Dostawę środków czystości – chemia gospodarcza, mydła

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-10 00:00:00
Instytucja Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759544-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 398300009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości – chemia gospodarcza, mydła.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności:
załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU)
załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy
Załączniki od nr 3/1 do nr 3/3 – Kalkulacja Cenowa – Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a619c33a-4c0d-493b-8949-a7921d3d54e2
Biuletyn 759544-N-2020
Zamawiajacy nazwa Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
Regon 35137588600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wielicka
Zamawiajacy adres numer domu 265
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-663
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 12 658 39 79 ,
Zamawiajacy fax 12 658 39 79
Zamawiajacy email zp@usdk.pl,
Adres strony url www.szpitalzdrowia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.usdk.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawę środków czystości – chemia gospodarcza, mydła
Numer referencyjny EZP-271-2-118/PN/2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości – chemia gospodarcza, mydła. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy Załączniki od nr 3/1 do nr 3/3 – Kalkulacja Cenowa – Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 521263,60
Waluta calosc PLN
Okres w miesiacach 24
Okreslenie warunkow Nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Nie określa warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 4.1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 4.2. W zakresie zadania nr 1 Wykonawca dostarczy: 1. Zamawiający wymaga dostarczenia do każdego produktu aktualnej ulotki informacyjnej, oryginalnego opakowania wraz etykietą, katalogu, materiałów informacyjnych, folderów w języku polskim zawierające opis składu jakościowego, ilościowego i spektrum działania dla oferowanych przedmiotów zamówienia. 2. Do pozycji z wyłączeniem poz. nr 2, 4 ,6 Zamawiający wymaga dostarczenia aktualnych kart charakterystyki oferowanych preparatów zgodnie z Rozporządzeniem WE 1907/2006 (REACH) i kart technicznych produktów lub ulotek wystawionych przez producenta środków. 3. Wykonawca dostarczy oświadczenia, atesty o braku przeciwwskazań do stosowania przedmiotów zamówienia w placówkach ochrony zdrowia. 4. Do pozycji nr 1,3,5,9 Wykonawca dostarczy dokument potwierdzający brak negatywnego wpływu na właściwości antypoślizgowe powierzchni. 5. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentacji technicznej oraz instrukcji obsługi do zaoferowanego systemu dozowania. 6. Zamawiający wymaga przedstawienia dokumentu potwierdzającego dopuszczenie do stosowania i obrotu na terytorium RP zgodnie z obowiązującymi przepisami, tj. Ustawą z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych ( Dz.U. z 2015 r,poz.1926 z póź. zm.), - dotyczy poz. nr 13. 4.3. W zakresie zadania nr 3 Wykonawca dostarczy: 1. Raport Bezpieczeństwa Produktu Kosmetycznego. 2. Dopuszczenie produktu do obrotu. 3. Zgłoszenie do CPNP. 4. Oznakowanie produktu zgodnie z rozporządzeniem 1223.2009 i 655/2013. a). Ulotki informacyjne oferowanego przedmiotu zamówienia w języku polskim. b). Karty charakterystyki zgodne z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1907/2006 (Dz. Urz. UE L 353 z 31.12.2008) dotyczącym bezpiecznego stosowania chemikaliów dla oferowanego asortymentu lub oświadczenie stwierdzające brak konieczności posiadania w/w dokumentów. 5. W celu wykazania, że zamawiany asortyment spełnia wymagania określone przez Zamawiającego, do oferty należy dołączyć oświadczenie o kompatybilności zaoferowanych preparatów z posiadanymi przez Zamawiającego dozownikami typu Johnson & Johnson (poz.1) oraz Antibac SA bezdotykowych zasilanych bateriami (poz.2).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian określa załącznik nr 1 do SIWZ.
IV 4 4 data 2020-12-10T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości - chemia gospodarcza, mydła - Zadanie 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 429991,20
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości – chemia gospodarcza, mydła. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy Załączniki nr 3/1 – Kalkulacja Cenowa – Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości - chemia gospodarcz, mydła - Zadanie 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 72208,00
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości – chemia gospodarcza, mydła. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy Załączniki nr 3/2 – Kalkulacja Cenowa – Opis przedmiotu zamówienia
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa środków czystości - chemia gospodarcza, mydła - Zadanie 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39830000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 19064,40
Waluta zal PLN
Zalacznik okres w miesiacach 24
Zalacznik krotki opis 1. Przedmiot zamówienia stanowi dostawa środków czystości – chemia gospodarcza, mydła. 2. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia i warunków realizacji zawierają załączniki do SIWZ w szczególności: załącznik nr 1 – Istotne Postanowienia Umowy (IPU) załącznik nr 2 – Formularz Ofertowy Załączniki nr 3/3 – Kalkulacja Cenowa – Opis przedmiotu zamówienia
  

Criterion

Kryteria Jakość
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)