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca powinien posiadać sprzęt i środki gwarantujące zachowanie ciągłości i terminowości dostaw wedle potrzeb zamawiającego. Zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony na podstawie podpisanego oświadczenia, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób. Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenie, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie, którego wzór jest załącznikiem nr 3 do SIWZ
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej 1
Czy dopuszcza zlozenie oferty wariantowej zasadniczej 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany w umowie, w szczególności cen są niedopuszczalne, poza art. 144 ust. 1 pkt 2-6 Ustawy PZP i wg zasad zawartych w art. 14 , a także zmiany stawki VAT albo wprowadzenia innych urzędowych, stosownych regulacji dotyczących cen. W czasie trwania sprzedaży promocyjnej artykułów objętych ofertą przetargową wykonawca zobowiązuje się do sprzedawania zamawiającemu tych artykułów po cenach promocyjnych, jeżeli są one niższe od przetargowych, przez cały okres trwania promocji.
IV 4 4 data 2020-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 08:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa PIECZYWO
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis według załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY NABIAŁOWE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15500000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis według załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa MIĘSO, WĘDLINY ORAZ WYROBY DROBIARSKIE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15110000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis według załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa WARZYWA I OWOCE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03221000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis według załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa MROŻONKI
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15331000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis według załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 6
Zalacznik nazwa ARTYKUŁY SPOŻYWCZE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15800000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis według załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 7
Zalacznik nazwa WYROBY GARMAŻERYJNE MROŻONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15896000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis według załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 8
Zalacznik nazwa RYBY MROŻONE
Zalacznik cpv glowny przedmiot 15221000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis według załącznika nr 2 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 9
Zalacznik nazwa JAJKA
Zalacznik cpv glowny przedmiot 03142500-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik data rozpoczecia 2021-01-11T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis według załącznika nr 2 do SIWZ
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)