„Zakup i sukcesywna dostawa półmasek filtrujących FFP2 bez zaworu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego”.

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-10 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital Zespolony
Miejscowość Kielce
Województwo świętokrzyskie
Branża
  • Akcesoria ochronne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 760254-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 181430003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa półmasek filtrujących medycznych FFP2 bez zaworu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ – zestawianie parametrów i warunków technicznych. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 06ca06d8-3aff-42a3-85d3-2a396cce0e74
Biuletyn 760254-N-2020
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital Zespolony
Regon 00028978500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Grunwaldzka
Zamawiajacy adres numer domu 45
Zamawiajacy miejscowosc Kielce
Zamawiajacy kod pocztowy 25-736
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo świętokrzyskie
Zamawiajacy telefon +48413671339
Zamawiajacy fax +413660014
Zamawiajacy email zamowienia@wszzkielce.pl
Adres strony url www.bip.wszzkielce.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny SPZOZ
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.wszzkielce.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.wszzkielce.pl
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://miniportal.uzp.gov.pl
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup i sukcesywna dostawa półmasek filtrujących FFP2 bez zaworu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego”.
Numer referencyjny EZ/ZP/193/2020/EK
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa półmasek filtrujących medycznych FFP2 bez zaworu dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ – zestawianie parametrów i warunków technicznych. Informacje w zakresie zasad realizacji dostawy, gwarancji oraz wynagrodzenia zawiera Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór umowy.
Cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Informacje na temat katalogow Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb zamawiającego do magazynu medycznego przez okres 6 miesięcy od daty zawarcia umowy a w przypadku nie wybrania całości przedmiotu zamówienia, do wyczerpania asortymentu wg potrzeb Zamawiającego nie dłużej niż 10 miesięcy od daty zawarcia umowy po cenach zawartych w umowie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Określenie warunków: Warunki udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, wobec których brak jest podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, art. 24 ust. 5 pkt. 1-2 i 4 oraz spełniają poniżej określone warunki tj.: a) posiadają właściwe zdolności techniczne i zawodowe rozumiane jako: zrealizowali należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) dostawę/dostawy, której/których zakres obejmował dostawę/dostawy asortymentu medycznego lub materiałów ochronnych jednorazowego użytku o łącznej wartości zrealizowanej/-ych dostawy/dostaw brutto minimum: 100 000,00 zł Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) doświadczeniem może wykazać się jeden z Wykonawców samodzielnie, lub wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia łącznie. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postepowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków prawnych (art. 22a ust. 1 u.p.z.p.). Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Informacje dodatkowe: jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa dokument/y określające w szczególności: a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego, c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, Wykonawca w odniesieniu do podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji polega na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. zobowiązany jest przedłożyć dokumenty wymienione w § 5 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016r poz. 1126) dokumenty winne być wystawione na rzecz podmiotów na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia i dokumenty, jakich będzie żądał przed udzieleniem zamówienia Zamawiający od wykonawcy którego oferta została najwyżej oceniona, w celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25 ust 1 u.p.z.p.. Oświadczenia i dokumenty winne być aktualne na dzień ich złożenia: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 u.p.z.p Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) odpis musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Oświadczenia i dokumenty, jakie muszą załączyć wykonawcy do oferty: a) w celu wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca składa wraz z ofertą: • oświadczenie wykonawcy w oparciu o art. 25a ust 1 u.p.z.p., iż spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ oraz o poleganiu przez niego na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (art. 22a u.p.z.p.), (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 4a do SIWZ • oświadczenie wykonawcy w oparciu o art. 25a ust 1 u.p.z.p., iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 – 23 oraz art. 24 ust 5 pkt. 1-2 i 4 u.p.z.p. oświadczenia Wykonawcy iż podmiot trzeci na zdolnościach lub sytuacji którego polega Wykonawca (art. 22a u.p.z.p.) nie podlega wykluczeniu w przypadku gdy Wykonawca korzysta na zdolnościach podmiotu trzeciego (zgodne z załączonym wzorem - załącznik nr 4b do SIWZ), Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Oświadczenia winny potwierdzać spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postepowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci dokumenty na potwierdzenie, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć: a) właściwe dokumenty potwierdzające, iż oferowany przedmiot zamówienia jest zgodny z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 10 maja 2010 (Dz. U. 2019, poz. 175) oraz dopuszczony do obrotu i stosowania w służbie zdrowia (certyfikaty CE/deklaracje zgodności) zgodnie z klasą wyrobu medycznego lub stosowne oświadczenie iż do danego produktu nie stosuje się przepisów ww. ustawy wraz z załączeniem innych dokumentów potwierdzających iż, produkt jest dopuszczony do obrotu i stosowania na terenie Unii Europejskiej, gdy ich przedłożenie jest niezbędne na podstawie odrębnych przepisów - wraz z zaznaczeniem właściwych danych oraz odniesieniem, którego produktu w danym pakiecie dotyczą. b) opisy, katalogi, specyfikacje techniczne z danymi, itp., z informacjami potwierdzającymi spełnienie wymagań technicznych stawianych przez Zamawiającego dla oferowanego przedmiotu zamówienia - wraz z zaznaczeniem właściwych danych oraz odniesieniem którego produktu w danym pakiecie dotyczą. Autentyczność ww. dokumentów musi zostać potwierdzona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Uwaga: opisy, katalogi, specyfikacje załączone do oferty wykonawcy winny być czytelnie oznaczone, którego produktu dotyczą. c) protokoły z badań potwierdzające wymagane w Załączniku nr 2 do SIWZ właściwości półmaski filtrującej FFP2 wystawione przez niezależne Labolatorium badawczo – diagnostyczne.
Inne dokumenty niewymienione pozostałe oświadczenia i dokumenty jakie muszą być załączone do oferty w tym dokumenty na potwierdzenie iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia : • wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zgodny ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, łączną cenę ofertową brutto, zobowiązanie dotyczące terminów realizacji dostawy, terminu płatności faktury oraz oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy. • wypełniony i podpisany opis parametrów technicznych stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ • w przypadku gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – pełnomocnictwo określające zakres umocowania pełnomocnika, • w przypadku oferty składanej przez wykonawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (w szczególności członków konsorcjum oraz wspólników spółki cywilnej) (art. 23 ust. 1 i ust. 2 u.p.z.p.) – aktualny dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania w/w wykonawców w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy lub umowę regulującą współpracę i zasady reprezentacji podmiotów występujących wspólnie w szczególności umowę spółki cywilnej. Dokument pełnomocnictwa musi zawierać minimum następujące postanowienia: 1) wskazanie imienia i nazwiska (firmy), adresu zamieszkania (siedziby), każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wskazane jest również ujawnienie w pełnomocnictwie numeru NIP wykonawców, w szczególności w przypadku spółki cywilnej numeru NIP spółki oraz wszystkich wspólników. 2) określenie zakresu pełnomocnictwa, 3) podpisy osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawców. c) jeżeli wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a u.p.z.p. w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Wykonawca składa zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia 14. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej www.bip.wszzkielce.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności (wraz z informacją, iż członkowie grupy kapitałowej złożyli odrębne oferty w danym postępowaniu ) lub braku przynależności do tej samej grup/y kapitałowej w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015r poz. 184, z późn. zm.) i złożyli odrębne oferty lub oferty częściowe w przedmiotowym postepowaniu. Zgodnie z treścią art. 4 pkt 14 w/w ustawy poprzez grupę kapitałową rozumie się wszystkich przedsiębiorców, którzy są kontrolowani w sposób bezpośredni lub pośredni przez jednego przedsiębiorcę, w tym również tego przedsiębiorcę. Wykonawca wraz ze złożonym oświadczeniem o przynależności do tej samej grupy kapitałowej i złożeniu odrębnych ofert lub ofert częściowych może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Uwaga: W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w szczególności członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej) oświadczenie musi złożyć każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Czy dopuszcza zlozenie katalogow elektronicznych 1
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe Zamawiający dopuszcza sporządzenie oferty w postaci elektronicznej zgodnie z treścią art. 10a) ust 5 u pzp.. Oferta musi być podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez Wykonawcę, wystawionym przez dostawcę kwalifikowanej usługi zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016r „ o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz.U. z 2016r poz. 1579 ze zm.) przez osoby/ę uprawnione/ą do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają możliwość zmian umowy w następującym zakresie: a. zmiany osób odpowiedzialnych za realizację umowy, b. zmiany danych teleadresowych, c. zmiany podwykonawców na zasadach określonych w umowie, d. zmiany przywoływanych w przedmiotowej umowie oraz SIWZ ustaw oraz rozporządzeń (zmiany przepisów bądź wymogów szczególnych dotyczących przedmiotu zamówienia). e. w przypadkach określonych w art. 144 u.p.z.p. ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zm.) 2. Zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (modyfikacja zakresu świadczenia): a. wprowadzenia dostaw zamiennych za produkt/asortyment którego produkcja zastała wstrzymana/zakończona z przyczyn, na które strony nie miały wpływu, b. zmiany terminu obowiązywania umowy o którym mowa w § 2 ust, c. zwiększenie ilości zamawianego asortymentu w danej pozycji w stosunku do ilości objętej umową poprzez rezygnację z określonej ilości innego niewykorzystanego asortymenty na rzecz danej pozycji pod warunkiem, iż cena jednostkowa pozycji zwiększanej ilościowo oraz wartość umowy nie może ulec podwyższeniu, a zmiana zostanie zaakceptowana przez strony, 3. Zmiany wysokości należnego wynagrodzenia w odniesieniu do zobowiązań niezrealizowanych w przypadku: a. w przypadku ustawowej zmiany obowiązujących stawek podatku VAT w odniesieniu do asortymentu objętego umową. 4. Wszelkie zmiany umowy wymagają uprzedniej (tj. przed ich dokonaniem) pisemnej zgody Zamawiającego i dokonywane będą w formie pisemnej (aneksu) pod rygorem nieważności, za wyjątkiem zmian o których mowa w ust 1 a, b, d dla których skuteczności wystarczające jest jednostronne pisemne oświadczenie strony.
IV 6 1 sposob udostepniania Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorcy: Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.jedn. Dz.U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 ze zm.), jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł w formie oświadczenia dołączonego do oferty, że informacje te stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane oraz wykazał iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2020-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Półmaski filtrujące FFP2 bez zaworu
Zalacznik cpv glowny przedmiot 18143000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 6
Zalacznik informacje dodatkowe Dostawy sukcesywne wg bieżących potrzeb zamawiającego do magazynu medycznego przez okres 6 miesięcy od daty zawarcia umowy a w przypadku nie wybrania całości przedmiotu zamówienia, do wyczerpania asortymentu wg potrzeb Zamawiającego nie dłużej niż 10 miesięcy od daty zawarcia umowy po cenach zawartych w umowie.
Zalacznik krotki opis Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa półmasek filtrujących FFP2 bez zaworu w ilości 50 000 sztuk dla potrzeb Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Kielcach
  

Criterion

Kryteria Termin realizacji zamówienia
Znaczenie 10,00
  
Kryteria Kryterium jakości (ocena techniczna)
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Cena zamówienia brutto
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin płatności faktury
Znaczenie 10,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)