GuidZP400 |
e7b664e7-c57f-4cae-b750-745ea30059c3
|
Biuletyn |
759670-N-2020
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Łódzki
|
Regon |
12870000000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-136
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
42 635 43 54
|
Zamawiajacy fax |
42 635 43 26
|
Zamawiajacy email |
przetargi@uni.lodz.pl
|
Adres strony url |
www.uni.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt pn. „Modelowe kształcenie przyszłych nauczycieli przedmiotów humanistycznych w Uniwersytecie Łódzkim”, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój. Projekt realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.01.00-IP.08-00PKN/18 na podstawie umowy nr POWR.03.01.00-00-KN55/18-00 z dnia 12.12.2018 r.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy oferty wnioski dostepne |
1
|
Oferty wnioski dostepne |
htps://platformazakupowa.pl/pn/uni.lodz
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w formie pisemnej należy złożyć na adres Uniwersytetu Łódzkiego.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Łódzki, ul. Narutowicza 68, 90-136 Łódź - Biuro Rektora Kancelaria pok. 001a (poziom -1) z dopiskiem dla Działu Zakupów UŁ 128/ZP/2020
|
Nazwa nadana zamowieniu |
128/ZP/2020 - Dostawa książek i pomocy dydaktycznych dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego.
|
Numer referencyjny |
128/ZP/2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa książek i pomocy dydaktycznych dla Wydziału Filologicznego Uniwersytetu Łódzkiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera
Formularz Cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Warunki realizacji zamówienia określone zostały we wzorze umowy (załącznik nr 5 do SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na
postawie art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od
dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na platformie zakupowej informacji, o których mowa w
art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca
może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z
innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór
oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na platformie zakupowej, w miejscu
publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5
ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której
dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku: 1.
Zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację
umowy, w tym zmiany ustawowej stawki podatku VAT. W przypadku zmiany ustawowej stawki
podatku VAT kwota brutto wynagrodzenia Wykonawcy nie ulegnie zmianie. W zależności od
wysokości nowych (zmienionych) stawek podatku VAT, podwyższeniu bądź obniżeniu ulegnie kwota
netto wynagrodzenia Wykonawcy. 2. Zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność
zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą
starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia
określonej pierwotnie w umowie, 3. Łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w
przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10 % wartości zamówienia
określonej pierwotnie w umowie. 4. Gdy Wykonawcę, któremu - zamawiający udzielił zamówienia,
ma zastąpić nowy Wykonawca: a) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości,
restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy
Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy
wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą istotnych zmian umowy, b) w wyniku przejęcia przez
Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców. 5. Zaistnienia
okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2020-12-09T00:00:00+01:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy do pracy z uczniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową zamawianą ilością zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Pozycje książkowe. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową zamawianą ilością zawiera
załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Pakiet nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
22110000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,00
|
Zalacznik okres w dniach |
14
|
Zalacznik krotki opis |
Zestawy DVD. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową zamawianą ilością zawiera załącznik nr 2 do SIWZ.
|
| |