GuidZP400 |
a619c33a-4c0d-493b-8949-a7921d3d54e2
|
Biuletyn |
759544-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
|
Regon |
35137588600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wielicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
265
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30-663
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 658 39 79 ,
|
Zamawiajacy fax |
12 658 39 79
|
Zamawiajacy email |
zp@usdk.pl,
|
Adres strony url |
www.szpitalzdrowia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.usdk.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę środków czystości – chemia gospodarcza, mydła
|
Numer referencyjny |
EZP-271-2-118/PN/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości – chemia gospodarcza, mydła.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności:
załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy
Załączniki od nr 3/1 do nr 3/3 – Kalkulacja Cenowa – Opis przedmiotu zamówienia
|
Cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
521263,60
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Nie określa warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie określa warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Nie określa warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
4.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
4.2. W zakresie zadania nr 1 Wykonawca dostarczy:
1. Zamawiający wymaga dostarczenia do każdego produktu aktualnej ulotki informacyjnej, oryginalnego opakowania wraz etykietą, katalogu, materiałów informacyjnych, folderów w języku polskim zawierające opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania dla oferowanych przedmiotów zamówienia.
2. Do pozycji z wyłączeniem poz. nr 2, 4 ,6 Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów zgodnie z Rozporządzeniem WE 1907/2006 (REACH) i kart technicznych produktów lub ulotek wystawionych przez producenta środków.
3. Wykonawca dostarczy oświadczenia, atesty o braku przeciwwskazań do stosowania przedmiotów zamówienia w placówkach ochrony zdrowia.
4. Do pozycji nr 1,3,5,9 Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający brak negatywnego wpływu na właściwości antypoślizgowe powierzchni.
5. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi do zaoferowanego systemu dozowania.
6. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do stosowania i obrotu na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych ( Dz.U. z 2015 r,poz.1926 z póź. zm.), - dotyczy poz. nr 13.
4.3. W zakresie zadania nr 3 Wykonawca dostarczy:
1. Raport Bezpieczeństwa Produktu Kosmetycznego.
2. Dopuszczenie produktu do obrotu.
3. Zgłoszenie do CPNP.
4. Oznakowanie produktu zgodnie z rozporządzeniem 1223.2009 i 655/2013.
a). Ulotki informacyjne oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim.
b). Karty charakterystyki zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1907/2006 (Dz. Urz. UE L 353 z 31.12.2008) dotyczącym bezpiecznego stosowania chemikaliów dla oferowanego asortymentu lub oświadczenie stwierdzające brak konieczności posiadania w/w dokumentów.
5. W celu wykazania, że zamawiany asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć oświadczenie o kompatybilności zaoferowanych preparatów z posiadanymi przez Zamawiającego dozownikami typu Johnson & Johnson (poz.1) oraz Antibac SA bezdotykowych zasilanych bateriami (poz.2).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa załącznik nr 1 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2020-12-10T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości - chemia gospodarcza, mydła - Zadanie 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
429991,20
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości – chemia gospodarcza, mydła.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności:
załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy
Załączniki nr 3/1 – Kalkulacja Cenowa – Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości - chemia gospodarcz, mydła - Zadanie 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
72208,00
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości – chemia gospodarcza, mydła.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności:
załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy
Załączniki nr 3/2 – Kalkulacja Cenowa – Opis przedmiotu zamówienia
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Dostawa środków czystości - chemia gospodarcza, mydła - Zadanie 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
39830000-9
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
19064,40
|
Waluta zal |
PLN
|
Zalacznik okres w miesiacach |
24
|
Zalacznik krotki opis |
1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości – chemia gospodarcza, mydła.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności:
załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy
Załączniki nr 3/3 – Kalkulacja Cenowa – Opis przedmiotu zamówienia
|
| |