Dostawa wyrobów medycznych

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-14 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 755494-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w ilościach i asortymencie wskazanych w Formularzach asortymentowo - cenowych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawy będą następować przez okres 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f18cb3af-adec-4049-a5f2-e257cea24dfa
Biuletyn 755494-N-2020
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 27820930000000
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7637636
Zamawiajacy fax (032) 2651430
Zamawiajacy email przetargi@pzzoz.bedzin.pl
Adres strony url www.pzzoz.bedzin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzzoz.bedzin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera, posłańca lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Kancelaria Zamawiającego, ul. Szpitalna 40, 41-250 Czeladź (pokój A-12)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyrobów medycznych
Numer referencyjny DZA.381.42.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywna dostawa wyrobów medycznych w ilościach i asortymencie wskazanych w Formularzach asortymentowo - cenowych zawartych w Załączniku nr 2 do SIWZ. Dostawy będą następować przez okres 12 miesięcy od pierwszego dnia obowiązywania umowy.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1.1 Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1.1 - składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Dokument, o którym mowa w pkt 3, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 3, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, łożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis pkt.4 stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1. Oświadczenie o posiadaniu na oferowany przedmiot zamówienia dokumentów dopuszczających do obrotu i do używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymaganych prawem zgodnie z klasyfikacją danego wyrobu, Dyrektywami UE i ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późn. zm.) Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 2. Materiały informacyjne tj. katalogi, foldery, ulotki informacyjne (odpowiednio) oferowanych produktów (wyrobów medycznych) zawierające, nazwę producenta potwierdzające wymagania określone przez Zamawiającego w Załączniku nr 2 do SIWZ. Wykonawca dostarczy na wezwanie Zamawiającego po dokonaniu wstępnej oceny ofert: Oświadczenie wymienione w pkt 1 oraz Materiały informacyjne wymienione w pkt.2.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Strony dopuszczają zmiany w umowie w zakresie: a) zmiany danych stron (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy), b) zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług, jeżeli zmiany takie będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W takim przypadku zmianie ulegnie kwota podatku od towarów i usług oraz cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. c) zmiany ustalonego przez producenta numeru katalogowego dostarczanych Wyrobów medycznych, d) zmiany producenta Wyrobów medycznych, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie Wykonawcy wycofał się z produkcji danego Wyrobu medycznego. Zmiana taka będzie dopuszczalna jedynie pod tym warunkiem, że Wyroby medyczne innego producenta będą w pełni spełniać wymogi wynikające ze Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, a cena tych Wyrobów medycznych będzie nie wyższa niż określona w umowie. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu dowody potwierdzające wycofanie się producenta z produkcji Wyrobów medycznych oraz dostarczyć Zamawiającemu nowe, odpowiednie, aktualne zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzające, że Wyroby medyczne, które mają być dostarczane w zamian odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym, e) zmiany sposobu konfekcjonowania, a tym samym zwiększenia lub zmniejszenia ilości zaoferowanych opakowań zbiorczych, z tym zastrzeżeniem, że ilości Wyrobów medycznych muszą być po odpowiednim przeliczeniu zgodne z ilościami określonymi w Zał. nr 1, a ceny jednostkowe określone w tym załączniku nie ulegną podwyższeniu. f) wydłużenie okresu trwania umowy – w przypadku niewyczerpania całości asortymentu stanowiącego przedmiot umowy do czasu jego wyczerpania, jednak na okres nie dłuższy niż 1 miesiąc. g) zwiększenia ilości poszczególnych Wyrobów medycznych w stosunku do ilości określonych w umowie pod warunkiem, że łączna wartość zmian będzie mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych i będzie mniejsza od 10% wartości brutto umowy dotyczącej danej części i wynikać będzie ze zmiany potrzeb Zamawiającego w stosunku do pierwotnie przyjętych w szczególności: wzrost liczby pacjentów, wzrost liczy zabiegów, zmiana procedur w szpitalu itp. W takim przypadku wartość umowy w danej części ulegnie zmianie maksymalnie do 10% wartości brutto umowy dotyczącej danej części. Cena Wyrobów medycznych w ramach zwiększonych limitów ilościowych będzie nie wyższa niż określona w umowie pierwotnej. 2. Zmiany określone w ust. 1 lit. a) wymagają dla swej skuteczności pisemnego powiadomienia drugiej strony. Zmiany określone w ust. 1 lit. b), c), d), e), f), g), wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności, chyba że co innego wynika z tych zapisów.
IV 4 4 data 2020-12-14T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki JĘZYK POLSKI
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Pakiet nr 1
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Kombinezon ochronny wykonany z laminatu. Półmaska filtrująca FFP3 z zaworem. Półmaska filtrująca FFP2 bez zaworu. Strzykawka do pomp infuz 50/60ml bursztynowa. Kieliszki do leków plastikowe, Szczoteczka do zębów.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Pakiet nr 2
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Dren z trokarem, Zgłębnik gastrostomijny. Zestaw do szynowania moczowodów. Elastyczna siatka separująca, Lejce naczyniowe.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Pakiet nr 3
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Filtr zewnętrzny, szorstki, gąbkowy, kompatybilny z Koncentratorem tlenu Kröber O2. Nawilżacz kompatybilny z Koncentratorem tlenu Kröber O2 350ml. Uniwersalny filtr wlotowy do koncentratora tlenu kompatybilny z koncentratorem Devilbiss. Zestaw do paracentezy. Filtr mechaniczny hydrofobowy z pofałdowaną ceramicznie związaną membraną z portem kapno. Szczoteczki do czyszczenia rurek tracheostomijnych, dł. szczoteczki roboczej 110mm, a całkowitej 195mm, o średnicy 8mm. Zestaw do drenażu opłucnej. Nawilżacz do dozownika rotametrycznego O₂, jednorazowy RespiFlo. Obwód do respiratora transportowego Flight 60
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Pakiet nr 4
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Jednorazowa pętla owalna, obrotowa z workiem siatkowym do łapania polipów i ciał obcych.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Pakiet nr 5
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Zalacznik okres w miesiacach 12
Zalacznik krotki opis Gąbka hypoalergicznym z żelem myjącym do jednorazowego użycia wykonana z włókna poliestrowego
  

Criterion

Kryteria Termin dostaw częściowych
Znaczenie 40,00
  
Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)