Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora+ w Mokrusie

Publication date 2020-12-01
End date 2020-12-09 00:00:00
Instytucja Gmina Ogrodzieniec
Miejscowość Ogrodzieniec
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia komputerowe,
  • Meble,
  • Meble i wyposażenie kuchni,
  • Zasłony, draperie, lambrekiny oraz rolety tekstylne,
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 759667-N-2020
Document type ZP-400
Cpv code 391000003, 331000001, 302000001, 391410002, 395154009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora+ w Mokrusie. Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020.
Część nr 1 – Wyposażenie – sprzęt rehabilitacyjny,
Część nr 2 – Wyposażenie – meble, armatura, AGD,
Część nr 3 – Wyposażenie – sprzęt RTV,
Część nr 4 – Wyposażenie gastronomiczne oraz inne,
Część nr 5 – Wyposażenie – rolety tekstylne.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ.
3. Oferowany sprzęt i wyposażenie musi być nowe, bez wad, gotowe do użytku, posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. Sprzęt rehabilitacyjny musi być zgodny z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późń. zm.).
4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie
z okresami zadeklarowanymi przez poszczególnych producentów.
5. Przed złożeniem oferty umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej, po uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. Osoba do kontaktu – Pani Małgorzata Jurczak tel. 509 199 242.
6. W przypadku zastosowania w załączonej do SIWZ dokumentacji nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia - zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp - jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty niezbędne certyfikaty, aprobaty techniczne, karty techniczne itp. dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż stanowią one produkty równoważne do opisanych przez Zamawiającego.
7. W przypadku w załączonej do SIWZ dokumentacji odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza - zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp. - rozwiązania równoważne opisywanym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d9e4d511-678d-4b06-a31a-3e3e46667544
Biuletyn 759667-N-2020
Zamawiajacy nazwa Gmina Ogrodzieniec
Regon 27625884200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Wolności
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Ogrodzieniec
Zamawiajacy kod pocztowy 42-440
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 6709700,
Zamawiajacy fax 32 6709721
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@ogrodzieniec.pl,
Adres strony url www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Adres strony internetowej www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ogrodzieniec.bip.jur.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Ogrodzieniec, Plac Wolności 25, 42-440 Ogrodzieniec, Sekretariat (pokój nr 16)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora+ w Mokrusie
Numer referencyjny ZP.271.67.2020
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa wyposażenia do Dziennego Domu Seniora+ w Mokrusie. Zadanie jest współfinansowane w ramach Programu Wieloletniego „Senior+” na lata 2015-2020. Część nr 1 – Wyposażenie – sprzęt rehabilitacyjny, Część nr 2 – Wyposażenie – meble, armatura, AGD, Część nr 3 – Wyposażenie – sprzęt RTV, Część nr 4 – Wyposażenie gastronomiczne oraz inne, Część nr 5 – Wyposażenie – rolety tekstylne. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6, 7, 8, 9 i 10 do SIWZ. 3. Oferowany sprzęt i wyposażenie musi być nowe, bez wad, gotowe do użytku, posiadać wymagane przepisami prawa atesty i certyfikaty. Sprzęt rehabilitacyjny musi być zgodny z przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 186 z późń. zm.). 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na przedmiot zamówienia zgodnie z okresami zadeklarowanymi przez poszczególnych producentów. 5. Przed złożeniem oferty umożliwia się Wykonawcy przeprowadzenie wizji lokalnej, po uzgodnieniu terminu z przedstawicielem Zamawiającego. Osoba do kontaktu – Pani Małgorzata Jurczak tel. 509 199 242. 6. W przypadku zastosowania w załączonej do SIWZ dokumentacji nazw dostawców, producentów, materiałów, urządzeń lub ich elementów, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający traktuje takie użycia - zgodnie z art. 29 ust. 3 Pzp - jako określenie minimalnych wymaganych parametrów przedmiotu zamówienia za pomocą podania standardu. Równocześnie Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych odpowiedników rynkowych, równoważnych ze wskazanymi z zastrzeżeniem jednak, że nie będą one gorsze pod względem parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych od podanych i zagwarantują uzyskanie takich samych (lub lepszych) parametrów technicznych, oraz będą posiadać niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty niezbędne certyfikaty, aprobaty techniczne, karty techniczne itp. dotyczące oferowanego przedmiotu zamówienia, z których jednoznacznie będzie wynikać, iż stanowią one produkty równoważne do opisanych przez Zamawiającego. 7. W przypadku w załączonej do SIWZ dokumentacji odniesienia do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza - zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp. - rozwiązania równoważne opisywanym.
Cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2021-01-20T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa wymagań dotyczących tego warunku.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione Zawartość oferty zgodnie z Rozdziałem XX ust. 5 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany postanowień umowy, pod rygorem nieważności mogą wystąpić wyłącznie w oparciu o zasady określone w art. 144 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z późń. zm.) oraz w przypadku gdy między dniem złożenia oferty, a dniem dostarczenia towaru zaistnieje sytuacja, że zaoferowany towar nie będzie dostępny na rynku na skutek wycofania z produkcji pod warunkiem, że nowy towar będzie posiadał parametry techniczne nie gorsze niż towar wcześniej oferowany.
IV 4 4 data 2020-12-09T00:00:00+01:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30

Attchment

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Wyposażenie – sprzęt rehabilitacyjny
Zalacznik cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 6 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Wyposażenie – meble, armatura, AGD
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39100000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 7 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Wyposażenie – sprzęt RTV
Zalacznik cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 4
Zalacznik nazwa Wyposażenie gastronomiczne oraz inne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39141000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 9 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 5
Zalacznik nazwa Wyposażenie – rolety tekstylne
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39515400-9
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,00
Waluta zal PLN
Zalacznik data zakonczenia 2021-01-20T00:00:00+01:00
Zalacznik krotki opis Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 10 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria Cena ofertowa
Znaczenie 100,00
  

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Working hours:  Office, live chat: 800 - 1700  Support online: 24h

Michał Troc Customer service  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)